کلینیکهای تخصصی فراوانی امروزه در کشور ایران راه اندازی شده است. شاید بتوان گفت که رقابتی عجیب و شدید بین پزشکان و کلینیک های پزشکی در جریان است هم برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر و هم برای جذب بیماران بیشتر بویژه برای جذب بیماران خارجی.
مدیریت فروش ویژه کلینیکهای درمانی
آنچه برای راه اندازی تیم فروش در درمانگاهها و بیمارستانها لازم است را در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما آموزش خواهیم داد.
چرا باید تیم بازاریابی در کلینیکهای پزشکی داشت؟
برای اینکه فرآیند بازاریابی و جذب بیمارا را در درمانگاهها و مراکز درمانی بصورت اصولی و استاندارد داشته باشیم باید بتوانیم یک تیم و گروه بازاریابی توانمند را تشکیل دهیم.
چگونه یک تیم بازاریابی موفق برای کلینیک بسازیم؟
در مرحله نخست باید برای این کار یک پلن کاری تهیه کرد
باید بدانیم که چه افرادی را و با چه خصوصیات و ویژگیهایی میخوایم کنار هم جمع کنیم. همچنین باید ترکیب تیم بازاریابی را نیز بدانیم.
هرچند ترکیب تیم بازاریابی میتواند استانداردهای مختلفی بر اساس نوع کسب و کار داشته باشد، اما ایدهآل ترین ترکیب برای بازاریابی کلینیک و درمانگاه را میتوان ترکیب زیر دانست:
رهبر تیم
تحلیلگر داده
کارشناس تولید محتوا
کارشناس سئو
مدیر روابط عمومی
مدیر شبکههای اجتماعی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
چه چیزی باعث افزایش فروش کلینیک و درمانگاهها میشود؟
سرفصل های آموزشی
بازاریابی دیجیتال
مدیریت پروژه
استراتژی های ورود به بازار سلامت (استراتژیک)
مدیریت برند در حوزه سلامت
مدیریت نوآوری در حوزه سلامت
مدیریت عملکرد مراکز درمانی
تدوین طرح کسب و کار
روشهای تامین مالی
مبانی کارآفرینی سلامت
ایده پردازی و خلاقیت
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت منابع انسانی
حقوق کسب و کار
مدیریت مالی، بیمه و مالیات
توسعه فرصت درحوزه سلامت
مدل کسب و کار
تیم سازی و مدیریت تیم های کوچک
اصول و فنون مذاکره
مدیریت بازاریابی در حوزه سلامت
تحقیقات بازاریابی در حوزه سلامت
چه راهکارهای برای افزایش مشتری و بیماران کلینیک دندانپزشکی پیشنهاد میدهید؟
برای جذب بیمار یا دریافت کننده خدمات پزشکی باید به نکات زیادی توجه کرد. جذب بیمار برای کلینیکهای پزشکی یک فرایند ثابت با راهکاری مشخص ندارد. روشها و ابزارهای مختلفی برای جلب اعتماد بیماران و ترغیب آنها به مراجعه و دریافت خدمت وجود دارد. در واقع یک مسیر بلند و خاص باید طی شود تا یک فرد با کلینیک یا مطب شما آشنا شود؛ به شما اعتماد کند و در نهایت از یک مراجعه کننده ساده به بیمار یا دریافت کننده خدمت درمانی تبدیل شود.