ساخت تیم فروش قدرتمند برای کسب و کارها

اهمیت ساخت ایجاد یک تیم فروش با استعداد ، قدرتمند، قابل اعتماد و کاملاً آموزش دیده را نمی توان منکر شد و نادیده گرفت. صرف نظر از اندازه ، درآمد یا صنعت کسب و کارتان ، شما به فروشندگان عالی نیاز دارید تا در رشد کسب و کار به شما کمک کنند.

چرا؟ زیرا با تکرار فروش بهتر می توانید مشتری های بهتری داشته باشید.

قبل از اینکه بتوانید دنیای کسب و کار و تجارت را تسخیر کنید ، باید نحوه استخدام ، جبران خسارت و مقیاس بندی یک تیم فروش را مشخص کنید. این راهنما برای کمک به شما در کلیه جنبه‌های استخدام ساختریا، و ایجاد تیم فروش ، از جمله اینکه در بین کاندیداها به دنبال چه چیزی بگردید ، چگونه مصاحبه کنید ، چه زمانی تیم خود را گسترش دهید و همچنین چگونه می توانید ساختار پرداختی را جذب کنید، انگیزه ایجاد کنید و به شما کمک کند. استعداد برتر را حفظ می کنید.

ساخاتن تیم فروش
ساختن تیم فروش برای شرکت ها

چه موقع باید ساختن یک تیم فروش را شروع کنیم

ایجاد تیم فروش مناسب باعث رونق کسب و کار شما می شود. با این حال ، هنگامی که شرکت خود را راه اندازی می کنید ، همیشه مشخص نیست که چه زمانی کسب و کار شما آماده است تا یک تیم فروش اختصاصی را به خدمت بگیرد.

این به ویژه در مراحل اولیه یک شرکت نوپا مشکل است ، وقتی کار فروش به عهده بنیانگذاران است (همراه با تقریباً هر وظیفه قابل تصور دیگر). بنابراین ، از کجا می دانید چه موقع زمان استخدام اولین فروش است؟

ما به شما کمک می کنیم تا فروش خود را افزایش دهید. بتوانید سازمان فروش و تیم فروش خود را راه اندازی کنید

ما برای شما تیم فروش حرفه ای می سازیم که موتور محرک کسب و کار شما باشد.

کمک به افزایش فروش کسب و کارها

برخی از بهترین نشانه‌هایی که برای شروع ساخت تیم فروش خود آماده هستید عبارتند از:

دریافت مداوم بازخورد مثبت از مشتریان فعلی
تقاضای واضح و فزاینده برای آنچه می فروشید
جریانی ثابت از رشد کسب و کار و فروش تقریباً بیشتر از آنچه تیم فعلی شما قادر به مدیریت آن است
درآمد کافی برای توجیه استخدام
اگر تجارت و کسب و کار شما همه گزینه‌های گفته شده در بالا را داشته باشد، ممکن است آماده باشید تا تیم فروش خود را بسازید. بیایید مراحل لازم را برای ایجاد یک تیم فروش کارآمد و موفق بررسی کنیم.

چگونه می توان فروشندگانی را استخدام کرد که شرکت و کسب و کار شما را رشد دهند؟

افرادی که استخدام می کنید، عناصر سازنده تیم فروش شما هستند. پس اگر نماینده‌های برتر فروش را که با اهداف و فرهنگ شرکت شما مطابقت دارند را استخدام نکنید، گردش مالی بیشتری را تجربه نخواهید کرد ، هزینه های استخدام بیشتری را متحمل می شوید پس برای رشد کسب و کار و تجارت خود تلاش بیشتری کنید!!.

مرحله ۱: تصمیم بگیرید که کدام نقش ها را ابتدا استخدام کنید

اول از همه ، تصمیم بگیرید که چه نوع فروشنده ای را باید استخدام کنید. این مربوط به مهارت های خاص ، ویژگی ها ، عادت ها و سطح تجربه است ، اما همچنین به نوع خاصی از نقشی که می خواهید بازی کنید. یعنی آیا می خواهید نیروی فروش خود را متخصص کنید یا فعلاً با تیمی از متخصصان عمومی همراه باشید؟

معیار استخدام شما بستگی به این دارد که برای کدام نقش (یا نقش) استخدام می کنید. اگر با یک تیم کوچک گره خورده کار می کنید ، اولین استخدام های فروش شما باید پوشیدن کلاه های مختلف راحت باشد. بنابراین ، به جای اینکه به دنبال یک مدیر فروش یا یک مدیر حساب باشید ، باید هدف خود را استخدام شخصی که می تواند فروش کند و راحت بر عهده گرفتن نقش های مختلف بر اساس شرایط است ، استخدام کنید.

سپس ، به عنوان مقیاس تجارت خود ، می توانید طیف وسیعی از متخصصین فروش را که در نقش خاص خود سرآمد هستند استخدام کنید. تخصص (وقتی زمان مناسب است) به هر یک از اعضای تیم اجازه می دهد تا تمرکز خود را بر روی اصلاح مهارت های خود بگذارند و در کارهایی که انجام می دهند تبدیل به سوپراستار شوند ، نه اینکه فقط در همه چیز خوب باشند.

در بیشتر موارد ، پنج نقش اصلی فروش شرکت ها با گسترش تیم خود وجود دارد: در داخل نمایندگی های فروش ، نمایندگان فروش میدانی ، نمایندگان توسعه فروش ، مدیران حساب و مهندسین فروش

  کادر فروش قلب دستگاه فروش  شما

کارمندان داخلی بخش فروش (داخل شرکت) بیشتر مسئول فروش شما هستند. آنها بیشتر وقت خود را صرف فروش و پیگیری از طریق تلفن و ایمیل می کنند ، نه اینکه شخصاً با افراد احتمالی ملاقات کنند. اگر شما یک شرکت در مراحل اولیه هستید ، احتمالاً تکرارهای فروش در بازار اولین نوع استخدام فروشی است که می خواهید انجام دهید.

نمایندگی فروش خارج یا میدانی ( ویزیتور): اینها اعضای آزاد فروش تیم فروش شما هستند. آنها معمولاً به یک منطقه خاص اختصاص داده می شوند و احتمالاً زمان بیشتری را در جاده می گذرانند تا دفتر. از آنجا که تیم فروش داخلی شما می تواند طیف وسیعی از حساب ها و سرزمین ها را از راه دور اداره کند ، ممکن است هنوز نیازی به تکرارهای فروش خارجی نداشته باشید – مگر اینکه به شرکت هایی در سطح شرکت بپردازید که برای بسته شدن آنها به نمایش های شخصی احتیاج دارند.

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
خلق، جذب، نگهداری و توسعه مشتریان، از جمله بخش‌های مهم مدیریت بازاریابی است.

نماینده توسعه فروش (SDR): وظیفه اصلی SDR یافتن فرصت های فروش واجد شرایط و برنامه ریزی هرچه بیشتر جلسات و نمایش های نمایشی است. آنها بیشتر وقت خود را صرف ارسال ایمیل و تماس سرد می کنند. یک SDR عالی تضمین می کند که نمایندگان داخلی فروش شما و نمایندگان میدانی دارای یک فرصت ثابت برای مطابقت با مشخصات مشتری ایده آل شما باشد.

مدیر اجرایی حساب: یک عضو حامل سهمیه از تیم فروش شما است که مسئولیت مدیریت حساب های موجود را بر عهده دارد ، مدیران حساب در مورد اهداف احتمالی و نقاط درد شما تحقیق می کنند و سپس پیشنهادات متناسب با هر مشتری را ارائه می دهند. مدیران حساب همچنین با مشاوران احتمالی مشورت می کنند ، در مورد قراردادها مذاکره می کنند و فرصت های افزایش و افزایش درآمد را شناسایی می کنند.

مهندس فروش: مهندس قطعه ، نمایندگی فروش قسمت ، مهندس فروش همچنین به عنوان مهندس پیش فروش و معمار راه حل شناخته می شوند. آنها اطلاعات فنی و فنی محصول یا خدمات شما را درک می کنند و می دانند که چگونه بفروشند. این امر مهندسین فروش رابط کامل بین مشتریان و تیم های فروش برای شرکت هایی است که محصولات پیشرفته یا پیچیده را به فروش می رسانند. آنها همچنین نسخه های نمایشی سفارشی را به لیدهای واجد شرایط ارائه می دهند که نشان می دهد راه حل شما چگونه مشکلات خاصی را حل می کند.

 

منبع

خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو

تنظیم استراتژی و طراحی سیستم‌های بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژی‌ها و طراحی روش‌های مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامه‌ریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
مشاوره برای بخش‌بندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روش‌های نوین مدیریت بازار

مشکلات بخش فروش را برطرف کنیم
عارضه یابی بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

 

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.