دوره آموزشی برای کارمندان - ضمن خدمت

دوره آموزشی برای کارمندان


Rate this post

ضرورت برگزاری دوره‌های سازمانی

هر سازمانی برای رسیدن به اهداف سازمانی خود نیازمند داشتن یک مزیت رقابتی می‌باشد و یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این مزیت‌ها داشتن نیروها و سرمایه‌های انسانی بالنده، توانمد و خلاق هست. حال هر سازمانی برای این‌که این سرمایه گران‌قیمت و ارزنده را توانمندتر و پر انرژی‌تر از دیروز خود کند، نیازمند دوره‌های آموزشی کاربردی می‌باشد و باید برای این موضوع استراتژی‌های مناسبی تدوین شود و از این طریق سطح دانش و بینش کارکنان خود را ارتقا دهند.

مزیت دوره های آموزشی سازمانی گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تطبیق محتوای دوره های آموزشی کاربردی با فرایندها و چالش‌های واقعی پیش روی سازمان
ارزیابی دوره ها بر اساس پروژه یا آزمون، مطابق با فرآیندها و موقعیت های شغلی سازمان
تیم‌سازی و ایجاد کارگروه تخصصی از همکاران با وظایف شغلی مختلف، ارائه راهکارهای عملی برای مسائل سازمانی و نیز ایجاد روحیه همکاری
اجرای دوره‌های آموزشی بصورت مشارکتی با کارفرما و ارائه گواهینامه مشترک
امکان تدوین سرفصل آموزشی متناسب با نیازهای هر سازمان.
فراهم آوردن فرصت و امکانــات آموزشـــی لازم برای مدیـــران و پرسنــــل شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط ، تفاهم و نیز مبادله اطلاعـــــات و تجربیـــات ارزشــــمند گذشته با یکدیگر و ارائه خدمات مشورتـــــی به همدیگر.
بهبود مستمر فرآیند ارتباط با مشتری
دستیابی و بهره گیری از منابع معتبر و به روز علمی متناسب با فعالیت ها و نیازمندیهای روز شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی.
ارتقاء توانمندی های علمی کارکنان ، کارشناســـان، متخصصـــان و مدیــران به عنوان سرمایه اصلی کشور به منظور ایجاد بستری مناسب برای خلاقیت و نوآوری

شتاب فزاینده علوم بشری در تمام زمینه‌ها
پیشرفت روز افزون تکنولوژی
پیچیدگی سازمان به دلیل ماشینی شدن
تغییر شغل یا جابجایی شغلی
روابط انسانی و مشکلات انسانی
ارتقاء و ترفیع کارکنان
اصلاح عملکرد شغلی
کارکنان جدید و تازه استخدام شده
بهره‌وری کاهش حوادث کاری
نیازهای تخصصی و حرفه‌ای نیروی انسانی

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

آموزش

آموزش بازاریابیآموزش بازاریابی تلفنیآموزش تبلیغات در اینترنتآموزش رایگان بازاریابی در تهرانآموزش سازمانیآموزش سازمانی تکتوآموزش سازمانی مدیرانآموزش فروش تلفنیآموزش کارکنان دستگاه های اجراییآموزش کارمندان دولتارتقاء شغلیارتقاع شغلیاستراتژی آموزشبرگزاری دورهبرگزاری دوره های سازمانیبرنامه ریزی آموزشیپرسشنامه ارزیابی آموزشپلن آموزشیتوسعه مدیرانپودمان آموزشی شغلیتبلیغ اینترنتیتثبیت شغلیتکتودستورالعمل بازاریابی تلفنیدوره آموزش فروش تلفنیدوره آموزشی مذاکره تلفنیدوره جامع بازاریابی و فروشدوره های آموزش توجیهی بدو خدمتدوره های آموزش سازمانیدوره های آموزش شغلیدوره های آموزش فرهنگی و عمومیدوره های آموزش کارمنداندوره های آموزش مدیراندوره های آموزشیدوره های آموزشی ضمن خدمتدوره های بازاریابی و فروش  تهراندوره های درون سازمانیزبان تلفنی فروشسازمانیدوره های آموزشی کارمندان دولتسرانه آموزشسیاست گذاری آموزشسیستم آموزشی سازمانغلامرضا ایسوندفرآیند آموزش پرسنلفرایند آموزش در سازمان هافرایند آموزش کارکنان دولتفرهنگ سازمانیفروش تلفنیفیلم آموزش بازاریابی تلفنیکارگاه آموزشی برای کارکنانکارگاه آموزشی توسعه شغلیکارگاه آموزشی ضمن خدمتکارگاه آموزشی کارمندانکلاس آموزشی برای پرسنلکلاس آموزشی برای سازمان هاکلاس آموزشی برای کارکنانکلاس بازاریابی تلفنی در تهرانکلاس دیجیتال مارکتینگمراحل فرایند آموزشمنیره دارستانینمونه دیالوگ های بازاریابی تلفنی 1 1 دیدگاه

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

3 دیدگاه

  • برای ارتقا توان علمی و عملی کارکنان چه دوره هایی را پیشنهاد میدین؟
    ما یک مجموعه تولیدی فرش داریم و قصد آموزشی داریم برای کارکنان شرکت

  • عواملی که آموزش کارکنان را ضروری ساخته است عبارتند از :
    ۱) شتاب فزاینده علوم بشری در تمام زمینه‌ها
    ۲) پیشرفت روزافزون فناوری
    ۳)پیچیدگی سازمان به‌دلیل ماشینی شدن
    ۴) تغییر شغل یا جابجائی شغلی
    ۵)روابط انسانی و مشکلات انسانی
    ۶) ارتقا و ترفیع کارکنان
    ۷)اصلاح عملکرد شغلی
    ۸) نیازهای تخصصی و حرفه‌ای نیروی انسانی
    ۹) کارکنان جدیدالاستخدام
    ۱۰) بهره‌وری

  • آموزش در کلیه سازمان‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مهم‌ترین نقش را در تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص دارد.
    اهمیت آموزش کارکنان آموزش به عنوان موثرترین راه همسازی با تغییرات در سازمان ها نام می برند و هر زمان که این جریان متوقف یا کند شود ، اثرات ناخوشایندی بر عملکرد سازمانی خواهد داشت . بنابراین انجام فعالیت آموزشی در سازمانهای امروزی امری اجتناب ناپذیر است . آموزش کارکنان ضمن تسهیل تحقق اهداف سازمانی ازطریق بهبود عملکرد فردی و گروهی ، ایجاد انعطاف پذیری در مقابل تغییر و کاستن از مقاومت های ناخواسته و بی مورد ، موجب می شود کارکنان از طریق شناخت منافع خود وسازمان ، از منابع محدود سازمان حداکثر بازدهی را به دست آورند که در این صورت مدیران به جای پرداختن به درگیری های روزمره به ترسیم چشم اندازها و برنامه های راهبردی سازمان بپردازند .
    همچنین آموزش مستمر و هدفمند می تواند حس مسئولیت پذیری ، قدرت تشخیص و خودراهبری به هنگام ، اعتماد به نفس ، مهارت های ارتباطی و قدرت تصمیم گیری را تقویت نماید و میزان نیازمندی کارکنان به نظارت و هدایت را به حداقل برساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *