مهارتهای نرم در کسب و کار و برای ارتقاء کارکنان بسیار حیاتی است.
- رهبری
- ارتباطات؛ کلامی و غیر کلامی(دیداری)
- گوش شنوا یا شنیدن فعال
- مذاکره
- کار گروهی
- توانایی ارائه مطلب
- سخنرانی و فن بیان مناسب
- زبان بدن
- داستان سرایی یا Story-telling
- نتیجه گرا و گزارش محور بودن
- انعطاف پذیری
- تفکر خلاقانه
- تفکر انتقادی
- تصمیم گیری
- اعتماد به نفس
- اخلاق کاری
- مثبت بودن و داشتن انگیزه
- مدیریت زمان
- حل مسئله
- پس انداز
- مدیریت مالی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
مهارتهای نرم چیست؟
مهارتهای نرم ویژگیهای شخصی هستند که شما را قادر میسازند تا با دیگران در محیط کاری به شیوهای مؤثر و هماهنگ ارتباط برقرار کنید.
مهارتهای نرم ترکیبی از مهارتهای مردمی، مهارتهای اجتماعی، مهارتهای ارتباطی، ویژگیهای شخصیتی، نگرشها، مشخصههای حرفهای و شغلی، هوش هیجانی و هوش اجتماعی است.
این مهارتها در کنار سایر ویژگیها و همچنین مهارت های فنی، شما را قادر میسازند تا محیط اطراف خود را هدایت نموده، با دیگران به خوبی کارکنید، عملکرد بهتری داشته باشید و در تکمیل مهارتهای سخت بیشتر، باعث شود تا به اهداف خود دست پیدا کنید.
مهارت های نرمی که در کسب و کار ها باید بیشتر به آنها پرداخته شود و کارمندان باید آن را فرابگیرند:
مدیریت زمان
مدیریت استرس
مهارت های ارتباطی
مهارت های ارائه / فن بیان
مهارت های مصاحبه
خلاقیت و حل مسئله
کار تیمی و تیم سازی
مهارت های مذاکره
پس انداز و هوش مالی
آداب معاشرت در کسب و کار
دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری
بدون دیدگاه