دوره مدیریت ارتباط با بیمار

دوره مدیریت ارتباط با بیمار تکتو فروش ویژه کلینیک‌های درمانی


5/5 - (3 امتیاز)

کلینیک‌های تخصصی فراوانی امروزه در کشور ایران راه اندازی شده است. شاید بتوان گفت که رقابتی عجیب و شدید بین پزشکان و کلینیک های پزشکی در جریان است هم برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر و هم برای جذب بیماران بیشتر بویژه برای جذب بیماران خارجی.

مدیریت فروش ویژه کلینیک‌های درمانی

آنچه برای راه اندازی تیم فروش در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها لازم است را در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما آموزش خواهیم داد.

ساخت تیم فروش
ساخت تیم فروش در تهران.
چرا باید تیم فروش داشت؟

چرا باید تیم بازاریابی در کلینیک‌های پزشکی داشت؟

برای اینکه فرآیند بازاریابی و جذب بیمارا را در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی بصورت اصولی و استاندارد داشته باشیم باید بتوانیم یک تیم و گروه بازاریابی توانمند را تشکیل دهیم.

چگونه یک تیم بازاریابی موفق برای کلینیک بسازیم؟

در مرحله نخست باید برای این کار یک پلن کاری تهیه کرد

باید بدانیم که چه افرادی را و با چه خصوصیات و ویژگی‌هایی میخوایم کنار هم جمع کنیم. همچنین باید ترکیب تیم بازاریابی را نیز بدانیم.

هرچند ترکیب تیم بازاریابی میتواند استانداردهای مختلفی بر اساس نوع کسب و کار داشته باشد، اما ایده‌آل ترین ترکیب برای بازاریابی کلینیک و درمانگاه را میتوان ترکیب زیر دانست:

رهبر تیم
تحلیلگر داده
کارشناس تولید محتوا
کارشناس سئو
مدیر روابط عمومی
مدیر شبکه‌های اجتماعی

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

جذب بیمار در کلینیک زیبایی
آموزش جذب بیمار در کلینیک های زیبایی تاثیر واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار کلینیک زیبایی

چه چیزی باعث افزایش فروش کلینیک و درمانگاه‌ها میشود؟

 

سرفصل های آموزشی
بازاریابی دیجیتال
مدیریت پروژه
استراتژی های ورود به بازار سلامت (استراتژیک)
مدیریت برند در حوزه سلامت
مدیریت نوآوری در حوزه سلامت
مدیریت عملکرد مراکز درمانی
تدوین طرح کسب و کار
روشهای تامین مالی
مبانی کارآفرینی سلامت
ایده پردازی و خلاقیت
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت منابع انسانی
حقوق کسب و کار
مدیریت مالی، بیمه و مالیات
توسعه فرصت درحوزه سلامت
مدل کسب و کار
تیم سازی و مدیریت تیم های کوچک
اصول و فنون مذاکره
مدیریت بازاریابی در حوزه سلامت
تحقیقات بازاریابی در حوزه سلامت

 

مهارت های نرم
مهارت های نرم مورد نیاز جامعه ایران

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

2 دیدگاه

    • برای جذب بیمار یا دریافت کننده خدمات پزشکی باید به نکات زیادی توجه کرد. جذب بیمار برای کلینیک‌های پزشکی یک فرایند ثابت با راهکاری مشخص ندارد. روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای جلب اعتماد بیماران و ترغیب آنها به مراجعه و دریافت خدمت وجود دارد. در واقع یک مسیر بلند و خاص باید طی شود تا یک فرد با کلینیک یا مطب شما آشنا شود؛ به شما اعتماد کند و در نهایت از یک مراجعه کننده ساده به بیمار یا دریافت کننده خدمت درمانی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *