۹ روش عالی برای افزایش فروش

روش های خوب و موفق برای افزایش فروش

برای بهبود فروش در تجارت و کسب و کار خود ، بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود ، به سمت افزایش عملکرد فروش بروید.

این اولین توصیه ای است که کارشناسان فروش ما در تکتو به شما می دهند. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و نمی دانید چگونه ، در اینجا ۹ روش عالی برای انجام این کار آورده شده است:

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم

۱-  بر روی مشتریان موجود تمرکز کنید

اگر می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید ، باید تمرکز خود را از جذب مشتری جدید به سمت افرادی که قبلاً محصولات یا خدمات شما را خریده و امتحان کرده اند تغییر دهید تا دوباره خرید کنند.

به گفته متخصصان فروش و بازاریابی از بهترین استراتژی فروش این است که کسانی بفروشید که قبلا مشتری شما بوده اند و مشتری فعلی شما هستند تا به یک غریبه.

اگر بر روی مشتریان دائم خود تمرکز کنید ، می توانید فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. تلاش برای بازاریابی و جذب مشتری جدید مطمئناً می تواند بر فروش تأثیر بگذارد ، اما نمی تواند منجر به افزایش فروش شود زیرا شما فقط روی مشتریان جدید تمرکز می کنید و فراموش می کنید فروش به مشتریان موجود را به حداکثر برسانید.

 

۲-  در مورد رقبا اطلاعات کسب کنید

شما باید آنچه را که رقبا ارائه و انجام می دهند ، تجزیه و تحلیل کنید و تکنیک های جدید را بیاموزید ، و به روش های غلبه بر آنها فکر کنید. رقابت چالش ها و فرصتی برای تقویت فروش شما است ، به ویژه اگر از ضعف آنها استفاده کنید و نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید.

 

عارضه یابی فروش
تشکیل و چیدمان تیم فروش

۳-  نوآوری و محصولات منحصر به فرد

کاری کنید مشتریان نتوانند محصولات یا خدمات تجارت و کسب و کار شما را رها کنند بلکه باید کاملاً و همیشه از محصولات شما راضی باشند.

مهم است که مشتریان با به حداکثر رساندن کیفیت محصولات ، منحصر به فرد و نوآورانه که می توانند تولیدات مشابه بازار را پشت سر بگذارند ، کسب و کار و تجارت شما را به دیگران ترجیح دهند.

 

آموزش جذب مشتری ویژه شرکت ها
جذب مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها

۴-  ارزش را پرورش دهید

بهترین راه برای افزایش فروش خود  ایجاد و پرورش ارزش از همه جهات مانند آموزش کارکنان محصولات با ارزش بیشتر در میان دیگران. ایجاد فضای تعیین ارزش به جذب و حفظ مشتریان موجود در تمام فصول کمک می کند.

 

۵-  ایجاد رویکرد خدمات به مشتری

ایجاد یک مرکز قوی و جامع خدمات به مشتریان راهی عالی برای دسترسی مشتریان به طیف متنوعی از محصولات و خدماتی است که شما ارائه می دهید.

علاوه بر این ، باید برندهای خود را کنترل کنید و در صورت شکایت ، مشکلات را به موقع مشکل را برطرف کنید. مشتریان باید همیشه مورد استقبال و استقبال از کسب و کار شما قرار بگیرند.

 

۶-  روابط مشتری

یکی از راه های افزایش فروش افزایش ارتباط با مشتری و به حداکثر رساندن مشتری های موجود به روشی واقعی است.

کارکنان باید یاد بگیرند که چگونه با مشتریان به شیوه های خاص و قابل توجهی رفتار کنند تا کسانی که به تجارت شما آمده اند را حفظ کنند.

پیام بازاریابی
رساندن پیام بازاریابی

۷-  ارتقا

با تبلیغات و بازاریابی میتوان تعداد زیادی از محصولات یا خدمات در بازار را به مشتریان ارائه داد .

در برخی موارد ، تخفیف به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات شما را امتحان کنند. این تبلیغ می تواند جای خود را برای جذب مشتری بیشتر و در عین حال به حداکثر رساندن تعداد مشتریان موجود بدهد. در برخی موارد ، می توانید نمونه های رایگان ارائه دهید.

 

۸-  بازاریابی

بازاریابی یک روش مشخص است که به افزایش فروش کمک می کند. از طریق بازاریابی ، محصولات و خدمات منحصر به فرد و با کیفیت بالا عمدتا توجه مشتریان را جلب می کنند و در این روند ، آنها را به مصرف کنندگان محترم تبدیل می کنند.

مشتریان تنها گزینه هایی هستند که می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند. بازاریابی همچنین می تواند به مشتریان پاداش دهد.

 

۹-  محصولات معتبر ارائه دهید

اعتبار یکی از مهمترین عواملی است که باعث اعتماد مشتریان می شود و از خرید و استفاده از محصولات و خدمات شما احساس راحتی می کنند.

برای افزایش اعتبار در فروش خود از تکنیک های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از نظرات مشتری و کمک گرفتن بازاریابی آنلاین در افزایش اعتماد مشتری به محصولات خود. در این روند ،می توانید فروش خود را افزایش می دهید.

 

خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو

تنظیم استراتژی و طراحی سیستم‌های بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژی‌ها و طراحی روش‌های مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامه‌ریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
مشاوره برای بخش‌بندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روش‌های نوین مدیریت بازار

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.