خدمات مشاوره و عارضه یابی کسب و کار تکتو

خدمات مشاوره و عارضه یابی کسب و کار تکتو

مفهوم بهره‌ وری، ایجاد نظام و مکانیزمی است که به طور پیوسته تلاش ‏هایی را در راه انطباق فعالیت‌‏های تولیدی و خدماتی یک سازمان با شرایط محیطی متغیر انجام ‌دهد تا حاصل آن استفاده هر چه بهتر از منابع در تعامل با محیط درونی و بیرونی سازمان باشد. 



خدمات مشاوره و عارضه یابی تکتو با هدف تعریف، توسعه و مدیریت بهره‌ وری در بخش صنعت و شرکت های کوچک و متوسط ، همچنین توسعه مفاهیم نوین مدیریت بهره‏ وری و الگوهای رایج به فعالیت پرداخته و در این مسیر پروژه‏ های گوناگونی را به اجرا در آورده است که از آن جمله می‏توان به پروژه‏ های زیر اشاره کرد: 

• شناخت مسائل و ریشه‏ یابی مشکلات 
• طراحی نظام مدیریت بهره‌وری در شرکت های کوچک و متوسط 
• اجرای پروژه مشاوره مدیریت و بهره‏ وری در صنایع کوچک و متوسط 
• استقرار نظام بهره‏ وری 
• ساماندهی مدیریت بهره ‏وری در شرکت ‏های مختلف صنعتی 


عارضه یابی ساختاری کسب و کار
خدمات عارضه یابی ساختاری و رفع مشکلات ساختاری کسب و کار ها و شرکت ها



گروه آموزشی پژوهشی تکتو با اتکا به تجارب ارزشمند، توانمندی‌ها و ظرفیت موجود، گروه تکتو  آمادگی دارد خدمات خود را در قالب مشاوره، به صورت ذیل ارائه کند:

– ساماندهی مدیریت بهره ‏وری به منظور اشاعه فرهنگ بهره‌وری در سطح شرکت و کمک به برنامه ‏ریزی بهبود بهره‌وری در سطوح مختلف مدیریتی انجام می‏شود تا با آموزش‏ های لازم و تعیین شاخص ‏های مناسب بهره‏ وری و اندازه‏ گیری و تحلیل آن، زمینه پیاده‏ سازی و اجرای چرخه مدیریت بهره ‏وری مشتمل بر برنامه ‏ریزی بهبود، اجرای برنامه ‏های بهبود، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل بهره‌وری فراهم شود.


چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟
چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ آموزش افزایش فروش



– بررسی مسایل و ریشه‏ یابی مشکلات برای شناخت دقیق وضعیت سازمان با روش‌های گوناگون انجام می‏شود، به نحوی ‏که مشکلات و تنگناهای اصلی بهره‏ وری به صورت ساختار یافته و نظام‏ مند تعیین و دسته ‏بندی شود، سپس با تحلیل این مشکلات و نیازمندیی های سازمان، الویت‌های اجرایی برنامه‏ ها و اقدامات لازم پیشنهاد می‌شود.


 مزایای استقرار نظام‏ های ارتقاء بهره‌وری: 

• صرفه‏ جویی و استفاده بهینه از منابع و فرآیندها 
• کاهش ضایعات و انرژی 
• افزایش راندمان تولید و ارائه خدمات مفید 

 

خدمات تکتو در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی

۱- تشخیص مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی

۲- تکنیک ها و مدل های متفاوت در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی

۳- چگونگی پیدا کردن راه حل های جایگزینی

۴- طراحی یک برنامه مناسب برای فعالیتهای اثربخش در حل مشکلات تولیدی –اقصادی و بازرگانی

۵- چگونگی پیاده سازی برنامه مطرح شده در واحدهای تولیدی و اقتصادی

۶- ارزیابی موفقیت آمیزبودن راه حل ها و برنامه ها

 

مشخصات تبلیغات خوب و حرفه‌ای چیست؟
تبلیغات خوب و حرفه‌ای چیست؟

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.

لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.

عارضه یابی حوزه تولید

در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.

عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :

  • مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
  • راه اندازی سیستم کدینگ انبار
  • راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
  • راه اندازی سیستم ۵S
  • راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
  • آدیت فرآیند تولید
  • ممیزی داخلی
  • راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
  • استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
  • کنترل پروژه
  • کنترل موجودی
  • کنترل کیفیت
  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش

بهترین مشاوره راه اندازی کسب و کار

حوزه مدیریت

خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.

عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :

  • عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
  • عارضه یابی با روش bsc
  • تدوین طرح کسب و کار BP
  • استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
  • EFQM
  • منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
  • طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
  • طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل
چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم
چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم. مشاوره راه اندازی کسب و کار در گروه آموزشی پژوهشی تکتو

حوزه منابع انسانی

ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.

عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :

  • تدوین شاخص های بهره وری HR
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
  • کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
  • معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
  • راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
  • استقرار سیستم حقوق و دستمزد
  • استقرار سیستم تنبیه و پاداش
  • تدوین آئین نامه انضباطی
  • تهیه شناسنامه شغلی
چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟
از فرآیند رفتار مصرف کننده، مرحله تصمیم به خرید بوده و باید بدانید که تصمیم به خرید یک مرحله واقعا حساس است. از آنجایی که خرید کردن و پرداخت پول برای همه انسان‌ها یک درد و مقاومت ذهنی دارد، ممکن است خیلی از مشتریان در این بخش از فرآیند، به جای قطعی کردن خرید فقط تصمیم آن را بگیرند!

حوزه بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.

گروه آموزشی تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار گروه آموزشی تکتو قرار دارد.

عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :

  • تدوین بوم کسب و کار
  • طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
  • طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
  • تدوین استراتژی های بازاریابی
  • مطالعات و تحقیقات بازار
  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین برنامه بازاریابی MP
  • تدوین برند بوک واستراتژی برند
  • طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
  • راه اندازی سیستم CRM
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
  • تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
  • طراحی کمپین تبلیغاتی
  • تدوین طرح روابط عمومی
  • تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی

رفع مشکلات سیستمی و ساختاری

یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.

عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :

  • تدوین چارت و ساختار سازمانی
  • مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
  • طبقه بندی مشاغل
  • طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
  • پیاده سازی سیستم های بهره وری
  • طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • طراحی برنامه مالی
  • طراحی منابع مالی
  • طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
  • انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
  • انجام امور حقوق و دستمزد
  • راه اندازی واحد امکان سنجی
  • ارزیابی و مدیریت ریسک
  • تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
  • حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)

دیجیتال مارکتینگ 

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.

عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :

  • طراحی و مدیریت وبسایت
  • UI/ UX/ UX PITCH
  • تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
  • آشنایی با اصول dm
  • SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  • SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • سوشیال مارکتینگ
  • بلاگ مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
  • موبایل مارکتینگ

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

2 نظرات

  1. مژگان می گوید

    بازاریابی در ایران چگونه است؟
    در بسیاری از مشاغل باید به موارد زیادی توجه شود که شاید از لحاظ مدیر و کارکنان، ناچیز و بی ارزش باشد اما از نظر مشتری بسیار مورد پذیرش است. به عنوان مثال کیفیت ‌، قیمت ، توزیع و خدمات پس از فروش جز مواردی هستند که شاید برخی مشاغل به آن‌ها توجه خاصی نکنند اما برای مشتریان امری مهم و ضروری است. در بازار و بازاریابی باید به دنبال رقابت باشید و انتقادات مشتری از شما برایتان مهم باشد چون باعث پیشرفت شما در حیطه کسب و کارتان می‌شود .

    شما یک سوپر مارکت را در نظر بگیرید؛ اگر به چهارچوب‌های علمی در راه اندازی سوپر مارکت توجه نشود، ضربه مهلکی بر کسب و کار شما وارد خواهد کرد. در این باره باید به مواردی چون مکان مناسب که در معرض دید عموم قرار داشته باشد، برانداز شیوه فعالیت سوپر مارکت‌های محله، قدرت اقتصادی برای شروع کار و سود آوری، طبقه اجتماعی، نوع محصولات ارائه شده برای جذب مشتری و امکانات کافی در نظر گرفته شود.

  2. مشکلات بازاریابی و فروش محصولات می گوید

    چند مورد از مهم ترین مشکلات بازاریابی و فروش محصولات
    • ارائه محصولات نامتناسب با نیاز مشتریان
    عدم درک مناسب و تشخیص نیازهای مشتریان یکی از مشکلات بزرگ محسوب می‌شود. اگر شرکت‌‌ها، سازمان‌ها و یا افرادی محصولات خود را نسبت به نیازهای عموم و مشتریان انتخاب نکنند، صدمه مهلکی به کسب و کارشان خواهد خورد.
    محصولات باید ارزیابی شوند و بر اساس دیدگاه‌های مناسب به مشتریان ارائه بشوند تا کسب و کارتان در معرض خطر و یا ورشکستگی ایجاب نشود.

    • شرایط و موقعیت مکانی نامناسب
    انتخاب نادرست محل کار از لحاظ شرایط زمانی و بازدید کنندگان یکی از مشکلاتی است که هنوز هم رعایت نمی‌شود.
    برای اینکه شما در کسب و کارتان موفق باشید باید علاوه بر محصولات ، مکان مناسب برای راه اندازی کسب و کارتان در نظر بگیرید همچنین محل کارتان به گونه ای باشد که ‌نیازهای مردم در آن موقعیت فعلی در نظر داشته باشید.

    • عدم معرفی مناسب خود و تبلیغات نامنظم برای جذب مشتری
    برای تبلیغات چند راه وجود دارد که یکی از این راه ها دیجیتال مارکتینگ است. به عبارتی مجموع همه‌ی فعالیت‌ها و بازاریابی‌هایی که برای ارائه محصولات و خدمات در حوزه دیجیتال (وب، اینترنت، لپ‌تاپ، موبایل و…) را دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی گویند.
    برخی از شرکت‌ها و یا افراد تبلیغات برای کسب و کار را نادیده گرفته اند و یا به صورت نامنظم و پراکنده تبلیغات ساده برای محصولاتشان را انجام می‌دهند.
    برای اینکه بازده خوبی داشته باشید باید روزانه تبلیغ کسب و کارتان را انجام بدهید به عنوان مثال تبلیغاتی همانند پخش تراکت، پیامک‌های محله‌ای، تعیین جایزه به ازای هر خرید و… می‌توانید انجام بدهید.

    • عدم نارضایتی و سلب اعتماد مشتریان
    اخلاق خوش و خلق مهربان یکی از مزایای کسب و کار در فروش محصولات است علاوه بر این مسئله قیمت‌های مناسب کالا و محصولات و همین طور کیفیت در حد عالی، باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود. اگر طوری رفتار کنید که مشتری احساس کند شما روی کسب و کارتان متمرکز هستید و روی برنامه ریزی دقیق عمل می‌کنید حتما اعتمادشان بیشتر از آنچه قبل بوده، می‌شود.

    • عدم برنامه ریزی برای آینده کسب و کار
    اکثر استارت‌آپ‌ها توسط افرادی که از مهارت خاصی برخوردار نیستند، استارت می‌خورند. برنامه ریزی باعث می‌شود تا برای هر روز کاری یک ایده داشته باشید که این عمل مشتریان را جذب می‌کند.
    ایده‌های متفاوت در ارائه محصولات باعث افزایش فروش می‌شود. اگر برنامه‌های مرتب روزانه داشته باشید این کار عملی خواهد شد و از سود بیشتری برخوردار می‌شوید.

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.