آموزش فنون کال سنتر و بازاریابی تلفنی

Rate this post

آموزش اصول و تکنیک های کال سنتر و بازاریابی و فروش تلفنی در ایران. آموزش استراتژی های خارق العاده در افزایش فروش با بازاریابی تلفنی.

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی و کال سنتر متناسب با بازار ایران در سال ۱۴۰۰

اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
اصول پایان دادن به مذاکرات
اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
راهکارهای کسب رضایت مشتری
گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
اصول بازاریابی و مذاکره تلفن

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آموزش نیروهای کال سنتر
آموزش پرسنل کال سنتر

ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی

آموزش مهارت نرم
بهانه گیری ممنوع است. تلاش کنیم

اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
اصول CRM و روش های ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی

کتاب بازاریابی و فروش تلفنی دارستانی
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی

مدرس آموزش فنون کال سنتر و بازاریابی تلفنی: خانم دکتر منیره دارستانی

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – مولف کتاب  تکنیک ها و کاربردهای بازاریابی تلفنی

آموزش اصولی بازاریابی تلفنی
آموزش اصولی بازاریابی تلفنی تکتو

برای آموزش بهتر بازاریابی  این مطالب را بخوانید

نتایج تحقیقات سالانه موسسه SBI بررسی و ارزیابی تعداد زیادی از واحدهای بازاریابی سازمان‌ها بین‌المللی می‌پردازد، نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از استراتژی‌های بازاریابی اشتباه است. به این معنا که این میزان از فروش در سطح بین‌المللی تنها ناشی از ۲۹% از فعالیت‌های بازاریابی است.

یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است.

آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟

آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا پیام فروشتان گیج‌کننده است؟

روزنامه‌ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت‌های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب‌های شرکت‌ها بخوانید.

شعارها و استراتژی های بازاریابی‌تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتی‌تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.

مشاوره و انجام دیجیتال مارکتینگ تکتو - گروه آموزشی تکتو
مشاوره و انجام دیجیتال مارکتینگ – افزایش سریع فروش

ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.

حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.

نمونه‌های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.

به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آن‌ها را دوباره جذب کنید.

از طریق اینترنت سفارش بگیرید.

به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.

از زمان پاسخگویی به سفارش‌ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.

 

 

حالا بعد از اجرای نکته‌های مهم بالا، از این ۹ استراتژی افزایش فروش برای دستیابی به مشتری مناسبی که محصولتان را خریداری خواهد کرد، استفاده کنید.

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟
از فرآیند رفتار مصرف کننده، مرحله تصمیم به خرید بوده و باید بدانید که تصمیم به خرید یک مرحله واقعا حساس است. از آنجایی که خرید کردن و پرداخت پول برای همه انسان‌ها یک درد و مقاومت ذهنی دارد، ممکن است خیلی از مشتریان در این بخش از فرآیند، به جای قطعی کردن خرید فقط تصمیم آن را بگیرند!

آموزش بازاریابی و فروش بهتر

۱ -شناخت الگوی خرید مشتریان.

آیا در مورد فرایند تصمیم‌گیری خریداران موجود در بخش‌بندی مشتریان، اطلاعات کافی دارید؟

برای هر نوع از تصمیم‌گیری چه برنامه‌ای دارید؟

۲- بخش‌بندی مشتریان.

کافی است که بدانید که کدام بخش از مشتریان بیشترین پول را برای سازمانتان به همراه خواهند آورد. درنتیجه مانند نور لیزر که از تمرکز نور درون یک کریستال ایجاد می‌گردد، بر روی آن تمرکز نمایید.

۳- منفعت‌ها.

مردم محصول را خریداری نمی‌کنند بلکه نتایجی را که آن محصول ارائه می‌دهد، می‌خرند.

▫️فرآیند شناسایی مشتری ایده‌آل خود را با تهیه لیستی از تمامی فوایدی که مشتریان از استفاده از محصول یا خدمات شما می‌برند، آغاز کنید.

▫️مسابقه «تقسیم نوشابه»

مسابقه «تقسیم نوشابه» فقط با اضافه کردن اسامی شخصی به بطری‌های نوشابه کوکاکولا باعث افزایش ۴ درصدی در فروش شد.

▫️آن‌ها نیاز مردم برای شخصی‌سازی را جذب کردند، هیچ چیزی مانند نوشیدن یک نوشابه با نام خودتان روی آن نیست.

دوره آموزشی برای کارمندان - ضمن خدمت
دوره آموزشی برای کارمندان

۴ – امتیاز رقابتی.

شما امتیاز رقابتی خود را تعریف می‌کنید.

دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطه‌نظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت می‌برد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمی‌آورد. روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران می‌سازد.

۵-برنامه‌ریزی محتوا .

برای مشتری خود محتوای مناسب تولید نمایید تا با دریافت اطلاعات مناسب در خصوص محصولات و خدمات، به دانش، مهارت و تجربه شما پی ببرد. بازاریابی محتوایی/بازاریابی مفهومی یکی از عوامل ارتباط پایدار با مشتری است.

۶- استراتژی نفوذ در بازار.

اجرای این استراتژی مستلزم فروش بیشتر محصولات کنونی شرکت به بازارهای کنونی آن است

در اجرای این استراتژی، محصولات و خدمات اصلی شرکت، بدون تغییر باقی می‌مانند و شرکت فقط: تنوع محصولاتش را افزایش می‌دهد، روش قیمت‌گذاری‌اش را تغییر می‌دهد، برنامه‌های تبلیغاتی متنوع‌تری را طراحی و اجرا می‌کند و شبکه‌های توزیع گسترده‌تری را به کار می‌گیرد.

دوره های سازمانی
برگزاری دوره های سازمانی

۷- استراتژی توسعه بازار.

اجرای این استراتژی مستلزم شناسایی و توسعه بازارهای جدید برای محصولات کنونی شرکت می‌باشد

بازارهای جدید می‌توانند بازارهای جغرافیایی جدید و یا بخش‌های جدید بازار باشند

۸- استراتژی توسعه محصول.

اجرای این استراتژی مستلزم افزودن محصولات ارتقاء یافته یا جدید به سبد محصولات شرکت می‌باشد

۹- استراتژی تنوع‌بخشی.

اجرای این استراتژی مستلزم راه‌اندازی یا خرید کسب‌و‌کارهایی فراتر از کسب و کار‌ و سبد محصولات‌ کنونی شرکت است.

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 آموزش تخصصی مرکز تماس (Call Center) کال سنتر

شخصی سازی آموزش های مرکز تماس (Call Center) با توجه به نیاز شرکت ها و سازمان ها

پاسخگویی به تماس های ورودی

برقراری تماس های خروجی

اجرای طرح های نظرسنجی

تنظیم وقت ملاقات

تل مارکتینگ (بازاریابی تلفنی)

فروش تلفنی خدمات و محصولات

پیگیری پس از فروش

پیگیری ارسال مرسولات

یادآوری تمدید اشتراک

آموزش بازاریابی تلفنی
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

 

آموزش فروش تلفنی
پشتیبانی تلفنی

 

فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران

فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضه‌کننده‌ی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشنده‌ای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو

 

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

 

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران

جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی

در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه می‌توانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.

همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟  از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.

  •  آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

مدرس دوره بازاریابی و فروش تلفنی و تکنیک های کال سنتر : خانم دکتر منیره دارستانی

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.