مدیریت تجربه مشتری (بیماران) در کلینیک و درمانگاه

Rate this post

مدیریت تجربه مشتری در کلینیک و درمانگاه | روش اندازه گیری تجربه مشتری در کلینیک و درمانگاه چیست؟

تجربه مشتری یا Customer Experience یکی از اصطلاحات رایج در این سال‌ها بوده است. تجربه مشتری را که گاه آن را به شکل CX هم خلاصه می‌کنند.

مثل بسیاری از مفاهیم مدیریتی که به تدریج کلمه‌ی «مدیریت» هم به ابتدای آن‌ها افزوده شده، اصطلاح مدیریت تجربه مشتری هم در ادبیات مدیریت رایج شده است.

افزایش رضایت بیماران
راه های افزایش رضایت بیماران

مزایای مدیریت تجربه مشتری در کلینیک و درمانگاه:

۱) افزایش وفاداری بیماران (مشتریان) و توسعه فرآیند بازگشت مجدد بیماران
۲) ایجاد مزیت‌های رقابتی برجسته و دستیابی به رهبری بازار
۳) افزایش درآمد کلینیک
۴) افزایش سهم بازار
۵) افزایش مشتریان سودآور کلینیک
۶) توانایی نوآوری‌های هدفمند و معرفی خدمات و محصولات جدید
۷) افزایش تعهد کارکنان سازمان و مدیریت ریسک سازمانی

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی گروه آموزشی تکتو

هدف مدیریت تجربه مشتری در درمانگاه ها و کلینیک ها

هدف مدیریت تجربه مشتری، ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به‌طوری‌که مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را باکلینیک آغاز کنند.

هر زمان که مشتری با درمانگاه و کلینیک ارتباط برقرار می‌کند، در ذهن خود قضاوتی را از کلینیک شکل می‌دهد که یا منجر به بازگشت وی به درمانگاه برای خرید خدمت بیشتر و توصیه و معرفی کلینیک به سایرین خواهد شد یا برعکس باعث احساس عدم رضایت و دلسردی وی می‌شود.

هدف از برگزاری این کارگاه بررسی تمامی لبه های تماس سازمان با مشتری، مهندسی و مدیریت آن است به نحوی که بهترین تجربه از سازمان در نزد مشتری خلق شود.

برندسازی برای پزشکان
برندسازی پزشکی

 

 

 

business | CEM | competitive advantage | Customer | customer delight | Customer Experience | Customer Experience Management | customer journey map | Customer Life Cycle | customer satisfaction | Management | market share | McKinsey | ابعاد تجربه مشتری | ارائه خدمت به مشتریان | ارتقای تجربه مشتریان | ارتقای سهم از بازار | استراتژی وفادارسازی مشتریان | افزایش رضایت مشتریان | افزایش وفاداری مشتریان | امتیاز خالص مشتری | اندازه گیری تجربه مشتری | بازاریابی | برآورده کردن نیازهای مشتریان | تجربه مشتری | تجربه مشتریان در شرکت های گوناگون | تمرکز بر روی نقشه سفر مشتری | تهدید ورود رقبای جدید | چرخه عمر مشتریان | چگونگی ترسیم نقش سفر مشتریان | چیزهایی که برای مشتریان مهم است | خلق تجربه لذت بخش برای مشتری | خلق تجربه لذت بخش برای مشتریان | درک آگاهانه یا ناخودآگاه مشتریان | درک تعامل با مشتری | دسته بندی تجربه مشتریان | دستور العمل مک کینزی | دستور العمل مک کینزی جهت ارتقای تجربه مشتریان | دستورالعمل مک کنزی | دشواری های تجربه مشتریان | رضایت مشتری | رویکردهای نوین بازاریابی | سفر مشتری اثر بخش | سهم از بازار

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.