آموزش سرپرست فروش

Rate this post

سرپرست فروش

شاید نردبان هیچ مسیر شغلی‌ای، به خوبی بخش فروش تعریف نشده باشد. این نردبان از نمایندگی فروش آغاز می‌شود و تا مدیریت فروش ادامه می‌یابد و همگی عنوان فروش را به یدک می‌کشند. یک نماینده‌ی فروش بااستعداد می‌تواند به سرعت به مقام نماینده‌ی ارشد فروش برسد و با تلاش و شایستگی بیشتر، سرپرست فروش می‌شود. اگرچه وظایف سرپرست فروش از نام آن مشخص است، اما وظایف او در واقع چیزی بیش از سرپرستی فروش است. ما در این دوره آموزشی به آموزش تشریح کامل وظایف سرپرست فروش می‌پردازیم.

 

اصول کار سرپرست فروش

سرپرست فروش ضابط و پشتیبان اصول و قوانین شرکت است. این یعنی سرپرست فروش باید اطمینان حاصل کند که بالاترین استانداردهای شرکت در معرض دید مشتری قرار دارد و البته اصول مشتری مداری کاملا رعایت می‌شود. چیزهای کوچک هم ممکن است به برنامه‌ی کاری سرپرست فروش راه پیدا کند، مثلا پلیس‌بازی درآوردن برای نمایندگان فروش و الزام کارکنان به رعایت زمان استراحت و پوشیدن لباس فرم می‌تواند یکی از این دست کارها باشد. البته لازم به گفتن نیست که مهارت‌های قوی ارتباط میان‌فردی در کار سرپرستان فروش بسیاری ضروری است.

 

کار سرپرست فروش تنها به نوشتن گزارش و ارسال آن برای مدیران بالادست ختم نمی‌شود. تدوین استراتژی‌ فروش یا بهبود برنامه‌های موجود، به خصوص برای کمک به نمایندگانی که در کار خود با مشکل روبرو هستند، همگی بخشی از کار روزانه‌ی سرپرست فروش محسوب می‌شوند. 

 

۱-  مهارت های مذاکره

–          مهارت های مذاکره

–          تکنیک های متقاعدسازی

–          تشخیص سبد کالایی مناسب مشتری

–          زبان بدن

–          شخصیت شناسی و تحلیل رفتار

–          روانشناسی فروش

–          مدیریت اعتراض (مشتری ناراضی)

۲-      اصول سرپرستی فروش

–          تکنیک های حفظ و توسعه روابط

–          مدیریت تعارضات و فروشنده ناراضی

۳-      مدیریت ارتباط با مشتری

–          مشتری نوازی

–          مدیریت اعتراض مشتری

–          شناخت نیاز مشتری و نحوه ارائه محصول

–          سنجش رضایت مشتری

–          ارزش طول عمر مشتری

–       شاخص های وفاداری مشتری

مخاطبین

سرپرستان فروش، کارشناسان فروش و علاقمندان به مباحث بازاریابی و ارتقاء شغلی

 

عارضه یابی فروش
تشکیل و چیدمان تیم فروش

خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو

تنظیم استراتژی و طراحی سیستم‌های بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژی‌ها و طراحی روش‌های مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامه‌ریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
مشاوره برای بخش‌بندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روش‌های نوین مدیریت بازار

ایجاد سیستم فروش
ساختن سیستم و تیم فروش برای

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.