مدیریت کلینیک

دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه


Rate this post

درک و شناخت کامل از وضعیت موجود کلینیک و درمانگاه و پیداکردن مشکلات آن که با عنوان عارضه نامیده می شود،

در بسیاری از مباحث مدیریتی، سازمان به بدن انسان تشبیه می شود، چرا که سازمان نیز یک موجود پویا و زنده است. همانطوری که پیش نیاز انجام هر درمان و بهبود در بدن، انجام آزمایش های کاملی از وضعیت بدن انسان است و هر چه دقت این آزمایش ها بیشتر و دقیق تر باشد بهبودها و فرایند درمان موثرتر خواهد بود، در مورد ایجاد اصلاحات وحرکت به سوی رشد و پیشرفت سازمان نیز انجام فرایند عارضه یابی همین حکم را دارد و با انجام این فرایند سعی در یافتن معضلات و تنگناهایی داریم که ممکن است به عنوان سدی مانع حرکت سازمان در مسیر بهبود باشند.

انجام فعالیت عارضه یابی به عنوان گام اولیه در تعریف اقدامات لازم برای توسعه ظرفیت مدیریت و نظام های مدیریتی و اصلاح عملکرد سازمان فعالیتی بسیار ضروری و گامی از یک پروژه استراتژیک در سازمان است.

رفع مشکلات کلینیک
عارضه یابی کلینیک

مزایای عارضه یابی سازمانی کلینیک و درمانگاه عبارتند از :

– تعیین نقاط ضعف ، عارضه ها و فرصت های موجود کلینیک و درمانگاه

– شناسایی و تحلیل محیط موجود برای بررسی عملکرد کلینیک و درمانگاه

– تعریف آموزش ها و پروژه های کاربردی

– علل تأخیرات پروژه های کلینیک و درمانگاه

– محاسبه شاخص های بهره وری و سودآوری

– تحلیل دقیق ساختار

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

مهم ترین کارکردهای انجام عارضه یابی سازمانی عبارتند از:

• شناسایی علل تأخیرات پروژه های کلینیک و درمانگاه
• محاسبه شاخص های بهره وری و سودآوری
• تعیین میزان بهره وری سازمان و کارکنان
• تحلیل دقیق ساختار، فرآیند اهداف و استراتژی های سازمان و بهبود آنها
• تعیین نقاط قوت و ضعف و اولویت بندی مشکلات
• عارضه یابی منابع انسانی، ارگونومی و محیط کار
• شناسایی و تحلیل محیط موجود برای بررسی عملکرد سازمان
• تعیین راهکارهای علمی حل مشکلات
• تعریف آموزش ها و پروژه های کاربردی و کاهش هزینه های آموزش های غیر مؤثر
• جلوگیری از اتلاف منابع مالی سازمان در پروژه های غیر کاربردی

 

آموزش فروش موفق
چگونه یک فروش خوب داشته باشیم؟

بررسی، شناسایی و رفع مشکلات مدیریتی، بازاریابی، خدمات و خدمات پس از فروش در کلینیک ها و درمانگاه ها

گروه آموزشی پژوهشی تکتو با هدف تعریف، توسعه و مدیریت بهره‌ وری در کلینیک های کوچک، متوسط  و بزرگ همچنین توسعه مفاهیم نوین مدیریت بهره‏ وری و الگوهای رایج به فعالیت پرداخته و در این مسیر پروژه‏ های گوناگونی را به اجرا در آورده است که از آن جمله می‏توان به پروژه‏ های زیر اشاره کرد:

• شناخت مسائل و ریشه‏ یابی مشکلات
• طراحی نظام مدیریت بهره‌وری در کلینیک های کوچک و متوسط و بزرگ
• اجرای پروژه  مشاوره مدیریت و بهره ‏وری در کلینیک های کوچک و متوسط و بزرگ
• استقرار نظام بهره‏ وری در درمانگاه ها
• ساماندهی مدیریت بهره‏ وری در کلینیک ها و درمانگاه ها

 بررسی مسایل و ریشه‏ یابی مشکلات برای شناخت دقیق وضعیت کلینیک با روش‌های گوناگون انجام می‏شود، به نحویی که مشکلات و تنگناهای اصلی بهره‏ وری به صورت ساختاریافته و نظام‌‏مند تعیین و دسته‏ بندی شود، سپس با تحلیل این مشکلات و نیازمندی‏های درمانگاه، الویت‌های اجرایی برنامه ‏ها و اقدامات لازم پیشنهاد می‌شود.

روند استخدام نیرو
چگونه یک نیروی خوب استخدام کنیم؟

استخدام نیرو برای کلینیک ها و درمانگاه ها

ما به کلینیک ها و درمانگاه ها برای جذب و استخدام و همچنین آموزش نیروهای مورد نیاز کمک می‌کنیم.

 

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *