آموزش بازاریابی در حوزه پزشکی ، بازاریابی کلینیک ها و مطب های درمانی

آموزش بازاریابی در حوزه پزشکی ، بازاریابی کلینیک ها و مطب های درمانی

روش های جذب بیمار به مطب و درمانگاه

 

بازاریابی و تبلیغات پزشکی
بازاریابی و تبلیغات پزشکی گروه آموزشی تکتو

چگونه درآمد مطب خود را افزایش دهیم؟

اکثر پزشکان و متخصصین در حوزه پزشکی و سلامت دوست دارند که درآمد مطب و کلینیک و مرکز درمانی خود را افزایش دهند. اما چگونه میتوان درآمد مطب خود را افزایش دهیم و مراجعه کننده و بیمار بیشتری جذب کنیم؟

یکی از مهم ترین اهداف هر کلینیک یا مرکز درمانی، جذب بیمار به مطب و کلینیک است.

جذب بیمار و حفظ آن یعنی موفقیت در شغل و بازاریابی پزشکان. یکی از مهمترین راه‌های موفقیت و کسب درآمد بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت، جذب بیمار جدید و حفظ بیماران قبلی است. پس باید با علم  بازاریابی جذب بیمار آشنا شوید و پیش بروید .

آموزش جذب مشتری ویژه شرکت ها
جذب مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها

خیلی مهم است که پزشکان خودشان و خدماتی که ارائه می دهیند را طوری معرفی کنند که نه تنها بتوانند جمعیتی که می خواهند را به سمت خودشان بکشانند، بلکه تشویقشان کنند که دوباره به سمتشان برگشته و مراجعه کننده دائمی آن پزشک شوند. 

مشاوره و آموزش بازاریابی مطب و مراکز درمانی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو

 

خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو برای پزشکان و درمانگاه ها و بیمارستان ها

  • مشاوره، آموزش و کمک در برندسازی پزشکان و مراکز درمانی
  • مشاوره، آموزش و کمک در جذب بیمار
  • مشاوره، آموزش و کمک در نگهداشت بیمار
  • مشاوره، آموزش و کمک در بازاریابی پزشکان و مراکز درمانی

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

 

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

3 نظرات

  1. حیدریان می گوید

    با سلام. من در شهر قزوین مطب طب سنتی ایرانی دارم. با توجه به گردشگر پزیر بودن قزوین. چطور میتوانم مطب خود را رونق دهم و بیمار بیشتری جذب کنم.

  2. بازاریابی مطب می گوید

    بازاریابی مطب در دنیای پر از رقابت امروز، یکی‌ از نیازهای اساسی‌ هر سازمان برای بقا و بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده است. عدم توجه به بازاریابی در سازمان‌های غیرتجاری باعث به هدر رفتن منابع و یا صرف هزینه‌ های اجتماعی و اقتصادی مضاعف می شود. مدیران امروزه درهمهٔ سازمان‌ها ناگزیرند از اصول بازاریابی برای ارائه‌ خدمات و ارضای نیاز مشتریان خود کمک بگیرند. بازاریابی مختص به واحد‌های تجاری نیست همهٔ سازمان‌ ها با هر هدفی‌ که داشته باشند نیاز به تعیین هدف، برنامه‌ریزی، اجرای صحیح و کنترل دارند.

    اصول بازاریابی می تواند در سازمانهای خدماتی درمانی، غیر تجاری وغیر انتفاعی هم به کار گرفته شود. بیشتر مراکز غیر تجاری از جمله بیمارستان‌ها، مطب ها و مراکز خدمات درمانی نظر مساعدی به بازاریابی ندارند و بعضی حتی آن را مغایر با اخلاق حرفه ای‌ می دانند که این از عدم آگاهی‌ نسبت به مفهوم بازاریابی سرچشمه می‌گیرد. بازاریابی تا جایی برای ارائه دهندگان خدمات درمانی نا آشناست که بسیاری از پزشکان، بازاریابی را برابر با تبلیغات می‌دانند، درحالی که بازاریابی رویکردی جامع با هدف ارضای نیاز مشتریان دارد.

  3. اصغری می گوید

    استراتژی بازاریابی مطب پزشکی: در رویکرد کلی به ترویج عمل و دانش شما می‌پردازد. دربازاریابی مطب پزشکان و مراکز خدمات درمانی باید استراتژی‌هایی تدوین و اجرا نمود که محصولات و خدمات سازمان شما به خوبی در نتایج موتورهای جستجو دیده شوند. این مسئله یعنی شما به یک وب‌سایت قوی، استراتژی شبکه‌های اجتماعی، ‌استراتژی تولید محتوا و سئو سایت پزشکی نیازدارید.

    نام تجاری: درحوزه پزشکی بسیار شاهد این بوده‌ایم که افرادی بیشتر از توانایی و تخصصشان شهرت یافته‌اند و این در حالی است که بسیاری با تخصص بیشتر، درآمد و شهرت کمتری دارند. مردم، محصولات یا خدمات شما را با نام تجاریتان می‌شناسند. مدیریت شهرت، یکی ازاولین چیزهایی است که باید به آن فکر کنید و تا آخر با کار شما همراه خواهد بود.

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.