آموزش مهارت‌های نرم در کسب و کار

5/5 - (1 امتیاز)

مهارت‌های نرم در کسب و کار و برای ارتقاء کارکنان بسیار حیاتی است.

یادگیری مهارت های نرم
مهارت های نرم چیست
  • رهبری
  • ارتباطات؛ کلامی و غیر کلامی(دیداری)
  • گوش شنوا یا شنیدن فعال
  • مذاکره
  • کار گروهی
  • توانایی ارائه مطلب
  • سخنرانی و فن بیان مناسب
  • زبان بدن
  • داستان سرایی یا Story-telling
  • نتیجه گرا و گزارش محور بودن
  • انعطاف پذیری
  • تفکر خلاقانه
  • تفکر انتقادی
  • تصمیم گیری
  • اعتماد به نفس
  • اخلاق کاری
  • مثبت بودن و داشتن انگیزه
  • مدیریت زمان
  • حل مسئله
  • پس انداز
  • مدیریت مالی
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
آموزش مهارت های نرم برای پرسنل

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

مهارت‌های نرم چیست؟

مهارت‌های نرم ویژگی‌های شخصی هستند که شما را قادر می‌سازند تا با دیگران در محیط کاری به شیوه‌ای مؤثر و هماهنگ ارتباط برقرار کنید.

مهارت‌های نرم ترکیبی از مهارت‌های مردمی، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی، ویژگی‌های شخصیتی، نگرش‌ها، مشخصه‌های حرفه‌ای و شغلی، هوش هیجانی و هوش اجتماعی است.

این مهارت‌ها در کنار سایر ویژگی‌ها و همچنین مهارت های فنی، شما را قادر می‌سازند تا محیط اطراف خود را هدایت نموده، با دیگران به خوبی کارکنید، عملکرد بهتری داشته باشید و در تکمیل مهارت‌های سخت بیشتر، باعث شود تا به اهداف خود دست پیدا کنید.

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

مهارت های نرمی که در کسب و کار ها باید بیشتر به آنها پرداخته شود و کارمندان باید آن را فرابگیرند:

 مدیریت زمان
 مدیریت استرس
 مهارت های ارتباطی
مهارت های ارائه / فن بیان
مهارت های مصاحبه
خلاقیت و حل مسئله
کار تیمی و تیم سازی
مهارت های مذاکره
پس انداز و هوش مالی
آداب معاشرت در کسب و کار
دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری

آموزش پرسنل
برگزاری کلاس آموزشی مهارت پاسخگویی تلفنی

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.