آموزش کارشناسان و کارکنان مرکز تماس و کال سنتر

5/5 - (4 امتیاز)

آموزش و بازآموزی مهارت های کارکنان کال سنتر

آموزش تیم تخصصی مرکز تماس و کال سنتر Call Center

یک مرکز تماس (کال سنتر) موفق نیاز به کارشناسانی آموزش دیده و با مهارت دارد.

این امری بدیهی است که با توجه به نوع کار مرکز تماس هر کسی برای این کار ساخته نشده. استخدام افراد مناسب همواره یکی از بزرگترین چالشهای مرکز تماس می باشد. حضور حتی یک کارشناس ضعیف در مرکز تماس (کال سنتر) می تواند عواقب بسیار زیادی برای کل تیم به همراه داشته باشد.

پروسه بازآموزی :
مسئله آموزش امری پایان نیافتنی در مرکز تماس (کال سنتر) است. کارشناسان می بایست اطلاعاتشان همیشه به روز باشد و همچنین مدیران می بایس از انتقال درست اطلاعات اطمینان حاصل کنند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

آموزش پرسنل کال سنتر

 

کارمندان مرکز تماسی که به خوبی آموزش دیده باشند می‌توانند به عنوان اپراتور پشتیبانی آنلاین نیز فعالیت کرده و هم زمان چند مشتری را راهنمایی کنند. اما مسئله مهم‌تر این است که کانال پشتیبانی آنلاین شیوه‌ دیگری برای کمک به مشتریانی است که خود چندعملکردی هستند یا علاقه‌ای به استفاده از کانال های ارتباطی دیگر ندارند. اگر پشتیبانی آنلاین به درستی اجرا شود منجر به رشد می شود.

با توجه به این توضیحات چگونه می توانید کارمندان مرکز تماس را برای پشتیبانی آنلاین آموزش ‌دهید؟ 

کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

جذب و آموزش نیروی انسانی

تیم کارشناسان کال سنتر باید ویترین سازمان هستند. در انتخاب کارمندان (کارشناسان تماس) هم باید دقت کنید، چون وظایف کارمندان مرکز تماس سخت و چالش‌برانگیز است. آن‌ها باید در برابر نارضایتی و گاهی بی‌ادبی مشتری صبور باشند و او را در کمال ادب و احترام و با شور و شوق راهنمایی کنند.

از ویژگی‌های کارشناسان تماس، می‎‌توان به موارد زیر اشاره کرد که پس از استخدام این افراد، تیم مدیریتی باید آن‌ها را آموزش بدهند:

قدرت یادگیری بالا
صبور بودن
قدرت واکنش صحیح در بحران‌ها
منطقی بودن
و قدرت بیان مناسب

آموزش بازاریابی تلفنی – آموزش خدمات پشتیبانی تلفنی

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

آموزش اصول مصاحبه گری

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

 

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.

کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران

جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی

در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه می‌توانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.

همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.

کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در صرافی

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟  از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.

آموزش کارکنان کال سنتر در شرکت نوین چرم
  •  چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
  • در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
  • چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
  • چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
  • چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
  • محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
  • چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
  • مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
  • چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
  • چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
  • چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
  • چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
  • چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
  • چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
  • چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
  • چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
  • چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

مدرس دوره بازاریابی و فروش تلفنی و تکنیک های کال سنتر : خانم دکتر منیره دارستانی

کلاس آموزش متقاعدسازی در فروش برای کسب و کارها آموزش کارکنان کال سنتر

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش تبلیغ نویسیآموزش خلاقیتاصول هدفگزاریبازاریابی بیماربازاریابی بیمارستانبازاریابی مراکز درمانیبازاریابی مطبتبلیغاتجذب بیمار دندانپزشکیراه اندازی کسب و کارغلامرضا ایسوندکارکنان کال سنترگروه آموزشی پژوهشی تکتوگروه آموزشی تکتومشاوره راه اندازی کسب و کار
پیام ها (1)
Add Comment
  • محمد عصاری

    چه مهارت های برای کارکنان کال سنتر مورد نیاز است.
    آیا می‌شود بدون تجربه وارد این کار شد؟