مشاوره و انجام دیجیتال مارکتینگ – افزایش سریع فروش
امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که روزانه میلیونها انسان شروع به کار و تجارت می کنند . میلیونها انسان با تفکر متفاوت و خواسته های بیشمار، جذب تفکر انسانها به سوی خود تنها با تبلیغات هدفمند می شوند.
ما به شما کمک می کنیم تا فروش خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونق دهید
DIGITAL MARKETING یا همان بازاریابی اینترنتی به انواع تبلیغ محصول /خدمات در بستر اینترنت ،با استفاده از کلیه ابزارها /رسانه های دیجیتال موجود در فضای مجازی می باشد.
با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد و شیوه های علمی روز دنیا میتوان به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.
وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ
مشاوران دیجیتال مارکتینگ با تحلیل کسب و کارها و بازار هدف بهترین روش های بازاریابی آنلاین را به صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند
-تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ
-اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ
-انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول.
-شناخت بازار هدف و دسته بندی بازار هدف مربوطه
مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی در تهران شیراز اصفهان مشهد تبریز
آموزش دیجیتال مارکتینگ در تکتو
مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه فوایدی دارد؟
-برنامه ریزی درست در جهت اجرای بازاریابی در فضای مجازی
-براورد صحیح هزینه و مدت زمان فرایند دیجیتال مارکتینگ
برخی از خدمات مشاوره ای در دیجیتال مارکتینگ :
بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو– SEO یا همان سئو Search Engine Marketing
بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی(Social Network Marketing)
بازاریابی محتوایی content Marketing
تبلیغات بنری
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
بازاریابی در موتورهای جستجو ی Search Engine Marketing
برای موفق بودن در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به چه چیز هایی نیاز است؟
مشابه با هر کار دیگری برای موفقیت در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما به عنوان یک مشاور باید برخی از فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید از حیاتی بودن ابزار اینترنت در موفقیت کسب و کار شما با خبر باشد. به عنوان مثال باید بدانید که هر شبکه اجتماعی چه میزان در کسب و کار شما موثر است. لزوما نمی توان از همه پت فرم ها انتظار داشت که موجب افزایش بازدید و فروش سایت شما شوند. پس مهمترین ویژگی که شما باید برای موفقیت در مشاوره دیجیتال مارکتنیگ باید داشته باشید این است که آنالیز و بررسی های خود را به صورت مداوم و هدفمند انجام دهید تا از آخرین تغییراتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و حوزه رقابتی شما ایجاد می شود آگاه بانید. به این وسیله سات که شما می توانید استراژی های خود را در صورت نیاز تغییر دهید.
علاوه بر این که شما باید برنامه ای دقیق برای رسیدن به اهداف داشته باشید، باید اهداف خاصی را برای مشتری تعیین کنید چرا که مشتریان شما بسیار علاقه مند هستند که تنها نتیجه را ببینند زیرا علاقه چندان زیادی به آگاهی از روند طی شده ندارند.
چه کسانی نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند؟
بدون شک تمام کسب و کارهایی که می خواهند فعالیت خود را در اینترنت نیز آغاز کنند نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. اما از کجا باید بدانید که چه زمانی بباید این کار را انجام دهید؟ به طور کلی شرکت هایی که قصد انجام یکی از کارهای زیر را دارند می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند :
تمایل به افزایش تعداد مشتریان خود دارند.
تعیین تهداف جدید برای فعالیت در فضای مجازی
تعیین برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت.
نیاز به استفاده از ابزار آنالیز برای آگاهی از میزان پیشبرد اهداف شما
بهبود ارتباط با مشتریان
آگاهی از شرایط و میزان رقابت و فعالیت رقبای شما
مشاور بازاریابی آنلاین دیجیتال مارکتینگ
امروز شرکت های موفق نیز درحال تغییر روش های کاری خود هستند. تکنیک های بازاریابی کلاسیک ، از جمله بخش بندی (segmentation) گسترده، کمپین های تک نفره با چندین واسطه و قیف های بازاریابی که از طریق آنها همه مصرف کنندگان در کنار هم قرار می گیرند، در دیجیتال مارکتینگ هیچ جایگاهی ندارند.
اگر شرکت شما هنوز عمدتا به روش های کاری که ده سال پیش به شما خدمت کرده است متکی باشد، زمان تغییر سریع، فرا رسیده است.
بازاریابی:
اگر کالا یا خدماتی دارید که به هر دلیلی توانایی، فرصت و یا امکانات بازاریابی و معرفی آن را ندارید …
اگر حس می کنید کسب و کار شما به خوبی پیشرفت نکرده و دچار رکود شده …
اگر حس می کنید کالا یا خدمات شما با نیازهای مشتریان هماهنگی ندارد…
اگر روش های مختلفی را برای افزایش سهم بازار آزموده اید و موفقیتی کسب نکرده اید …
اگر محصولی با کیفیت دارید و فکر می کنید سهم بازار آن باید بیش از میزان کنونی باشد …
اگر حس میکنید ساخت یک برند برای محصول یا خدمات شما نیاز می باشد ولی راه شروع آن را نمیدانید
اگر از رقابت تنگاتنگ با رقیبان خسته شده اید …
اگر بتازگی قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و نیاز به تحقیقات بازار دقیق و جامع به منظور کسب اطمینان برای ورود به بازار دارید…
امروز چه روشی در دیجیتال مارکتینگ جواب می دهد؟
شرکت های پیشرو در سه بخش سرمایه گذاری می کنند که اساسا مدل بازاریابی را متحول کرده اند:
دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات آماری در لحظه، برای استفاده در کمپین ها
توانایی در ایجاد روابط طولانی مدت و چند کاناله با مصرف کنندگان
انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم متعدد و جمع آوری بازخورد آنی از مشتریان
BCG و بخش تبلیغات فیسبوک با شرکت های برجسته ای در گستره ی وسیعی از صنایع مختلف شریک شدند تا تکنیک های بازاریابی آنلاین پیشرفته را به عنوان یک چالشِ کسب و کار پیاده سازی کنند. ما نمونه هایی از شرکت هایی را که افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده اند، به اشتراک می گذاریم و تغییراتی را که شرکت ها باید برای کسب ارزش فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند، معرفی می کنیم، با ویرلن همراه باشید؛
انواع مشاوره بازاریابی
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) آنلاین Online Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بین الملل International Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) جهانی (معمولا بیش از دو کشور) Global Marketing Consultant
مشاور بازاریابی اینترنتی (مشاور دیجیتال مارکتینگ) Digital Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مشاور مارکتینگ) علمی Scientific Marketing Consultant
مشاوری بازاریابی (مشاور مارکتینگ) از طریق رسانه های اجتماعی Social Media Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) محتوایی – نوشتن محتوی تبلیغاتی Content Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ)- تبلیغات چاپی یا تلویزیونی Press & Media
مشاور بازاریابی (مارکتینگ)- روابط عمومی PR – marketing Consultant (Public Relations)
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق مدیریت برند و برندسازی (خلق برند) Branding and Marketing Consultant
مشاور بازاریابی چریکی Guerilla Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) خیابانی و میدانی
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) مستقیم Direct Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مشاور مارکتینگ) خرید و بسته بندی Packaging and Buying Behavior
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق افزایش رضایت و تجربه خوب مشتری Customer Satisfaction
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بر اساس داده های دریافتی آنالیز شده بازار Data Driven Marketing
مشاوره دیجیتال مارگتینگ در شهرستانها
خدمات مشاوره و آموزش فروش موفق توسط گروه آموزشی تکتو
- آموزش بازاریابی و مدیریت بازار
- آموزش روانشناسی فروش موفق
- ایجاد روابط بلند مدت با مشتری
- برنامه ریزی و ساماندهی نیروهای فروش در جهت افزایش فروش
- مشاوره در زمینه تجربه مشتری و وفاداری مشتریان
- تقویت تیم فروش بدون استخدام
- یافتن بازارهای جدید
- تقسیم بندی جدید بازار و مشتریان
- تکنیک های فروش موفق در بازاریابی شبکه ای
- طراحی مجدد ساختار سازمانی برای منعطق نمودن آن جهت چالاکی در واکنش به بازار
- استفاده از فناوری های جدید برای موفقیت در فروش
- نوآوری در محصولات و خدمات
- مهندسی فروش و تحلیل و عارضه یابی فرآیند فروش
- تکنیک ارتباط مؤثر در فروش حضوری و تلفنی و تمام کردن فروش
- آموزش فروش و تکنیک های حرفه ای فروش از زبان مشتری
- مشاوره در حوزه نوبل فروش (تکنیکهای بازاریابی کم خرج و پرسود)
- مشاوره در زمینه ارائه محصول جدید
- مشاوره در زمینه تعیین استراتژی قیمت گذاری
- مدیریت وصول مطالبات
- آموزش اصول و فنون مذاکره و تکنیک های مذاکره حرفه ای در فروش
- مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
- ارائه راهکارهای نوین جهت فروش اینترنتی
- استراتژی فروش بسیار موفق و راهکارهای افزایش فروش در شرایط بازار دشوار و رکود
- راه اندازی و استقرار فروش مویرگی
- استقرار نرم افزارها وسخت افزارهای فروش
- پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش
سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو
خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.
لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.
عارضه یابی حوزه تولید
در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.
عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :
- مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
- راه اندازی سیستم کدینگ انبار
- راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
- راه اندازی سیستم ۵S
- راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
- آدیت فرآیند تولید
- ممیزی داخلی
- راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
- استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
- کنترل پروژه
- کنترل موجودی
- کنترل کیفیت
- طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش
بهترین مشاوره راه اندازی کسب و کار
حوزه مدیریت
خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.
عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :
- عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
- عارضه یابی با روش bsc
- تدوین طرح کسب و کار BP
- استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
- EFQM
- منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
- طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
- طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل
حوزه منابع انسانی
ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.
عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :
- تدوین شاخص های بهره وری HR
- برنامه ریزی منابع انسانی
- تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
- کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
- معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
- راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
- استقرار سیستم حقوق و دستمزد
- استقرار سیستم تنبیه و پاداش
- تدوین آئین نامه انضباطی
- تهیه شناسنامه شغلی
حوزه بازاریابی و فروش
مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.
گروه آموزشی تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار گروه آموزشی تکتو قرار دارد.
عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :
- تدوین بوم کسب و کار
- طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
- طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
- تدوین استراتژی های بازاریابی
- مطالعات و تحقیقات بازار
- تحقیقات بازاریابی
- تدوین برنامه بازاریابی MP
- تدوین برند بوک واستراتژی برند
- طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
- راه اندازی سیستم CRM
- راه اندازی باشگاه مشتریان
- طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
- تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
- طراحی کمپین تبلیغاتی
- تدوین طرح روابط عمومی
- تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی
رفع مشکلات سیستمی و ساختاری
یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.
عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :
- تدوین چارت و ساختار سازمانی
- مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
- طبقه بندی مشاغل
- طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
- پیاده سازی سیستم های بهره وری
- طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
- طراحی برنامه مالی
- طراحی منابع مالی
- طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
- انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
- انجام امور حقوق و دستمزد
- راه اندازی واحد امکان سنجی
- ارزیابی و مدیریت ریسک
- تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
- حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)
دیجیتال مارکتینگ
همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.
خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.
عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :
- طراحی و مدیریت وبسایت
- UI/ UX/ UX PITCH
- تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
- آشنایی با اصول dm
- SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
- SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
- سوشیال مارکتینگ
- بلاگ مارکتینگ
- ایمیل مارکتینگ
- ویدئو مارکتینگ
- تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
- موبایل مارکتینگ
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
2 دیدگاه