آموزش تخصصی پاسخگویی تلفنی و متقاعد سازی نیروهای کال سنتر

4.5/5 - (10 امتیاز)

آموزش تخصصی کال سنتر بسیار مهم است به ویزه برای کسب و کارهای خدماتی که با مرکز تماس سر و کار دارند.

شرکت های که بخش خدمات پس از فروش دارند و با تلفن کار می کنند.

یکی از اثرگذارترین عواملی که در پیشرفت و رونق  تمامی کسب و کارها نقشی مهم و حیاتی دارد ، آموزش و یادگیری اصولی است. با مجهز شدن به دانش روز، کسب مهارت ها و تکنیک های علمی و کاربرد درست آن ها می توان رهبری پیشرو در بازار بود.. برای این کار باید خود و نیروهای خود را به یادگیری مداوم عادت دهیم.

یادگیری کلیدی است برای رونق کسب و کار و باید همواره در کسب و کارها به آن پرداخته شود.

اصول پاسخگویی تلفنی
اصول پاسخگویی تلفنی در شرکت‌ها

آموزش تخصصی کال سنتر برای بخش خدمات پس از فروش و گارانتی

معمولا بخش خدمات پس از فروش شرکت ها با تماس تلفنی و همچنین با چت آنلاین با مشتریان و مخاطبین خود در تماس هستند.

این شرکت ها باید برای نگهداشت و راضی نگهداشتن مشتریان خود تلاش کنند تا خدمات بهتری ارائه دهند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

آموزش پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش
آموزش پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش ویزه بازار ایران

 

“بزرگ ترین مهارت ارتباطی، ارزش‌دادن به دیگران است”

    دنیس ویتلی

تکتو پلاس
سایت تکتو پلاس

چگونه مشتریان خود را راضی نگهداریم؟

ارائه خدمات پس از فروش مناسب و همچنین پاسخگویی مناسب و سریع به مشتریان از نکات مهم در نگهداری مشتریان در مجموعه های مختلف است.

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.