آموزش کال سنتر ویژه شرکت ها و سازمان ها + آموزش بازاریابی تلفنی

آموزش کال سنتر یا مرکر تماس تلفنی بسیار مهم است. شاید با فعال شندن سایر تکنولوژی‌های ارتباطی برخی بازاریابی تلفنی را تمام شده تلفی میکنند!! اما همچنان تلفن و تماس تلفنی شاید اولین راه ارتباطی افراد با سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. کال سنتر و مرکز تماس را شاید بتوان قلب تپنده در برخی کسب و کارها دانست.

بررسی استراتژی های فروش در آموزش بازاریابی تلفنی

همپنین در برخی از کسب و کارها تمام فرآیندهای بازاریابی به کال سنتر ختم می‌شوند. و این بازاریابان تلفنی هستند که مخاطب و مشتری را هدایت می‌کند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

کارشناس فروش تلفنی
کلاس بازاریابی و فروش تلفنی در تهران

آموزش بازاریابی تلفنی را از کجا شروع کنید؟

آموزش بازاریابی تلفنی می‌تواند باعث ارتقای عملکرد تیم فروش شرکت­های بزرگ و کوچک شود. بسیاری از افراد گمان می­کنند با روی کار آمدن شبکه­‌های مجازی گسترده مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، سایت­ها و وبلاگ­ها بازاریابی تلفنی تاثیر خود را از دست داده است و این نوع بازاریابی یکی از روش­های موثر بازاریابی در قدیم بوده است. در حالی که به دلایل زیر هنوز هم می­توان بازاریابی تلفنی را یکی از بهترین روش­های بازاریابی در نظر گرفت:

۱– ارتباط زنده با مشتری:

فروش تلفنی امکان برقراری ارتباط و مکالمه دو طرفه را با مشتری برقرار می سازد. ارتباط زنده به فروشنده فرصت بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری می­دهد.

 

۲– ارتباط شفاف با مشتری:

از طریق تماس تلفنی بهتر می­توان مسائل تکنیکی و نقاط قوت محصولات یا خدمات را برای مشتری توضیح داد. در این روش بهتر می­توان علت خرید نکردن مشتریان را کشف کرد و مشتریان را به راحتی از ابهام خارج کرد.

۳- هدایت بهتر مشتری:

از طریق بازاریابی تلفنی بهتر می‌توان مشتری را هدایت کرد و در صورت نیاز تماس بعدی را تعیین کرد.

۴- هزینه کمتر:

بازاریابی تلفنی نسبت به بسیاری از روش­های تبلیغاتی مانند تبلیغات حضوری هزینه کمتری دارد. به عنوان مثال اگر شخصی بخواهد از طریق نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، بازاریابی کند. هزینه­‌های کلانی را باید برای عکس­برداری، قرارداد با شهرداری، دستمزد مدل­ها و غیره بپردازد. در حالی که در فروش تلفنی این هزینه‌­ها حذف می‌شود و تنها هزینه تلفن را فرد باید بپردازد که با ترفندهایی می­توان هزینه تلفن را به حداقل نیز کاهش داد.

با وجود تمام مزیت­هایی که برای فروش تلفنی برشمرده شد اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که فروش تلفنی یا تله مارکتینگ زمانی موثر است که یک تیم فروش قدرتمند که به مهارت­های فروش تلفنی مسلط هستند؛ این روش را در پیش بگیرند. در غیر این صورت این روش بازاریابی بی نتیجه خواهد ماند. به همین سبب آموزش بازاریابی تلفنی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب به صورت جامع به اهمیت این روش بازاریابی و استراتژی های مفید برای فروش تلفنی پرداخته می­شود.

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

 

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران

جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی

در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه می‌توانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.

همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟  از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.

  •  آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
آموزش بازاریابی تلفنی
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

مقاله
آموزش کال سنتر ویژه شرکت ها و سازمان ها + آموزش بازاریابی تلفنی
نام مقاله
آموزش کال سنتر ویژه شرکت ها و سازمان ها + آموزش بازاریابی تلفنی
چکیده مقاله
آموزش کال سنتر یا مرکر تماس تلفنی بسیار مهم است. شاید با فعال شندن سایر تکنولوژی‌های ارتباطی برخی بازاریابی تلفنی را تمام شده تلفی میکنند!! اما همچنان تلفن و تماس تلفنی شاید اولین راه ارتباطی افراد با سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. کال سنتر و مرکز تماس را شاید بتوان قلب تپنده در برخی کسب و کارها دانست. بررسی استراتژی های فروش در آموزش بازاریابی تلفنی همپنین در برخی از کسب و کارها تمام فرآیندهای بازاریابی به کال سنتر ختم می‌شوند. و این بازاریابان تلفنی هستند که مخاطب و مشتری را هدایت می‌کند.
نویسنده مقاله
منتشر کننده
گروه آموزشی پژوهشی تکتو
لوگو

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.