آموزش مدیریت درمانگاه و کلینیک ویژه کار در ایران

5/5 - (7 امتیاز)

آموزش مدیریت درمانگاه و کلینیک برای افرادی که مدیریت مراکز درمانی را برعهده دارند(یا قرار است بر عهده بگیرند) بسیار مهم و حیاتی است.

این افراد باید یاد بگیرند تا هم استانداردهای بالای درمانی را رعایت کنند هم در زمینه تجاری سازی خدمات درمانی و پزشکی تلاش کنند.

ما در این دوره آموزشی راهکارهای برای مدیریت ۷ روز هفته کلینیک را آموزش خواهیم داد.

همچنین یاد میدهیم که چگونه یک کلینیک موفق را اداره کنید که هم به دلیل مراقبت های بهداشتی با کیفیت شناخته شده باشد هم از نظر سودآوری رضایت بخش باشد.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

آموزش مدیریت کلینیک
آموزش مدیریت کلینیک و مطب

آموزش مدیریت درمانگاه و کلینیک در ایران

آیا آماده هستید که مرکز بهداشتی یا کلینیک خود را به مرکز برتری در کشور و در ذهن مردم تبدیل کنید، شغل خود را ارتقا دهید و به پاس همه تلاش های خود به عنوان مرکزی برتر به رسمیت شناخته شوید؟

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

دوره آموزشی مدیریت کلینیک و مطب برای مدیران فعلی مراکز بهداشتی یا کلینیک‌ها و همچنین برای پزشکان و متخصصان بهداشتی که قصد شروع حرفه ای مدیریت کلینیک را دارند طراحی شده است.

هدف کمک به شما در بهبود وضعیت کلینیک و یا مطب خصوصی شما است و همچنین توسعه آن با تغییرات همیشگی در صنعت سلامت و همچنین بهبود رضایت مشتریان(بیماران) و مراجعین شما است. 

آموزش بهبود تجربه مشتری
آموزش بهبود تجربه مشتری در ایران

می‌دانید مشکل اصلی کلینیک‌ها و مراکز درمانی ایرانی چیست؟ درمانگاه‌های ایرانی در خدمات درمانی ارائه شده به بیماران، بی‌نظیر عمل می‌کنند. تقریباً ۹۰ درصد این مراکز از تکنیک‌های به‌روز و تکنولوژی‌های جدید در این حوزه استفاده می‌کنند. و موفق هم هستند. مشکل دقیقاً یک مرحله بعد به وجود می‌آید: خدمات مشتریان، بیماران و پشتیبانی!

در دوره آموزشی مدیریت کلینیک و درمانگاه چه چیزی یاد می‌گیرید؟

 هدفگذاری در کلینیک‌های درمانی

اصول جذب و استخدام کارکنان در کلینیک

فعالیت گروهی و کار تیمی

رفتار سازمانی و رهبری

تصمیم‌گیری

اصول و مبانی حسابداری

مدیریت مالی،‌ تأمین مالی و بازار سرمایه

مدیریت بازاریابی

استراتژی و مدیریت استراتژیک

مدیریت عملیات و اداره فرایندها

آمار و احتمال

بهبود تجربه بیماران
راه های بهبود تجربه بیماران در کلینیک

 

مهارت تصمیم گیری درست در مدیریت کلینیک

یکی از مهمترین مهارت‌های که در مدیریت درمانگاه و مراکز درمانی مهم است که درباره آن باید مهارت کسب کنید و دانش خود را ارتقاء دهید، مهارت تصمیم گیری است.

آموزش مدیریت فروش تجهیزات پزشکی

 

بهبود تجربه بیماران از کلینیک و مراکز درمانی

حفظ رضایت مشتریان و مراجعین به مراکز درمانی و کلینیک و مطب در سطح مطلوب، برای دستیابی به فرصت های جدید خدمت رسانی و حفظ مشتریان موجود درمانگاه بسیار حیاتی است.

بدون بیمار و مراجعه کننده در مراکز درمانی، این مراکز و کسب ‌وکارهای وابسته هم وجود ندارد. به همین دلیل است که مفاهیمی «کلینیک مشتری-محور» و «تجربه بیماران» طی سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده اند.

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.