استراتژی توسعه تجارت و کسب و کار : رویکردی با رشد بالا

استراتژی توسعه کسب و کار و تجارت شما می تواند رمز موفقیت یا شکست شرکت شما باشد. در این مقاله ، ما چگونگی ایجاد یک استراتژی و برنامه مرتبط را بررسی خواهیم کرد که می تواند یک فرد ، یک عمل یا یک شرکت را به سطوح جدیدی از رشد و سودآوری برساند.

 

توسعه کسب و کار یعنی چه؟

توسعه کسب و کار فرایندی است که برای شناسایی ، پرورش و به دست آوردن مشتریان جدید و فرصت های تجاری برای رشد و سودآوری استفاده می شود. استراتژی توسعه تجارت سندی است که استراتژی مورد استفاده شما برای تحقق این هدف را توصیف می کند.

دامنه توسعه تجارت می تواند دامنه گسترده ای داشته باشد و از یک سازمان به سازمان دیگر بسیار متفاوت باشد. الگویی را در نظر بگیرید که سازمان های خدمات حرفه ای چگونه کسب و کار جدیدی کسب می کنند.

مشاوره رونق کسب و کار
رونق کسب و کار

 

 

دو مرحله اول مدل ، جذب چشم انداز و ساخت تعامل ، عملکردهای بازاریابی سنتی است. مرحله نهایی ، تبدیل فرصت ها به مشتری ، یک عملکرد فروش سنتی است. در نقش سنتی ، توسعه کسب و کار به دنبال کانال های جدید توزیع یا شرکای بازاریابی است.

اما نقش ها تغییر می کنند و قراردادهای نامگذاری متحول می شوند. در دنیای امروز بسیاری از شرکت ها از کل فرآیند بازاریابی و فروش به عنوان توسعه تجارت یاد می کنند. می دانم ممکن است گیج کننده باشد. بیایید کمی آن را مرتب کنیم.

ادامه دارد …. 

عارضه یابی فروش
تشکیل و چیدمان تیم فروش

خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو

تنظیم استراتژی و طراحی سیستم‌های بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژی‌ها و طراحی روش‌های مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامه‌ریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
مشاوره برای بخش‌بندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روش‌های نوین مدیریت بازار

مشکلات بخش فروش را برطرف کنیم
عارضه یابی بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

ترجمه

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.