دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه شرکت ها و سازمان ها

Rate this post

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه شرکت ها و سازمان ها

 

باتوجه به ارزش و تأثیر دانش دیجیتال مارکتینگ در فضای کسب و کار کنونی، و گرایش اکثر سازمان ها و کسب و کارها به دیجیتالی کردن فرآیندهای شان، گروه آموزشی پژوهشی تکتو با انجام پژوهش و تحقیقاتی در این زمینه اقدام به تدوین دوره جامع و کاربردی ” دیجیتال مارکتینگ ” جهت  شرکت ها و سازمان ها تهیه کرده است.

دیجیتال مارکتینگ تمامی اعمال و تکنیک هایی که جهت بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات در فضای دیجیتال صورت می گیرد را شامل می شود.

این اعمال و تکنیک ها و همچنین ابزارها ، همان هایی هستند که در کلاس دیجیتال مارکتینگ طی سرفصل های مختلف ، مورد بحث و تدریس قرار می گیرند. با همین تعریف کوتاه و خلاصه باید متوجه اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ در حوزه بازاریابی و تبلیغات در دنیای پیچیده امروزی شده باشید. امروزه با توجه به رشد ابزارهای تکنولوژی و گرایش بیش از پیش مردم به سمت آن ها ، مؤثر و کارآمدترین شیوه تبلیغات و بازاریابی ، همین بازاریابی دیجیتال است.

 

مشاوره و انجام دیجیتال مارکتینگ – افزایش سریع فروش

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه‌ای همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. و ما برای پیشبرد اهداف سازما نمان باید از آن ها استفاده ی دست و بهینه داشته باشیم

در این دوره چه چیزی آموزش داده خواهد شد؟

آموزش کاربردی، مهارتی اصول بازاریابی و بازاریابی دیجیتال

آموزش مهارت و دانش لازم جهت استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

آموزش تولید محتوا بر اساس نیاز سنجی و بازار هدف

آموزش اصول مدیریتی در دیجیتال مارکتینگ و رهبری تیم

آموزش انتخاب شبکه های اجتماعی متناسب و نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از روش ها و ابزارهای تحلیل بازار و تدوین استراتژی

توانایی راه اندازی کمپین های بازاریابی اینترنتی و آنالیز آنها

توانایی به کارگیری ابزار های مدرن مدیریت ارتباط با مشتریان

 

همچنین

توانایی تدوین برنامه ها و ارائه استراتژی هایی در حوزه بازاریابی دیجیتال

توانایی مدیریت و کنترل اجرای برنامه ها و استراتژی ها و رهبری تیم

توانایی آنالیز فرآیندهای اجرایی و نتایج بدست آمده

توانایی به کارگیری متدهای مدرن مدیریت ارتباط با مشتریان

 

جهت برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه شرکت ها و سازمان ها با ما در تماس باشید

ضرورت آموزش دیجیتال مارکتینگ 

تاریخچه و قدمت دیجیتال مارکتینگ در جهان به کمتر از دو دهه گذشته باز می گردد (در کشور ایران از این هم کمتر است). پیش از آن بیشتر از مفهوم تبلیغات یا بازاریابی اینترنتی استفاده می شد که گستردگی آن به اندازه آموزش دیجیتال مارکتینگ نبوده و تنها  یک سری روش های نسبتاً ساده جهت تبلیغات و معرفی محصولات در فضای اینترنت (وبسایت ها) را دربرمی گرفت. پیش از بازاریابی اینترنتی هم تقریباً می توان گفت تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و دیجیتال وجود خارجی نداشته و بی معنی بود.

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی
  • دوره آموزشی روش تدریس
  • دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
  • دوره آموزشی خدمات پس از فروش
  • دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
  • دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
  • دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  • دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
  • دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
  • دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  • دوره آموزشی بازاریابی
  • دوره آموزشی فروش
  • دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
  • دوره آموزشی مدیریت زمان
  • دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
  • دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  • دوره آموزشی کارآفرینی
  • دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
  • دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت 
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

آموزش بازاریابیآموزش بازاریابی تلفنیآموزش تبلیغات در اینترنتآموزش رایگان بازاریابی در تهرانآموزش سازمانیآموزش سازمانی تکتوآموزش سازمانی مدیرانآموزش فروش تلفنیآموزش کارکنان دستگاه های اجراییآموزش کارمندان دولتارتقاء شغلیارتقاع شغلیاستراتژی آموزشبرگزاری دورهبرگزاری دوره های سازمانیبرنامه ریزی آموزشیپرسشنامه ارزیابی آموزشپلن آموزشیتوسعه مدیرانپودمان آموزشی شغلیتبلیغ اینترنتیتثبیت شغلیتکتودستورالعمل بازاریابی تلفنیدوره آموزش فروش تلفنیدوره آموزشی مذاکره تلفنیدوره جامع بازاریابی و فروشدوره های آموزش توجیهی بدو خدمتدوره های آموزش سازمانیدوره های آموزش شغلیدوره های آموزش فرهنگی و عمومیدوره های آموزش کارمنداندوره های آموزش مدیراندوره های آموزشیدوره های آموزشی ضمن خدمتدوره های بازاریابی و فروش  تهراندوره های درون سازمانیزبان تلفنی فروشسازمانیدوره های آموزشی کارمندان دولتسرانه آموزشسیاست گذاری آموزشسیستم آموزشی سازمانغلامرضا ایسوندفرآیند آموزش پرسنلفرایند آموزش در سازمان هافرایند آموزش کارکنان دولتفرهنگ سازمانیفروش تلفنیفیلم آموزش بازاریابی تلفنیکارگاه آموزشی برای کارکنانکارگاه آموزشی توسعه شغلیکارگاه آموزشی ضمن خدمتکارگاه آموزشی کارمندانکلاس آموزشی برای پرسنلکلاس آموزشی برای سازمان هاکلاس آموزشی برای کارکنانکلاس بازاریابی تلفنی در تهرانکلاس دیجیتال مارکتینگمراحل فرایند آموزشمنیره دارستانینمونه دیالوگ های بازاریابی تلفنی
پیام ها (2)
Add Comment