دوره آموزش حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی در کال سنتر
فروش تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس برای کسب و کارها بسیار حیاتی است.
اما تا کنون به این مهم توجه کرده اید که چند نفر از کارکنان کال سنتر شما و کارمندان بخش فروش شما از مهارتهای بازاریابی و فروش تلفنی بهره مند هستند؟

چند نفر از آنان آموزشهای لازم را برای بازاریابی و فروش تلفنی را دیده اند و از این مهارت استفاده می کنند؟

فروش تلفنی در کال سنتر یک مهارت ارزشمند اکتسابی
برخثی سرفصل های آموزش فروش تلفنی در کال سنتر
مقدمهی بازاریابی و فروش
ارتباطات و مفاهیم کاربردی در فروش تلفنی
بازاریابی تلفنی و نقش آن در افزایش فروش
انواع مختلف بازاریابی تلفنی
ارتباطات صحیح تلفنی
روان شناسی مشخصات صدا و لحن فروشنده
قدرت کلام و بیان موثر
تمهیدات لازم برای مکالمه تلفنی
ثبت سیستماتیک اطلاعات مشتریان
روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات
شنود موثر در بازاریابی تلفنی
فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری
انواع شاکیان و نحوه برخورد با مشتری ناراضی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

فیلم زیر را ببینید:
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که ویژه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس

افزایش فروش تلفنی در کال سنتر
با آموزش اصول ارتباط با مشتری و همچنین آموزش اصولی بازاریابی تلفنی میتوانید جذب مشتری از طریق مرکز تماس و کال سنتر را افزایش دهید.