بازاریابی تلفنی برای فروشگاه های اینترنتی

Rate this post

بازاریابی تلفنی ویژه فروشگاه های اینترنتی

بازاریابی تلفنی، چگونه بر سودآوری فروشگاه اینترنتی شما تاثیر می‌گذارد؟

کتاب بازاریابی و فروش تلفنی دارستانی
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی

۱- با افرادی که احتمال دارد از شما خرید کنند تماس بگیرید!
روش اول که بازاریابی تلفنی می‌تواند بر سودآری و فروش شما اثر بگذارد این است که یک نفر یا یک تیم را استخدام کنید تا با افراد یا شرکت‌هایی که ممکن است به محصولات و خدمات شما نیاز داشته باشند تماس بگیرد. البته انجام صحیح این کار هرچند که ساده است، اما آسان نیست.

 

۲- پاسخگوی افرادی باشید که به شما زنگ می‌زنند!
روش دوم این است که شما اعضای تیم (یا اگر تیم ندارید، خودتان) را آموزش دهید تا بتوانید به خوبی جواب تلفن را بدهید. اغلب مواقع زمانی که تبلیغات انجام می‌دهید، یا روی سئو فروشگاه اینترنتی خود کار می کنید، شاهد افزایش شمار زنگ‌خورها خواهید بود و توانایی شما در پاسخ‌گویی به تلفن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش درآمد و فروش شما داشته باشد. افرادی که با شما تماس می‌گیرند با احتمال بسیار بالاتری، نسبت به افرادی که خودتان با آنها تماس می‌گیرید به مشتری تبدیل می‌شوند.

بازاریابی و فروش تلفنی و کال سنتر متناسب با بازار ایران در سال ۱۴۰۰

مهارت‌های کارآفرینی
مهارت‌های کارآفرینی

قبل از اینکه بخواهید پشت تلفن بنشینید و کار را شروع کنید، یک لیست از سوالات محتمل بنویسید و روی بهترین جواب برای هر سوال فکر کنید. این لیست را دائما باید به روز کنید تا در نهایت و پس از سعی و خطا زیاد بتوانید بهترین جواب‌ها را که می‌تواند مشتری بیشتری برای شما به ارمغان آورد را کشف کنید. این لیست را در اختیار اعضای تیمتان بگذارید و بخواهید که طبق همین لیست جواب سوالات کاربران را بدهند.
اصول زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در مذاکره تلفنی بگیرید!

 

۱- شفاف و مفید حرف بزنید!

شفاف حرف زدن و مستقیما سر اصل مطلب رفتن یکی از مهارت‌های ضروری برای موفقیت در بازاریابی تلفنی (telemarketing) است. فردی که مسئول ارتباط با مشتری می‌شود باید توانایی این را داشته باشد که بتواند بدون اینکه وقت خود و مشتری را تلف کند برود سر اصل مطلب.
مهارت مفید صحبت کردن مخصوصا زمانی که شما با افراد مهم نظیر مدیران، کارآفرینان و … صحبت می کنید بسیار مهم است و اگر زیاد حاشیه بروید و وقت دیگران را تلف کنید با شکست مواجه می‌شوید.
۲- در پاسخگویی به مشتریان، قانون ۷ دقیقه را رعایت کنید!
قانون ۷ دقیقه، قانونی است که شخصا در موج رادیکال آن را کشف کردم و فکر نمی‌کنم واقعا چنین قانونی وجود داشته باشد. اما به هر حال ما از آن استفاده می‌کنیم و راضی هستیم

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

وقتی مشتری با شما تماس می‌گیرید، باید بتوانید او را طوری سازمان دهی کنید که در مدت زمانی کوتاه خواسته یا سوال اصلی خود را منتقل کند و بتوانید به بهترین شکل جواب سوال یا نیاز‌های او را بدهید.

در اغلب افرادی که از مشاوره موج رادیکال برای توسعه فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنند، این ضعف را دیده‌ایم که گاهی اوقات با یک مشتری برای ساعت‌ها صحبت می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که از کارهای مهم دیگر و پاسخگویی به سایر مشتریان باز بمانند. اما خبر خوب این است که با کمی آموزش می‌توان این ایراد را برطرف کرد و بهره‌وری را افزایش داد.
نگذارید افراد کنجکاو و بیکار، با حاشیه رفتن و مطرح کردن موارد غیرمرتبط با کارتان، وقت شما را تلف کنند، همیشه یادتان باشد که وقت برای ما از طلا ارزشمندتر است!

 

کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر.
کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر. مدرس خانم دکتر منیره دارستانی

 

۳- قبل از تماس با افراد مهم، هماهنگ کنید!
هیچ چیز برای من و شما، ناراحت کننده‌تر از این نیست که وسط جلسه، پشت فرمان یا وقتی به شدت گرفتار هستیم کسی با ما تماس بگیرد و مثل ربات شروع کند به حرف زدن!

پس خودمان نیز بهتر است به این نکته در بازاریابی تلفنی دقت کنیم و برای دیگران ارزش قائل شویم. اگر بتوانید قبل از تماس تلفنی از طریق پیامک، واتس آپ یا … هماهنگ کنید نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید.

 

 

دوره تخصصی اصول و تکنیک های کال سنتر
دوره تخصصی اصول و تکنیک های کال سنتر پاسخگویی به تلفن بازاریابی تلفنی

 

۴- قبل از تماس در مورد مخاطب خود اطلاعات کافی جمع کنید!

مخاطبان شما یا افراد خاص هستند، یا گروهی از مردم که ویژگی‌ها و نیازهای مشترکی دارند. قبل از اینکه شروع کنید به صحبت کردن، اطلاعات کافی در مورد طرف مقابلتان جمع آوری کنید. حتی اگر لازم باشد روزها زمان صرف کنید تا مخاطب هدف خود را خوب بشناسید.

 

آموزش نیروهای کال سنتر
آموزش پرسنل کال سنتر

۵- با فردی که توانایی تصمیم‌گیری دارد صحبت کند، نه افراد متفرقه
اگر می‌خواهید محصولی یا خدمتی را به یک شرکت بفروشید، با مدیر شرکت صحبت کنید، نه منشی.

اگر می‌خواهید کالایی را به یک فروشگاه زنجیره‌ای بفروشید، با فردی صحبت کنید که می تواند در این زمینه تصمیم بگیرد. وقت خود را با حرف زدن با افرادی که اختیار تصمیم‌گیری ندارند تلف نکنید!

 

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

 

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

 

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.

 

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی

 

 

کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران

جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی

در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه می‌توانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.

همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.

دوره های سازمانی
برگزاری دوره های سازمانی

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟  از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.

 

آموزش جذب مشتری ویژه شرکت ها
جذب مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها
  •  آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟

مدرس دوره بازاریابی و فروش تلفنی و تکنیک های کال سنتر : خانم دکتر منیره دارستانی

 

موفقیت گاهی حاصل وجود یک «زیر ساخت» خوب است
موفقیت گاهی حاصل وجود یک «زیر ساخت» خوب است

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.