مهارت های نرم ویژه کارکنان بیمارستان ها و کادر درمان

5/5 - (1 امتیاز)

کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی باید علاوه بر داشتن مهارت های حرفه ای و تخصصی که لازمه‌ی کار آنها است باید از مهارت های نرم نیز برخوردار باشند.

امروزه داشتن مهارت‌های حرفه ای دیگر کافی نیست و مهارت های نرم نیز بسیار مهم هستند.

کارکنان باید بتوانند با مسائل روز خود را وقف دهند و در مواجه با چالش های جدید آماده باشند.

مدیران کلینیک ها و مراکز درمانی باید این نکته را مد نظر قرار دهند که برای داشتن یک تیم خوب و حرفه ای بهتر است روی مهارت های نرم در بین پرسنل خود کار کنند و از همه مهمتر به سمت ساختن یک تیم خوب بروند.

آموزش تیم سازی برای بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی

چگونه یک تیم کاری برای کلینیک و بیمارستان بسازیم؟
سازماندهی ساختار تیم در کادر درمانی
انتخاب اعضا و وظایف آنها
تعداد اعضای مناسب یک تیم
اشتباهات رایج در تیم سازی
طراحی چارت سازمانی و رابطه آن با تعداد اعضای تیم
محدودیت برای تیم ایجاد کنید
ویژگیهای فوق العاده مهم برای اعضای تیم
چرا تیم ها نتیجه نمیگیرند؟
اختلاف در تیم های مدیریتی، خوب است یا بد
چگون اعضای فعلی تیم را ارزیابی حرفه ای بکنیم؟
چطور به تیم مان کمک کنیم؟
افزایش مهارتهای کار تیمی

Team Building in iran
آموزش تیم سازی

مهارت ساخت یک تیم خوب از مهارت های است که مدیران باید به اهمیت آن واقف باشند.

برندسازی برای پزشکان
برندسازی پزشکی

مهارت‌ های نرم چیست؟

مهارت ‌های نرم به شیوه کار کردن افراد مربوط می‌شود. مهارت ‌های نرم شامل ویژگی‌های شخصیتی و توانایی‌های ارتباطی موردنیاز برای موفقیت در کار است. مهارت ‌های نرم نحوه تعامل افراد را در روابطشان با دیگران را مشخص می‌کند. این مهارت‌ها دربرگیرنده مهارت‌های بین‌فردی و ارتباطی، مهارت‌های شنیداری، مدیریت زمان و همدلی با دیگران است.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

بهترین مهارت های نرم برای کادر پزشکی و کادر درمان که باید فرا بگیرند

حل مسئله؛
مهارت‌های برقراری ارتباط موثر؛
مدیریت فردی؛
انگیزه؛
سازگاری/ انعطاف‌پذیری.
روحیه‌ی کار گروهی؛
مدیریت زمان؛
اعتماد سازی؛
تطبیق‌پذیری؛
سازگاری شغلی؛
حل تعارض؛
رهبری؛
پژوهش؛
تفکر خلاق؛
تفکر انتقادی؛
اخلاق کاری؛
درست‌کاری

مهمترین مهارت نرم مورد نیاز کادر درمان در ایران چیست؟

طبق تحقیقات ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، مهمترین مشکل در بین کارکنان بخش درمان در ایران مسئله ارتباط بین افراد است. کلا ما در بخش ارتباطات در ایران مشکل داریم. ارتباط بین افراد  و ارتباط بین کارمندان

مهارت های ارتباطی یک از مهمترین مهارت های نرمی است که کارکنان کادر پزشکی و درمان باید فرا بگیرند.

مهارت‌ ارتباطی مرتبط برای کادر درمان :

گوش دادن فعال؛
اعتماد به نفس؛
حل تعارض؛
مهارت مذاکره؛
مهارت سخنرانی در جمع؛
مهارت نوشتن؛
ارتباط غیر کلامی؛
همدلی.

مسئله ارتباط بین همکاران و ارتباطات بین افراد از مهمترین چالش ها در کسب و کارهای امروزی است.

آموزش ارتباط بین افراد در کادرهای پزشکی درمانی یک چالش مهم است و بهتر است که مدیران بیمارستان‌ها و کلینیک های درمانی به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

مهارت های حل مسئله برای کادر درمانی:

خلاقیت؛
پژوهش؛
مدیریت ریسک؛
کار گروهی؛
تفکر انتقادی؛
تحلیل و بررسی؛
تصمیم گیری؛
تدبیر؛
عیب‌یابی.

ارزیابی عملکرد پرسنل درمانگاه
ارزیابی پرسنل درمانگاه

آموزش مهارت نرم خلاقیت برای کارکنان بیمارستان ها :

کنجکاوی؛
یادگیری از دیگران؛
ذهنیت باز؛
پذیرفتن ریسک‌های حساب‌شده؛
نوآوری؛
آزمایش‌گری.

ایده کسب و کار برای شروع کسب و کار
ایده کسب و کار

آموزش مهارت های مربوط به خلاقیت برای کارکنان بخش درمان، خلاقیت توانایی گسترده‌ای است که شامل چندین مهارت مختلف (سایر مهارت های نرم و همچنین مهارت‌های فنی) است. کارکنان خلاق در بیمارستان ها و کلینیک ها می‌توانند روش‌های جدیدی را برای انجام وظایف، بهبود فرآیندها یا حتی کشف راه‌های جدید و هیجان‌انگیز  مربوط حرفه و کار خود پیدا کنند. از خلاقیت می‌توان در هر نقشی و هر سطحی در کادر درمانی استفاده کرد.

تطبیق‌پذیری برای کارکنان بخش درمان:

ثبات؛
سازمان‌مندی؛
خوش‌بینی؛
انعطاف‌پذیری؛
اشتیاق؛
مشارکت؛
صبر؛
داشتن ذهنیت رشد.

آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
آموزش مهارت های نرم برای پرسنل

 

مهارت‌های اخلاق کاری در محیط های درمانی:

  • توجه به جزئیات؛
  • درست‌کاری؛
  • استمرار؛
  • مدیریت زمان؛
  • سازماندهی؛
  • قابل‌اعتماد بودن؛
  • انگیزه؛
  • پشتکار؛
  • نتیجه‌گرایی.

 

کتاب بازاریابی و فروش تلفنی دارستانی
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

2 نظرات

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.