آموزش بازاریابی برای تجهیزات پزشکی

آموزش فروش تلفنی تجهیزات پزشکی در تهران


5/5 - (1 امتیاز)

تجهیزات پزشکی را میتوان یکی از پر رونق ترین بازارها برای کار کردن در کشور ایران دانست.

در کشور ما سازندگان و وارد کنندگان و پخش کنندگان زیادی را سراغ داریم که بصورت گسترده در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی فعال هستند.

این افراد از لوازم مصرفی روزانه مانند سرنگ و سر سرنگ و دارو بگیرید تا تجهیزات چندین میلیاردی بیمارستانی را روزانه خرید و فروش و پخش میکنند.

آموزش تیم سازی
ساخت تیم فروش برای شرکت ها

بهترین مدل تبلیغات و بازاریابی در حوزه ملزومات پزشکی و دارو

شاید امروزه و در سال ۱۴۰۱ دیجیتال مارکتینگ را بهترین شیوه برای فروش ملزومات و تجهیزات حوزه سلامت و پزشکی دانست.

با استفاده از روش‌های اصولی دیجتال مارکتینگ میتوان مشتریان زیادی را با محصولات شرکت تجهیزات بیمارستانی و درمانی خود آشنا کرد اما یک نکته مهم بعد از جذب مشتری وجود دارد و آن هم: متقاعد کردن مشتریان بخش درمان برای خرید است.

بازاریابی تجهیزات پزشکی بازی کودکانه نیست. برای فروش محصول خود در بازار باید از روندهای بازاریابی آگاهی داشته باشید. و این امر یک شبه اتفاق نمی افتد.

آموزش بازاریابی تلفنی و متقاعد کردن مشتری برای خرید در فروش تجهیزات پزشکی

شما از هر راه و روشی برای بازاریابی و فروش محصولات و دستگاه‌های پزشکی استفاده کنید باز هم نیاز به این دارید که با مخاطبین و مشتریان خود بصورت تلفنی صحبت کنید و ضمن شنیدن نیازهای آنها نسبت به متقاعد کردن مشتریان برای خرید از تلفن استفاده کنید.

مهارت پاسخگویی تلفنی مهارتی است که فروشندگان باید از آن بهره ببرند و از آن برای فروش بهتر استفاده کنند.

ما در گروه آموزشی پژوهش تکتو با سال ها تجربه در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی، این امکان را فراهم کرده ایم تا شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی بتوانند مهارت پاسخگویی تلفنی را باتوجه به نیاز خود فرا بگیرنند.

تکتو آموزش پاسخگویی تلفنی برای بخش بازاریابی و فروش و همچنین بخش خدمات پس از فروش را برای شرکت های تولید و توضیع کننده تدارک دیده است.

کتاب آموزش بازاریابی
آموزش تکنیک های بازاریابی تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

آموزش بهبود تجربه مشتری
آموزش بهبود تجربه مشتری در ایران

 

نقش بهبود تجربه مشریان در افزایش فروش ملزومات و دستگاه‌های پزشکی

با توجه به حساسیت کار با تجهیزات و لوازمی که در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها استفاده میشود. این نکته بسیار مهم است که شرکت های فروشنده و ارائه دهنده این دستگاه‌ها در راستای بهبود تجربه مشتریان تلاش کنند.

تکتو پلاس
سایت تکتو پلاس

 

سرفصل آموزشی برای آموزش فروش تجهیزات پزشکی

بخش اول: آشنایی با صنعت تجهیزات پزشکی

  • مقدمه
    • تاریخچه صنعت تجهیزات پزشکی
    • اهمیت و جایگاه این صنعت در دنیای امروز
    • تنوع و گستردگی محصولات و خدمات
    • برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

       

    • بازار تجهیزات پزشکی
    • ساختار و تشریح بازار
    • عوامل موثر بر تقاضا و عرضه
    • سهم بازار و رقبای اصلی
    • قوانین و مقررات حاکم بر بازار
  • معرفی انواع تجهیزات پزشکی
    • دسته‌بندی بر اساس کاربرد
    • دسته‌بندی بر اساس تکنولوژی
    • برندها و شرکت‌های معتبر

بخش دوم: مهارت‌های فروش

  • اصول و فنون مذاکره
    • تکنیک‌های پرسش و پاسخ
    • زبان بدن و ارتباط غیرکلامی
    • متقاعدسازی و جلب نظر مشتری
    • چانه‌زنی و انعقاد قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    • شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری
    • ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب
    • حفظ و ارتقای رضایت مشتری
  • بازاریابی و تبلیغات
    • آشنایی با ابزارها و روش‌های مختلف
    • انتخاب کانال‌های مناسب برای تبلیغات
    • برندسازی و ایجاد مزیت رقابتی
آموزش فروش تجهیزات پزشکی
آموزش فروش تجهیزات پزشکی در ایران

بخش سوم: دانش تخصصی

  • آشنایی با تجهیزات پزشکی خاص
    • کاربرد، مزایا و معایب هر نوع تجهیز
    • نحوه کار با دستگاه و عیب‌یابی
    • الزامات و استانداردهای مربوطه
  • قوانین و مقررات مربوط به فروش تجهیزات پزشکی
    • مجوزهای لازم برای فعالیت
    • قوانین گمرکی و صادرات و واردات
    • تعهدات و ضمانت‌های قانونی

بخش چهارم: کارآموزی و تمرین عملی

  • شبیه‌سازی جلسات فروش
    • ارائه و معرفی محصولات به مشتریان
    • پاسخ به سوالات و رفع اشکالات
    • مذاکره و انعقاد قرارداد
  • بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها
    • آشنایی با نیازها و چالش‌های مراکز درمانی
    • شناخت فرآیند خرید تجهیزات پزشکی
    • تعامل با متخصصان و پزشکان

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *