آموزش اصول پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش

5/5 - (3 امتیاز)

پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش به اندازه پشتیبانی حضوری مهم است. زیرا نخستین ارتباط مشتریان با شرکت از طریق ارتباط تلفنی می‌باشد.

آموزش پاسخگویی تلفنی
آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در تهران

 

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

آموزش هپی کال
هپی کال چیست؟

کلاس اصول بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی 

شاید بتوان پاسخگویی تلفنی را یکی از مهمترین مراحل بازاریابی دانستند.

همچنین یکی از حلقه‌های مهم بایازیابی در عصر حاضر پاسخگویی تلفنی است چه در هنگام فروش چه در زمانی که قصد داریم به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه دهیم.

اگر نتوانیم در این مرحله مشتری را جذب کنیم یا حاصل زحمات خود در مراحل دیگرا خراب کرده ایم یا نمیاوانیم فروش موفقی داشته باشیم.

آموزش اصولی بازاریابی تلفنی
اصول پاسخگویی تلفنی در آژانس های مسافرتی

بازاریابی تلفنی چیست؟ 

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو معتقد هستیم بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی یکی از درگاه‌های اصلی فروش است.

در برخی از شرکت‌ها نوک پیکان فروش و در برخی کسب و کارها مکملی برای شیوه‌های مختلف بازاریابی و به خصوص دیجیتال مارکتنینگ.

آموزش بهترین و بروزترین شیوه‌های پاسخگویی تلفنی  

آموزش بازاریابی تلفنی
منیره دارستانی – مدرس مهارت‌های پاسخگویی تلفنی در ایران

 

مدرس آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، خانم دکتر منیره دارستانی می‌باشند.

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.