آموزش افزایش رضایت مشتریان در پاسخگویی تلفنی

5/5 - (2 امتیاز)

افزایش رضایت مشتریان چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش بویژه برای شرکت‌های که عمده‌ی فروشان اینترنتی است نقش بسزای در فروش آن‌ها دارد. رضایتمندی مشتریان همچنین می‌تواند به نگهداشت مشتریان کمک کند.

شیوه برخورد با مشتریان ناراضی
چگونه با مشتریان ناراضی برخورد کنیم؟

آموزش پاسخگویی تلفنی 

یکی از مهمترین راه‌های ارتباط با مشتریان در شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی تماس تلفنی است.

آموزش اصول ارتباط با مشتری با استفاده از تلفن

ما در گروه آموزشی تکتو با سال‌ها تجربه در زمینه آموزش فنون ارتباط موثر و بازاریابی تلفنی، دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه بخش خدمات پس از فروش را طراحی و اجراء مینماید.

مدرس دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتریان تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی است.

خانم دارستانی مدرس ارشد سازمان فنی حرفه ای، اداره کل تهران می‌باشند.

آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
شرکت نوین چرم

 

دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی منطبق با نیاز مخاطب

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش دقیقا بر طبق نیاز مخاطبین طراحی و اجرا می‌گردد.

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی
کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش. مدرس دوره خانم دکتر منیره دارستانی

 

برخی دوره های آموزش پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

همچنین:

 

آموزش اصولی بازاریابی تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در صرافی

برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.