ارائه خدمات آموزشی

ارائه خدمات آموزشی به سازمان ها


Rate this post

ارائه خدمات آموزشی به سازمان ها ، شرکت ها و ارگان ها

امروزه همه سازمان ها و شرکت ها به مشاورانی حرفه و کارآزموده احتیاج دارند.

اما گاهاً یافتن مشاورانی که بتوانند در حوزه های مختلف به کسب و کارها کمک نمایند دشوار است.

ما در گروه آموزشی تکتو این موضوع را ساده کرده ایم و تیم مشاوران و مدرسان حرفه ای را تشکیل داده ایم که می توانند بهترین خدمات مشاوره و آموزشی را به سازمان ها ارائه نمایند.

گروه آموزشی تکتو علاوه بر ارائه خدمات آموزشی مجازی، توانایی همکاری با موسسات و سازمانهای خصوصی و دولتی را در حوزه مشاوره و برگزاری آموزش های کاربردی دارد.

در این صفحه به معرفی برخی از این توانمندی ها می پردازیم.

 

ارائه آموزش های تخصصی و درون سازمانی:

امکان برگزاری دوره های مختلف و مطابق با نیاز سازمان در محل سازمان.

این دوره ها هم بصورت درون سازمانی برگزاری می شود و هم امکان برگزاری خصوصی این آموزش ها جهت مدیران ارشد امکان پذیر است.

ویژگی‌های یک فروشنده‌ی خلاق چیست؟
ویژگی‌های یک فروشنده‌ی خلاق چیست؟ تکتو

برخی از دوره ها به شرح زیر است:

دوره های مرتبط با کسب و کار و مشتری مداری مانند:

  • اصول حرفه ای ارتباط با مشتریان،
  • اصول مذاکره و فروش تلفنی،
  • قوانین فروش و بازاریابی،
  • تحقیقات بازاریابی،
  • برنامه بازاریابی،
  • تدوین طرح های تجاری
  • مذاکره
  • اصول و قوانین متقاعدسازی
  • راهکارهای فروشندگی حرفه ای
  • اصول وفنون فروش
  • مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • تکنیک های سنجش و اندازه گیری رضایت مشتریان
  • اصول و مهارت های ارتباط با مشتری شاکی
  • آموزش باشگاه مشتریان
  • فروش موفق
آنالیز وضعیت کسب و کار
آنالیز وضعیت کسب و کار غلامرضا ایسوند

 

دوره های مرتبط با سیستم های مدیریتی مانند:

  • الزامات و ممیزی ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵
  • الزامات ایزو ۱۴۰۰۱
  • الزامات ۱۸۰۰۱
  • الزامات سیستم مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱
  • الزامات استاندارد مدیریت دارایی های فیزیکی ایزو ۵۵۰۰۱
  • الزامات و ممیزی ISO TS16949:2016
  • الزامات ایزو ۲۷۰۰۱
  • الزامات استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ مانند ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴
  • الزامات و ممیزی استاندارد ایمنی مواد غذایی ISO 22000 و HACCP
  • تکنیک های مهندسی
  • تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری MSA
  • کنترل فرآیند آماری SPC
  • خطاناپذیر سازی یا پوکایوکه
  • آموزش نظام آراستگی بر مبنای ۵S
  • آموزش هزینه های کیفیت COQ
  • تکنیک های حل مسئله
  • تجزیه و تحلیل داده ها و اثر بخشی سیستم
  • مدیریت دانش
  • آموزش اصول مهندسی ارزش
  • آموزش های برنامه ریزی و تولید
  • آموزش نرم افزار های تخصصی
  • مدل های تعالی سازمانی EFQM
  • و….

 

آموزش های عمومی و انگیزشی مانند:

  • افزایش عملکرد و بهبود مدیریت زمان
  • اصول و قوانین موفقیت فردی
  • کارآفرینی و افزایش درآمد
  • فن بیان و ارتباطات کلامی
  • اصول ارتباطات موثر
  • زندگی شاد
  • چگونه جذاب باشیم
  • هوش هیجانی
  • شخصیت شناسی و رفتار شناسی بر مبنای مدل های MBTI و DISC

 

دوره های فوق قابلیت برگزاری به صورت درون سازمانی را دارد. همچنین در صورت درخواست مدیران و صاحبان کسب وکار، دوره های فوق به صورت خصوصی نیز جهت ایشان برگزار می شود.

 

خدمات مشاوره کسب و کار
خدمات مشاوره کسب و کار

 

خدمات مشاوره کسب و کار:

ارائه خدمات مشاوره در حوزه توسعه کسب و کار و اصول مشتری مداری

همکاری در توسعه فروش و بازاریابی سازمان

همکاری در پیاده سازی باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتریان

همکاری در تدوین کمپین های تبلیغاتی

آموزش های تخصصی کارکنان و مدیران سازمان ها

 

ارائه خدمات مشاوره در حوزه پیاده سازی استانداردهای ایزو:

گروه آموزشی تکتو با بهره گیری از مشاورانی مجرب و کارآزموده در حوزه سیستمهای مدیریتی می تواند همراه سازمانها در پیاده سازی استاندارهای مختلفی همچون ISO 9001:2015، ISO 14001:2015، ISO 50001، ISO 29990، ISO 27001، ISO 55001 و دیگر استانداردهای ایزو.

برای پیاده سازی استانداردها در سازمانتان تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

 

انجمن های علمی دانشگاه ها می توانند دوره های مد نظرشان را با  گروه آموزشی تکتو هماهنگ نمایند و از حداکثر تخفیف برای برگزاری دوره استفاده نمایند. تخفیف های مرتبط با دانشجویان از ۴۰% تا ۹۰% می باشد.

 

 

 

ارائه خدمات آموزشی مجازی

امروزه بسیاری از سازمانها فرصت و یا زمان لازم را ندارند که دوره های حضوری برگزار کنند و یا برایشان امکان ندارد که کارکنان خود را به دوره های حضوری بفرستند. تکتو با در اختیار داشتن سامانه آموزش مجازی و همچنین منبعی از بهترین  آموزش های مجازی که همگی بصورت ویدئو و کاملاً کاربردی تهیه شده اند می توان کمک بسیار موثری برای این سازمان ها باشد

 

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.

لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.

عارضه یابی حوزه تولید

در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.

عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :

  • مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
  • راه اندازی سیستم کدینگ انبار
  • راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
  • راه اندازی سیستم ۵S
  • راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
  • آدیت فرآیند تولید
  • ممیزی داخلی
  • راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
  • استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
  • کنترل پروژه
  • کنترل موجودی
  • کنترل کیفیت
  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش

 

عارضه یابی حوزه مدیریت

خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.

عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :

  • عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
  • عارضه یابی با روش bsc
  • تدوین طرح کسب و کار BP
  • استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
  • EFQM
  • منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
  • طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
  • طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل

 

عارضه یابیحوزه منابع انسانی

ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.

عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :

  • تدوین شاخص های بهره وری HR
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
  • کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
  • معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
  • راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
  • استقرار سیستم حقوق و دستمزد
  • استقرار سیستم تنبیه و پاداش
  • تدوین آئین نامه انضباطی
  • تهیه شناسنامه شغلی

عارضه یابی حوزه بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.

گروه آموزشی پژوهشی تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار تکتو قرار دارد.

عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :

  • تدوین بوم کسب و کار
  • طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
  • طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
  • تدوین استراتژی های بازاریابی
  • مطالعات و تحقیقات بازار
  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین برنامه بازاریابی MP
  • تدوین برند بوک واستراتژی برند
  • طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
  • راه اندازی سیستم CRM
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
  • تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
  • طراحی کمپین تبلیغاتی
  • تدوین طرح روابط عمومی
  • تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی

رفع مشکلات سیستمی و ساختاری

یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی پژوهشی تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.

عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :

  • تدوین چارت و ساختار سازمانی
  • مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
  • طبقه بندی مشاغل
  • طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
  • پیاده سازی سیستم های بهره وری
  • طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • طراحی برنامه مالی
  • طراحی منابع مالی
  • طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
  • انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
  • انجام امور حقوق و دستمزد
  • راه اندازی واحد امکان سنجی
  • ارزیابی و مدیریت ریسک
  • تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
  • حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)

دیجیتال مارکتینگ 

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.

عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :

  • طراحی و مدیریت وبسایت
  • UI/ UX/ UX PITCH
  • تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
  • آشنایی با اصول dm
  • SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  • SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • سوشیال مارکتینگ
  • بلاگ مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
  • موبایل مارکتینگ

.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

1 دیدگاه

  • دعوت جهت تدریس
    دوستانی و شرکت هایی که تمایل به برگزاری دوره های حضوری در سازمان و یا موسسه خودشان دارند می توانند براساس مطالب ذیل اقدام نمایند.
    انواع نحوه هایی که می توان دوره و کارگاه آموزشی برای سازمانها و در محل آنها برگزار نمود:

    دوره های حضوری : در این مورد که توضیحات بیشتر آن در ادامه می آید مدرس در محل سازمان و کلاس حضور می یابد
    دوره های آنلاین: در این روش می توان با برگزاری آنلاین کلاس از طریق فضای مجازی علاوه بر هزینه ها می توان در زمان نیز صرفه جویی نمود.
    چه دوره هایی؟؟

    اصول و فنون مذاکره
    تکنیک های مذاکره اثربخش
    فن بیان و مهارت های ارتباط کلامی
    ارتباط موثر
    مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان
    هنر متقاعد سازی (با رویکرد کسب و کار، مذاکره و فروش)
    مدیریت تجربه مشتریان
    مهارت های ارتباط تلفی موثر (مذاکره تلفنی)
    اصول وفادارسازی و راه اندازی باشگاه مشتریان
    بازاریابی و تبلیغات چریکی (پارتیزانی)
    اصول تبلیغات حرفه ای و خلاق
    مدیریت بر منابع انسانی
    اصول ارتباطات موثر
    اصول و فنون مذاکره اثربخش
    مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر مبنای استاندارد ISO 10002
    پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بر مبنای استاندارد ISO 10004
    اصول مدیریت حرفه ای
    در صورت تمایل می توانید نام دوره را ارسال فرموده تا سرفصل ها و رئوس دوره برای شما ارسال شود.

    در صورتی که سازمانی دوره خاص و متناسب با سازمانش را مد نظر دارد می تواند با ما تماس بگیرد تا پس بررسی امکان برگزاری دوره مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *