کمک به رفع مشکلات فروش کسب و کار ها
فروش موفق چگونه است؟
مشاوره فروش چه کمکی به سازمان شما می کند؟
فروش معیار موفقیت تمام فعالیتهای شما است.
فروش یعنی حاصل تمام فعالیتهای طراحی، تولید، بسته بندی، توزیع و بازاریابی و تبلیغات. فروش موفق برابر است با درک نیازهای مشتری، ارائه راه حلها برای رفع این نیازها و کسب توافق با مشتری تا در این فرآیند یک رابطه برد-برد ایجاد شود و مجدداً تکرار گردد. فروش بیشتر یعنی سودآوری بیشتر. پس باید فروشندگی موفق را آموزش ببینید تا سود بیشتری کسب کنید.
فروش هنر و توانایی به ثمر رساندن کلیه تلاشهای بازاریابی است که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهم بازار متجلی میشود. با توجه به اینکه امروزه فروش از حالت سنتی خود خارج شده و بصورت علمی در آمده، گروه کلید برخود لازم میداند با پشتوانه علمی و عملی خود به شرکتها و سازمانهای مختلف در حوزه فروش موفق و ارتباطات خدمات ارائه نماید که این امر میتواند با تشکیل دپارتمان فروش در خصوص پیش بینی فروش و اجرای پروژههای مهندسی فروش صورت گیرد. همچنین با شناخت و دانستن رفتار مصرف کننده و اندازه گیری رضایت مشتری و مطالعه تیپهای شخصیتی آنها و در نهایت آموزش تکنیکهای ارتباط موثر، تکنیکهای وفادارسازی مشتریان، تکنیکهای رفتارشناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش و طبقه بندی انواع مشتریان به بهبود فروش شرکتها کمک نماید.
راهکارهای افزایش فروش گروه آموزشی پژوهشی تکتو به مشتریان کمک مینماید تا بتوانند فرصتهای رشد خود را به درستی شناسایی نمایند. ما به مدیران ارشد سازمانها توصیه میکنیم که تیم فروش خود را با استراتژیهای رشد و مشتریان هدف هماهنگ کنند و بدین ترتیب ارزش سازمانی خود را بالا برده و بهره وری را افزایش دهند.
مشاوره فروش موجب شناخت نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات سازمان میشود، استراتژیهای فروش را بر اساس تواناییهای نیروی فروش مشخص میکند، مشتری بالقوه و بازارهای هدف جدید و نحوه نفوذ در بازار را مشخص میکند، به نیروی فروش برای ارتباط موثر با مشتری و پیگیری فرآیند فروش آموزش میدهد، در طراحی کمپینهای تبلیغاتی به سازمان کمک میکند و وضعیت کنونی بازار را رصد و تجزیه و تحلیل میکند و در نهایت راهکارهایی را برای نوآوری در محصولات و خدمات ارائه میدهد.
راهکارهای افزایش فروش
- اخذ مشاوره های لازم از مشاورین بازاریابی
- ایجاد یک تیم مشتری محور
- استخدام فروشندگان حرفه ای و برتر
- ایجاد رابطه دوستانه و صادقانه با مشتری، به خصوص مشتریان محتاط
- تقدیر و تشکر از فروشندگان خود و دادن انگیزه به آنها
- انجام پژوهش های لازم در مورد خصوصیات محصول و بازار
- توجه به کیفیت محصول
- تبلیغات محصول یا کالا در فضاهای مجازی
- قیمت گذاری درست
- خدمات پس از فروش مناسب
- ایجاد ارزش برای مشتری
- ارائه مشاوره مناسب به مشتری
- وفادار نمودن مشتری
تکنیک های وفادارسازی مشتریان در فروش
وفاداری مشتری یعنی تکرار خرید او از شرکت. یعنی سود بیشتر. یعنی بقای سازمان. برای این که مشتریان وفاداری داشته باشیم و بتوانیم وفاداری آن ها را افزایش دهیم، باید به خواسته های آنان توجه نماییم. به عبارت دیگر میتوانیم از آن ها نظرسنجی هایی به عمل آوریم تا به بهترین نحو خواسته های آنان را برآورده کنیم و در تولیدات بعدی از پیشنهادات و انتقادات آنها بهره گیریم. یکی دیگر از روشها این است که مشتریانی که وفادار هستند را انتخاب نموده و برای آنها مزایای خاصی (مانند تخفیف و قرعه کشی و …) در نظر گیریم. همچنین روشهای دیگری نیز وجود دارند که همگی بر روی برآورده کردن خواسته های مشتریان متمرکز هستند.
خدمات مشاوره و آموزش فروش موفق توسط گروه آموزشی تکتو
- آموزش بازاریابی و مدیریت بازار
- آموزش روانشناسی فروش موفق
- ایجاد روابط بلند مدت با مشتری
- برنامه ریزی و ساماندهی نیروهای فروش در جهت افزایش فروش
- مشاوره در زمینه تجربه مشتری و وفاداری مشتریان
- تقویت تیم فروش بدون استخدام
- یافتن بازارهای جدید
- تقسیم بندی جدید بازار و مشتریان
- تکنیک های فروش موفق در بازاریابی شبکه ای
- طراحی مجدد ساختار سازمانی برای منعطق نمودن آن جهت چالاکی در واکنش به بازار
- استفاده از فناوری های جدید برای موفقیت در فروش
- نوآوری در محصولات و خدمات
- مهندسی فروش و تحلیل و عارضه یابی فرآیند فروش
- تکنیک ارتباط مؤثر در فروش حضوری و تلفنی و تمام کردن فروش
- آموزش فروش و تکنیک های حرفه ای فروش از زبان مشتری
- مشاوره در حوزه نوبل فروش (تکنیکهای بازاریابی کم خرج و پرسود)
- مشاوره در زمینه ارائه محصول جدید
- مشاوره در زمینه تعیین استراتژی قیمت گذاری
- مدیریت وصول مطالبات
- آموزش اصول و فنون مذاکره و تکنیک های مذاکره حرفه ای در فروش
- مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
- ارائه راهکارهای نوین جهت فروش اینترنتی
- استراتژی فروش بسیار موفق و راهکارهای افزایش فروش در شرایط بازار دشوار و رکود
- راه اندازی و استقرار فروش مویرگی
- استقرار نرم افزارها وسخت افزارهای فروش
- پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش
سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو
خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.
لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.
عارضه یابی حوزه تولید
در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.
عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :
- مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
- راه اندازی سیستم کدینگ انبار
- راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
- راه اندازی سیستم ۵S
- راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
- آدیت فرآیند تولید
- ممیزی داخلی
- راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
- استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
- کنترل پروژه
- کنترل موجودی
- کنترل کیفیت
- طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش
بهترین مشاوره راه اندازی کسب و کار
حوزه مدیریت
خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.
عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :
- عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
- عارضه یابی با روش bsc
- تدوین طرح کسب و کار BP
- استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
- EFQM
- منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
- طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
- طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل
حوزه منابع انسانی
ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.
عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :
- تدوین شاخص های بهره وری HR
- برنامه ریزی منابع انسانی
- تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
- کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
- معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
- راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
- استقرار سیستم حقوق و دستمزد
- استقرار سیستم تنبیه و پاداش
- تدوین آئین نامه انضباطی
- تهیه شناسنامه شغلی
حوزه بازاریابی و فروش
مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.
گروه آموزشی تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار گروه آموزشی تکتو قرار دارد.
عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :
- تدوین بوم کسب و کار
- طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
- طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
- تدوین استراتژی های بازاریابی
- مطالعات و تحقیقات بازار
- تحقیقات بازاریابی
- تدوین برنامه بازاریابی MP
- تدوین برند بوک واستراتژی برند
- طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
- راه اندازی سیستم CRM
- راه اندازی باشگاه مشتریان
- طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
- تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
- طراحی کمپین تبلیغاتی
- تدوین طرح روابط عمومی
- تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی
رفع مشکلات سیستمی و ساختاری
یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.
عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :
- تدوین چارت و ساختار سازمانی
- مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
- طبقه بندی مشاغل
- طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
- پیاده سازی سیستم های بهره وری
- طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
- طراحی برنامه مالی
- طراحی منابع مالی
- طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
- انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
- انجام امور حقوق و دستمزد
- راه اندازی واحد امکان سنجی
- ارزیابی و مدیریت ریسک
- تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
- حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)
دیجیتال مارکتینگ
همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.
خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.
عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :
- طراحی و مدیریت وبسایت
- UI/ UX/ UX PITCH
- تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
- آشنایی با اصول dm
- SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
- SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
- سوشیال مارکتینگ
- بلاگ مارکتینگ
- ایمیل مارکتینگ
- ویدئو مارکتینگ
- تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
- موبایل مارکتینگ
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
شما چطور به رفع مشکلات ساختاری شرکت ها و کسب و کارها کمک می کنید؟