تاثیر واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار کلینیک زیبایی

5/5 - (6 امتیاز)

واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار شاید بتوان گفت که بیشتری تاثیر و نقش را دارد.

بعد از انجام تبلیغات گسترده و برندسازی مطب، کلینیک و درمانگاه و بیمارستان بیماران و مراجعین با تحقیق به مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

نخستین برخوردی که با بیمار میشود بسیار مهم و حیاتی است.

دوره مدیریت ارتباط با بیمار
Patient Relationship Management مدیریت ارتباط با بیمار

دوره آموزشی ویژه مدیران کلینیک‌ ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و سازمان های وابسته

در سیستم و نگاه سنتی مراجعه کننده با نخستین کسی که برخورد میکند حراست درمانگاه و یا پذیرش است.(افرادی که گاه آموزش لازم برای برخورد با مخاطب و مشتری را آموزش ندیده اند)

ما انسان‌ها معمولا تصمیمات بزرگ و مهم را بر اساس برداشت‌های اولیه‌ خود می‌گیریم. در اولین برخورد با مراجعه کنند به مراکز درمانی، نکات مهم زیادی وجود دارد. که باید به آنها توجه شود.

بهبود رضایت بیماران در ایران
راه های بهبود رضایت بیماران

اهمیت اولین برخورد با بیمار و مراجعه کننده به کلینیک

خیلی از مراکز درمانی، اهمیت اولین دیدار با مراجعه کنند و یا بیمارا را جدی نمی‌گیرند.

نخستین برخورد بیمار با مرکز درمانی و کلینیک ما به اندازه یک مصاحبه برای استخدام مهم است!! مراجعه کننده به کلینیک ما (خصوصا اگر کلینیک زیبایی و پوست هستیم) به اندازه یک مدیر استخدام حساس است و حتما با چندید نفر و مرکز دیگر نیز صحبت کرده است.

بنابر این پرسنل درمانگاه در نخستین برخورد باید طوری رفتار کنند و به مشتری اطلاعات بدهند که مشتری و مراجعه کنند متقاعد شود که بهتر از ما وجود ندارد.

 

آموزش جذب بیمار
آموزش برخورد با بیماران

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

آموزش ارتباط با بیمار
کلاس آموزشی مدیریت بیمارستان و کلینیک

 

تاثیر اولین برخورد با بیماران در کلینیک‌ها

وقتی برای اولین بار با یک مشتری جدید درکلینیک روبه‌رو می‌شوید، همیشه یک حس و هیجان خاصی وجود دارد.
در اولین برخورد با مراجعه کننده، این شانس را دارید که از تکنیک‌های برخورد با مشتری استفاده کنید و به آن‌ها نشان دهید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و آن‌ها را با خدمات و مهارت های که در مرکز درمانی شما وجود دارد شگفت زده کنید. و به بیماران و همراهان او این حس اطمینان را بدهید که به جای درستی مراجعه کرده اند.

همواره بیاد داشته باشید که بیشتر ما انسان‌ها تصمیمات مهم خود را بر اساس برداشت‌های خود میگیریم. پس لازم و واجب است که مخابین مرکز درمانی خود را در نخستین برخورد جلب و جذب کنیم.

متاسفانه در اکثر درمانگاه‌ها و بیمارستان کارکنان از اهمیت اولین برخورد با بیماران آگاهی لازم را ندارند و درست در زمانی که مخاطب را باید جذب کنند، برخوردی مناسب با آنان ندارند. (این نکته در شهرستان‌ها که مراکز درمانی کمتر از مرکز هستند بیشتر بچشم می‌خورد).

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.