داشتن مشتری های وفادار

مشتری وفادار


5/5 - (1 امتیاز)

منظور از برند در بازارهای صنعتی چیست؟

مفهوم برند بیش از یک لوگو است.

برند سازی - نکات مهم برند سازی و برند شدن
راه ها و روش های برند سازی

برندسازی با تداوم حضور شروع می شود و به هویت شرکت تبدیل می گردد. حتی برند فراتر رفته و نشان دهنده سیستم ارزشمندی است که یک شرکت به دنیا ارائه می دهد و آن، شیوه انجام کارها به سبک آن شرکت است. در این نردبان برندسازی، چالش آن است که فراتر از نمادهای گرافیکی و گفته ها رفته و به یکنواختی فرهنگی رسید که مشتریان و مشتریان بالقوه آن را شناخته و به آن ارزش دهند.

یک آزمون خوب برای یکنواختی برند، جمع آوری کارت های کسب و کار از همه افراد یک شرکت و قرار دادن آنها روی میز است. همین کار را با تمام موارد مرتبط از جمله بروشورها، سربرگ ها و برچسب ها انجام دهید. تمام آگهی ها و ادبیات فروش شرکت را روی میز جمع کنید. آیا در طرح و ارائه ها هماهنگی می بینید؟ این گزینه ها چه مفاهیمی را انتقال می دهند؟ آیا ارائه های شما پراکنده و بدون نظم هستند؟ دشمن برندسازی، به معنای واقعی کلمه شرکتی است که معتقد است طراحی، تصاویر و برند آنها برتر از دیگران است.

در درون همه ما تمایل به تست برند و طرح ها وجود دارد و به طور بالقوه، همه قاتل برند هستیم. هر وقت یک برند خوب و قوی ببینید می توانید مطمئن باشید که در پشت آن، یک قهرمان برند وجود دارد که به اجرای قوانین برند آن شرکت مشغول است.

آموزش خلاقیت در کسب و کار
آموزش کار آفرینی – گروه آموزشی پژوهشی تکتو

نقطه آغاز تحقیقات استراتژی برند، تمرین مواردی است که شرکت به آن متکی است. مهمترین ارزشی که شرکت به دنیا ارائه می دهد، چیست؟ اینگونه درنظر بگیرید که شرکتی که پشتش به دیوار باشد، چگونه می تواند به مشتری تقاضا کننده پاسخ دهد؟ سپس به ارتباطات شرکت با جهان خارج فکر کنید و ببینید که آیا این ارزش ها را ارائه می دهد یا نه. چگونه تماس های تلفنی را جواب می دهید؟ آیا پیام هایی که تیم فروش و فنی بکار می برند، تداوم دارد؟ آیا لباس های تیم شما و کلماتی که در برابر مشتریان تان از دهانشان بیرون می آید مطابق ارزش های شرکت است؟ آیا پاسخی که یک شرکت به مشتری یا مشتری بالقوه خود می دهد مطابق با موقعیتی است که فکر می کند در آن قرار دارد؟ اینها آزمایشاتی است که یک شرکت برای تعیین اینکه در کجای نردبان برندسازی B2B قرار دارد، باید انجام دهد.

 

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.

لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.

عارضه یابی حوزه تولید

در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.

عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :

  • مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
  • راه اندازی سیستم کدینگ انبار
  • راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
  • راه اندازی سیستم ۵S
  • راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
  • آدیت فرآیند تولید
  • ممیزی داخلی
  • راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
  • استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
  • کنترل پروژه
  • کنترل موجودی
  • کنترل کیفیت
  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش

 

حوزه مدیریت

خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.

عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :

  • عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
  • عارضه یابی با روش bsc
  • تدوین طرح کسب و کار BP
  • استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
  • EFQM
  • منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
  • طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
  • طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل

 

حوزه منابع انسانی

ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.

عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :

  • تدوین شاخص های بهره وری HR
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
  • کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
  • معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
  • راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
  • استقرار سیستم حقوق و دستمزد
  • استقرار سیستم تنبیه و پاداش
  • تدوین آئین نامه انضباطی
  • تهیه شناسنامه شغلی
آنالیز وضعیت کسب و کار
آنالیز وضعیت کسب و کار غلامرضا ایسوند

حوزه بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.

گروه آموزشی پژوهشی تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار رایمندسرویس قرار دارد.

عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :

  • تدوین بوم کسب و کار
  • طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
  • طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
  • تدوین استراتژی های بازاریابی
  • مطالعات و تحقیقات بازار
  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین برنامه بازاریابی MP
  • تدوین برند بوک واستراتژی برند
  • طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
  • راه اندازی سیستم CRM
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
  • تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
  • طراحی کمپین تبلیغاتی
  • تدوین طرح روابط عمومی
  • تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی

رفع مشکلات سیستمی و ساختاری

یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی پژوهشی تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.

عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :

  • تدوین چارت و ساختار سازمانی
  • مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
  • طبقه بندی مشاغل
  • طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
  • پیاده سازی سیستم های بهره وری
  • طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • طراحی برنامه مالی
  • طراحی منابع مالی
  • طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
  • انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
  • انجام امور حقوق و دستمزد
  • راه اندازی واحد امکان سنجی
  • ارزیابی و مدیریت ریسک
  • تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
  • حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)

دیجیتال مارکتینگ 

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.

عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :

  • طراحی و مدیریت وبسایت
  • UI/ UX/ UX PITCH
  • تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
  • آشنایی با اصول dm
  • SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  • SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • سوشیال مارکتینگ
  • بلاگ مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
  • موبایل مارکتینگ

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

تلفن: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

 

لوگو - گروه آموزشی پژوهشی تکتو

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *