چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

Rate this post

چطور فروش خود را افزایش دهیم ؟

چگونه می‌توانیم فروش خود را افزایش دهیم ؟

امروزه موضوع فروش برای هر کسب و کاری مهم و حیاتی شده است و اگر کسب و کاری نتواند فروش خوبی داشته باشد، نمی تواند عمر چندانی را هم انتظار داشته باشد، عملاً موفقیت سازمان با فروش آن گره خورده است.

چگونه بیشتر بفروشیم- آموزش مدیریت کسب و کار

سازمان ها و فروشنده های موفق همواره بر روی یادگیری در حوزه فروش کار می کنند و در این زمینه بسیار هزینه می کنند.

گروه آموزشی پژوهشی تکتو یک دوره قوی و کامل در حوزه فروش را تهیه کرده است که بتواند به دوستانی که می خواهند در این زمینه قوی تر بشوند، کمک کند.

 

دوره آموزشی فروش در چهار بخش طراحی شده است:

بخش اول: مفاهیم و مبانی فروش

  • نیاز
  • خواسته
  • مدل FAB
  • معادله ارزش
  • هزینه و فایده
  • شخصیت شناسی مشتریان
  • مخاطب شناسی

چطور فروش خود را افزایش دهیم

بخش دوم: دانش فروش

  • ساختار دهن مشتری
  • مفهوم خودآگاه و ناخودآگاه
  • نورومارکتنیگ یا فروش به ناخودآگاه مشتری

بخش سوم: فرایند فروش

  • ایجاد اعتماد اولیه
  • ارتباطات حرفه ای در فروش(فن بیان و زبان بدن)
  • گوش دادن همدلانه
  • مدل فروش ۴d
  • پرسشگری در فروش
  • مدیریت اعتراضات مشتری

آنالیز وضعیت کسب و کار غلامرضا ایسوند

بخش چهارم: جعبه ابزار فروش:

  • ۶ اصل نورومارکتینگ
  • ۷ اصل جهانی متقاعدسازی
  • ۵ گام داستان سازی در فروش
  • تکنیکهای نهایی سازی فروش(۵۰ تکنیک)
  • فرصت ویژه برای تحول فروش

سرفصل های دوره

 شناخت مفهوم واقعی فروش

 یادگیری مبانی کاربردی بازاریابی و فروش

 مشتری شناسی و نحوه تعامل با مشتریان مبتنی بر مدل MBTI

 اصول و مبانی تکنیکهای بازاریابی عصبی

 بررسی مدل ۴D در فروش حرفه‌ای

 یادگیری ۶ اصل جهانی متقاعدسازی در فروش حرفه ای

 شیوه‌های کابردی متقاعدسازی برای افزایش فروش

 شیوه‌های اجرایی مدیریت اعتراضات مشتریان

 تکنیکهای نهایی سازی فروش

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

Business consulting and entrepreneurshipBusiness Consulting in IranBusiness Consulting in TehranStarting a business in Iranآموزش تبلیغ نویسیآموزش تبلیغ نویسی تلگرامآموزش خلاقیتآموزش خلاقیت در کسب و کارآموزش فروشآموزش فروش بیشتراستراتژی های توسعه کسب و کاراصول تبلیغ نویسیافزایش فروش و درآمدایده برای رونق کسب و کاربازار سازیبازاریابیبازاریابی بیماربازاریابی بیمارستانبازاریابی پزشکانبازاریابی پزشکیبازاریابی تجهیزات پزشکیبازاریابی خدمات درمانیبازاریابی در حوزه سلامتبازاریابی درمانبازاریابی مراکز درمانیبازاریابی مطببازاریابی مطب دندانپزشکیبالا بردن فروشبرای رونق کسب و کار چه باید کردبرند سازیبهترین کتاب تبلیغ نویسیبهترین مشاره کسب و کار تهرانبهترین مشاوره رونق کسب و کاربهترین مشاوره کسب و کارتبلیغ اشتباهتبلیغ اشتباه چیستتبلیغ مطبتبلیغ نویسیتبلیغ نویسی صفحه محصولتبلیغاتتبلیغات پرسودی داشته باشیمتحقیقات بازارتدوین چشم انداز و استراتژی کسب و کارتعرفه مشاوره کسب و کارتهیه و تدوین برنامه هدف گذاری دوره ای سازمانیتوسعه بازارتوسعه کسب و کارتوسعه محصولجذب بیمار دندانپزشکیجذب مشتریجهش تولیدجهش تولید یعنی چهچطور فروش خود را افزایش دهیمچگمونه بیشتر بفروششیمچگونه بیشتر بفروشیمچگونه تبلیغات کنیمچگونه تولید را رونق دهیمچگونه جهش تولید داشته باشیمچگونه کار خود را گسترش دهیمچگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم کتابچگونه کسب و کار خود را دگرگون کنیدچگونه کسب و کار خود را رشد دهیم؟چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟چگونه مخاطب جذب کنیمچگونه مشتری جذب کنیمچگونه مغازه خود را رونق دهیمچگونه یک تبلیغ تجاری تهیه کنیمدرآمد تبلیغ نویسیدوره آموزشی فروشراه اندازی کسب و کارراههای جذب بیمار به مطبراههای رونق کسب و کاررشد و توسعه کسب و کاررفع مشکلات کسب و کار هاروش تبلیغاترونق کسب و کارسفارش تبلیغ نویسیشخصی و...شرح وظایف توسعه کسب و کارشرکت های توسعه کسب و کارشماره تلفن مشاور کسب و کار در تهرانطراحی و تدوین انواع طرح های کسب و کار (بیزینس پلن)طراحی و مدلسازی فرآیندهای کسب و کارطراحی و مدیریت عملکرد استراتژیک بر اساس مدل کارت امتیازی متوازنطرح توسعه کسب و کارعارضه یابی کسب و کارغلامرضا ایسوندفروش بیشترکارشناس جهش تولیدکتابکتاب توسعه کسب و کارکتاب در مورد تبلیغ نویسیکتاب مدیریت توسعه کسب و کارگروه آموزشی پژوهشی تکتوگروه آموزشی تکتومشاور توسعه کسب و کارمشاور جهش تولیدمشاور حرفه ای کسب و کارمشاور راه اندازی کسب و کار در ایرانمشاور کسب و کارمشاور کسب و کار در تهرانمشاورهمشاوره تبلیغ نویسیمشاوره تبلیغاتمشاوره توسعه کسب و مار در تهرانمشاوره راه اندازی کسب و کارمشاوره رونق کسب و کارمشاوره کسب و کارمشاوره کسب و کار تکتومشاوره کسب و کار در تهرانمشاوره کسب‌ و کار و کارآفرینی در تکتومشاوره مدیریت و راهبری سازمانیمشاوره و آموزش در حوزه موفقیت شغلیمشاوره و آموزش راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و نوینمشاوره و آموزش رزومه نویسیمشاوره و آموزش هوش تجاری و هوش مالیمشاوره و اجرای بازاریابی اینترنتیمشاوره و اجرای سیستم سازی سازمانی ( شکل دهی اصولی به سازمان شما )مشاوره و تحلیل استراتژیک رقابتمشاوره و تحلیل کسب و کارمشاوره و کوچینگ حوزه توسعه و موفقیت فردیمشاوره و مدیریت فرآیندهای کسب و کارمشاوره وتدوین شاخص های پایش و اندازه گیری فرآیندها (بررسی وضعیت سازمان و کسب و کار شما در جهت بهبود درآمد و اصول اداری)مشکلات کسب و کار ها در ایرانمعرفی خود به بازار کار و مصاحبه شغلیمنیره دارستانینمونه تبلیغ نویسینوشتن متن تبلیغهنر تبلیغ نویسیواحد توسعه کسب و کار
پیام ها (1)
Add Comment
  • فروش خود را افزایش دهیم

    چگونه فروش خود را افزایش دهیم
    چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ شاید در ظاهر سوال سختی را پرسیده باشید ولی با کمی تفکر و برنامه ریزی منظم به جواب سوال خود میرسید ما قصد داریم روش های را به شما پیشنهاد دهیم تا فروش خود را افزایش دهید.
    ۱-حسابداری
    بله حسابداری یک مجموعه زمانی به موفقیت میرسید که حسابداری دقیق داشته باشید.حسابدار به شما کمک میکند تا دخل و خرج خود را بدست آورید و با برنامه ریزی دقیق تر جلو بروید.پس اولین فاکتور برای موفقیت یک سیستم حسابداری قوی می باشد.
    ۲-شناسایی بازار هدف
    شناسایی کردن بازار هدف و شناختن خواسته مشتری خود یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات شما می تواند باشد.
    ۳-قیمت گذاری رقابتی
    یکی از عامل فروش بیشتر محصولات شما قیمت گذاری دقیق و تخفیف های محصولات شما می باشد.
    برنامه دادن به کارمندان و فروشندگانی که پیش شما کار می کنند باعث می شود که فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.شما می توایند با قیمت های رقابتی نسبت به رقبا فروش خود را افزایش دهید.
    ۴-کیفیت محصول و مشتری مداری
    شما باید همیشه خودتان را جای مشتری قرار بدهید تا بیشتر از کیفیت محصول خودتان آگاه شوید
    رفتارهای مدیر فروش رو بررسی قراردهید
    از مشتری های خود بخواهید در نظرسنجی پیامکی کالا و خدمات شما شرکت کنند.
    گارانتی مورد قبول برای مشتریان خود ایجاد کنید
    به حرف مشتری خود گوش دهید
    ۵- خریداران خود را طبقه بندی کنید
    باید بین خریداران دائمی و خریداران معمولی فرقی بگذارید که خریداران دائمی شما آن را درک کرده و قدر دان شما باشند.
    به کارکنان خود پاداش دهید. ما همه در جریان پاداش دادن شرکت های بزرگ به کارکنان شان هستیم ولی قانونی وجود ندارد که به ما بگوید این جریان وجود ندارد!
    حتی در کارهای هر چند کوچک حتی مثل پول دادن در جشن تولد کارکنان خود؛ دادن عینک های مجانی به کارکنان خود و …
    چرا بعضی از شرکت های بزرگ در مقابل خرید به کارکنان خود عینک هدیه می دهند؟
    خریدارانی که به خرید محصول اصلی می پردازند و عینک هدیه می گیرند عینک ها را امتحان می کنند و یا به کس دیگری می دهند و آن شخص دیگر از عینک خوشش می آید و همان عینک و یا محصول دیگری را خریداری می کند. و یا با تعریف کردن از آن محصول باعث می شوند کسانی دیگر از شما خرید کنند.
    ۶-تخفیفات
    یکی از رمز های موفقیت تخفیف در فصل ها و یا مناسبت هایی مانند اعیاد و یا سوگواری ها می باشد همچنین به ازای هر قیمت خریداری شده خدماتی رایگان ارائه دهید. یکی دیگر از راههای که می تواند در افزایش فروش شما بسیار موثر باشد راه اندازی شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و خدمات آنلاین می باشد.
    ۷-برند سازی
    با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن بسیاری از خریدها از طریق اینترنت، بسیاری از مشتریان محصولات برندهای مورد علاقه شان را از طریق اینترنت پیگیری می کنند، بنابراین برقراری ارتباط مداوم با مشتری از طریق اینترنت و ارائه جدیدترین محصولات و خدماتتان به صورت آنلاین، امتیاز مثبتی برای کار شما به شمار می آید. از طریق اینترنت می توان مشتریان ثابت خود را حفظ کنید و همچنین به جذب مشتریان دیگری بپردازید.
    به عبارتی دیگر ابزارهای اینترنتی راهی برای بازاریابی اینترنتی به شمار می آیند. برای اینکه بتوانید بازاریابی اینترنتی مطلوبی داشته باشید و از این راه کاربران زیادی را به خود جذب کنید می توانید از فنون بهینه سازی سایت و رعایت اصول حرفه ای جهت طراحی سایت استفاده کنید.
    با استفاده از روش های بهینه سازی می توانید صفحات خود را به صفحه اول جستجوهای اینترنتی برسانید و این مزیتی بسیار عالی جهت افزایش مراجعه کنندگان می باشد
    ۸-سایت کسب و کار
    سایت درج آگهی کسب و کار بهترین مکان برای تبلیغات و برند سازی و ارائه تخفیفات به مشتری ها شما می باشد. در کسب و کار به راحتی در موتورجستجوگر گوگل قرار میگیرید.
    شما می توانید در کسب و کار ایجاد کانال کنید و محصولات خودتان را در بستر اینترنت و اپلیکیشن کسب و کار به فروش برسانید