مدیریت فروش در کلینیک های درمانی را همواره باید صاحبین و مدیران درمانگاهها و بیمارستانها جدی بگیرند.
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو تحقیقات گستردهای برای راهکارهای جذب بیمار و مدیریت مراجعین در مراکز درمانی انجام داده ایم.
راه اندازی کلینیک درمانی
شاید بتوان گفت راه اندازی کلینیک بدون آموزشهای لازم کار بسیار دشواری است. برای اینکه یک بیمارستان یا کلینیک و یا حتی مطبی موفق داشته باشیم، باید آموزشهای مدیریت کلینیک را بصورت جامع فرا بگیریم و این آموزه ها را اجراکنیم.
استفاده از روشهای تدریس متنوعی از جمله سخنرانی، نمایش فیلم، کار گروهی، موردکاوی و انجام پروژههای عملیاتی.
قرارگرفتن فراگیران با سوابق تجربی مناسب در کنار یکدیگر و شبکهسازی با هدف خلق فرصتهای همکاری.
معرفی منابع مطالعاتی بهروز توسط اساتید و تسهیل دسترسی آن برای دانشپژوهان.
آموزش کاربردی مباحث مبتنی بر مبنای نظری.
ایجاد فرصت برگزاری جلسات تبادل تجارب و حل مسئله برای دانشپژوهان.
برنامهریزی و اجرای تورهای بازدید از مراکز درمانی.
آموزش مدیریت فروش در کلینیک های درمانی
مدیریت جذب بیمار در کلینیکها و همچنین نگهداشت مشتریان کلینیکها برای پیشرفت و پیشبرد اهداف موسسین درمانگاهها بسیار مهم است. با فراگیری و اجرا کردن اصول ارتباط بات بیمار و اصول تبلیغات و همچنین برندسازی میتوان فرآیند رشد این مراکز را هدفمندانه تر پیش برد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
همچنین ببینید: آموزش مهارت های نرم برای کارکنان بیمارستان
آموزش مدیریت فروش در کلینیک های درمانی
تفکر در صنعت سلامت و درمان
- تحلیل صنعت و کسب و کار سلامت و درمان
- آینده نگری (آینده پژوهی) و تحلیل روند صنعت درمان و سلامت
- کسب مزیت رقابتی در صنعت درمان و سلامت
- طراحی، اجرا و کنترل استراتژیک کلینیک ها و مراکز درمانی
مدیریت بازاریابی در صنعت درمان و سلامت
- تحلیل محیط بازاریابی صنعت درمان و سلامت
- استراتژی های تحلیل محیط بازاریابی
- رفتارمصرف کننده خدمات درمانی
- استراتژی های قیمت گذاری خدمات درمانی
- استراتژی های تبلیغات کلینیک ها و مراکز درمانی
- استراتژیهای توزیع خدمات کلینیک ها و مراکز درمانی
- استراتژی های کارکنان (نحوه پاسخگویی، تعامل، پوشش و ارتباطات کارکنان با مراجعین)
- استراتژی های دارایی ها و فضای فیزیکی کلینیک ها در مراکز درمانی
- فرآیندهای ارائه خدمات به مراجعین کلینیک ها و مراکز درمانی
- تهیه برنامه بازاریابی کلینیک ها و مراکز درمانی
مدیریت تبلیغات و برندینگ در صنعت سلامت و بیمارستان و کلینیک
- شناسایی رفتار خرید مشتریان (نقشه سفر مشتری)
- هدف گذاری تبلیغات
- طراحی پیام تبلیغات
- انتخاب رسانه (دیجیتال، محیطی و …)
- بودجه بندی تبلیغات
- ارزیابی تبلیغات
دوره کلینیک ها و مراکز درمانی چه مزایایی را شامل می شود؟
- ارائه اختصاصی تمامی موضوعات و مباحث دوره برای مدیریت کلینیک ها و مراکز درمانی
- برگزاری کلاسها به صورت کارگاهی با مدرسانی که علاوه بر دارا بودن مدارج بالای علمی دارای عملکرد اجرایی درخشانی در کارنامه خود می باشند.
- اطلاع از جدیدترین روش ها در حوزه مدیریت، رهبری، مربی گری و مشارکت کارکنان در اهداف سازمانی
- فهم و اطلاع از واقعیت های بازاریابی کلینیک ها و مراکز درمانی در دنیای امروز و خلق ارزش برای موسسه
- ارتقا سواد مالی به منظور حداکثر کردن بازده سرمایه های کلینیک ها و مراکز درمانی
- تجربه و تمرین مهارت های مذاکره به منظور دستیابی به نتایج برد-برد و موفقیت آمیز
مخاطبین دوره چه کسانی هستند؟
فعالان حوزه سلامت در طیف گستردهای از فعالیتهای بهداشتی و درمانی مشغول به فعالیت هستند که میتوانند در این دوره شرکت کنند.
- مدیران ارشد و میانی مراکز تشخیص درمانی، بهداشتی و موسسات شامل:
- بیمارستان ها
- درمانگاه ها
- مراکز جراحی محدود
- آزمایشگاه ها
- مراکز رادیولوژی
- مراکز فیزیوتراپی، مطب ها و …
- شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
با سلام
لطفا درباره محتوا و سرفصلهای کلاس آموزشی بیشتر توضیح بدین.
اینکه چه چیزی پس از پایان این دوره بدست میاد.
ممنون.
درباره این دوره و سرفصل های آموزش مدیریت کلینیک بیشتر توضیح بدین.
باسلام . ادب. درمورد دوره آموزش مدیریت درمانگاه و کلینیک ویدئوهایی تهیه و در سایت و شبکه های اجتماعی قرار داده می شود.
در دوره مدیریت کلینیک مدرکی هم اعطا میشه؟