برندسازی در حوزه پزشکی

Rate this post

برندسازی پزشکی ، شروع کار درمان برای پزشکان تازه کار و جوان معمولا سخت و پر چالش است

روش های برند سازی

چگونه یک پزشک می تواند برند شود؟

در مرجله نخست یک پزشک باید طرح کسب و کار مرکز درمانی خود را تهیه کند
مهم‌ترین هدف از نگارش یک طرح کسب و کار مراکز درمانی، مشخص کردن آینده‌ی یک کلینیک است. طرح کسب و کار یک سند راهنما است که بسیاری از اطلاعات حیاتی یک مرکز درمانی را مشخص خواهد کرد، از جمله:

شرح فعالیت‌ها و خدمات
مدل تامین اعتبار و سرمایه‌گذاری
شیوه کسب درآمد
ساختار مدیریتی و رهبری سازمانی
شرح وظایف نیروهای انسانی
ساختار نظارتی و ابزارهای کنترل

Entefy is building the first universal communicator, an AI-powered communication platform that seamlessly connects people, services, and smart things.

بررسی جایگاه فعلی کلینیک و خدمات درمانی مورد نظر
تامین بودجه و مشخص کردن روش بازگشت هزینه‌ها
تهیه برنامه اجرایی مرکز درمانی شامل فعالیت‌های داخلی و جذب بیمار برای کلینیک پزشکی

عارضه یابی کلینیک و درمانگاه

بخشی از سر فصل های دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه در تهران

• تدوین طرح تجاری Business Plan کلینیک
• مدیریت راهبردی کلینیک
• آشنایی با قوانین تجاری برای مدیریت کلینیک
• مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در کلینیک
• مذاکره، شخصیت شناسی و زبان بدن
• قیمت گذاری خدمات پزشکی در کلینیک
• مدیریت ارتباط بیمار کلینیک
• بازاریابی کلینیک
• بهره وری و مدیریت کیفیت در مدیریت کلینیک
• تبلیغات و برندینگ در مدیریت کلینیک
• طراحی داخلی در مدیریت کلینیک

 

آموزش مدیریت کلینیک
Healthcare Managementآموزش تبلیغ نویسیآموزش خلاقیتبازاریابی بیمارستانبازاریابی پزشکیبازاریابی تجهیزات پزشکیبازاریابی در حوزه سلامتبرند سازی درمانگاهبرند شدن پزشکبرندسازی پزشکیبرندسازی کلینیکتهیه بیزنس پلنجذب بیمار برای کلینیک پزشکیغلامرضا ایسوندگروه آموزشی پژوهشی تکتو
پیام ها (0)
Add Comment