افزایش فروش

با یافتن راه هایی برای افزایش فروش یا جستجوی بازارهای جدید می توانید تجارت و کسب و کار خود را رشد دهید. برای افزایش فروش ممکن است مجبور شوید محصولات یا خدمات جدیدی را معرفی کنید ، بازار خود را گسترش دهید ، فعالیت های بازاریابی خود را افزایش دهید یا خدمات مشتری را بهبود ببخشید. اگر تولید کننده هستید ، این می تواند به معنای افزایش بهره وری شما برای تأمین تقاضا باشد.

افزایش فروش
کمک به رفع مشکلات فروش کسب و کار ها

محصولات یا خدمات جدید را معرفی کنید

طیف گسترده ای از محصولات یا خدمات را برای مشتریان خود فراهم کنید. شما باید در مورد بازار خود تحقیق کنید تا ببینید آیا تمایل به پیشنهاد پیشنهادی شما وجود دارد یا خیر. استفاده از برخی از مشتریان موجود خود را به عنوان یک گروه آزمون در نظر بگیرید. دریافت بازخورد از یک گروه آزمایشی می تواند به شما در مدیریت برخی از خطرات و یادگیری نحوه بهبود محصول یا خدمات کمک کند. توجه ویژه ای به بازاریابی و تبلیغ محصولات یا خدمات جدید خود داشته باشید تا مردم از آنها مطلع شوند.

ما به شما کمک می کنیم تا فروش خود را افزایش دهید. بتوانید سازمان فروش و تیم فروش خود را راه اندازی کنید

ما برای شما تیم فروش حرفه ای می سازیم که موتور محرک کسب و کار شما باشد.

به بازارهای داخلی جدید گسترش دهید

گسترش به بازارهای جدید می تواند هزینه بر باشد ، اما می تواند مشتری شما را افزایش دهد. تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا بازار بالقوه جدید را درک کنید و به شما کمک می کند تا یک استراتژی طراحی کنید. همچنین برای پاسخگویی به تقاضای جدید باید بازاریابی ، فروش ، توزیع و افزایش تولید خود را در نظر بگیرید.

راه کارهای افزایش فروش
آموزش افزایش فروش

کانال های فروش خود را تقویت کنید

ارزیابی و بهینه سازی کانال های فروش شما می تواند به شما کمک کند مشتری بیشتری پیدا کنید ، کنترل بازار خود را افزایش دهید و سودآوری را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، شما می توانید:

آموزش پیشرفته به کارکنان فروش خود ارائه دهید
با نمایندگان فروش مستقل قرارداد ببندید یا خودتان را استخدام کنید
فروشگاه های خرده فروشی اضافه کنید
از فروشندگان استفاده کنید
استراتژی تجارت الکترونیکی را پیاده سازی کنید

عارضه یابی فروش
تشکیل و چیدمان تیم فروش

فعالیت های بازاریابی

شاید بتوانید کارایی فعالیت های بازاریابی خود را بهبود ببخشید. نتیجه بازاریابی یا تبلیغات فعلی خود را پیگیری کنید و اگر نتایج دلخواه خود را نمی بینید آماده تغییر استراتژی خود هستید. مشتریان مورد نظر خود را مطالعه کنید تا از چگونگی دستیابی به آنها بهتر بدانید و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

قیمت خود را تغییر دهید

تغییر قیمت ها ، شرایط یا شرایط صورتحساب می تواند تقاضای بازار برای محصولات یا خدمات شما را تحریک کند. از آنچه رقبای شما ارائه می دهند و حاشیه سود خود برای تعیین اینکه آیا می توانید هزینه خود را کاهش دهید آگاه باشید. اگر پایین آوردن قیمت گزینه ای نیست ، بهبود معامله با شرایط مطلوب اغلب می تواند بر مشتریان تأثیر بگذارد.

رکود اقتصادی
پیشرفت در رکود اقتصادی

از مسابقه آگاه باشید

همیشه از آنچه رقبا انجام می دهند آگاه باشید. این اطلاعات به شما کمک می کند رفتارها ، توانایی ها و محدودیت های آنها را درک کنید. اگر این دانش را داشته باشید ، برای دفاع از موقعیت خود در بازار ، واکنش نشان دادن در برابر تغییرات و یافتن بازارهای جدید آمادگی بیشتری خواهید داشت.

روابط عمومی خود را بهبود ببخشید

حضور و دید خود را در جامعه افزایش دهید. فعالیت هایی مانند حمایت مالی از رویدادهای جامعه ، صحبت در معاملات ، یا حمایت از یک تیم ورزشی محلی می تواند باعث افزایش آگاهی در مورد تجارت شما و تحریک فروش شود.

چگونه بیشتر و بهتر بفروشیم
راه های فروش بیشتر

از خدمات مشتری چشم پوشی نکنید

از درک مشتری از کیفیت خدمات یا پاسخگویی به مشتری خود آگاه باشید. دهان به دهان مثبت مشتری خوشحال برای تجارت شما ارزشمند است.

بدانید چه زمانی باید متوقف شوید

اگر بخش ، خدمات یا خطوط تولیدی با حاشیه سودآوری کم یا هزینه های فروش بیش از حد دارید ، ممکن است زمان حذف آنها فرا رسیده باشد.

اگر تعهدات خود را نسبت به پیشنهادات موجود داشته باشید ، این می تواند دشوار باشد ، اما حذف محصولات یا خدمات با سودآوری کمتر می تواند در هزینه شما صرفه جویی کرده و سرمایه گذاری عالمانه تری داشته باشد.

 

خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو

تنظیم استراتژی و طراحی سیستم‌های بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژی‌ها و طراحی روش‌های مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامه‌ریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
مشاوره برای بخش‌بندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روش‌های نوین مدیریت بازار

مشکلات بخش فروش را برطرف کنیم
عارضه یابی بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.