دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه شرکت ها و سازمان ها
دیجیتال مارکتینگ تمامی اعمال و تکنیک هایی که جهت بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات در فضای دیجیتال صورت می گیرد را شامل می شود.
این اعمال و تکنیک ها و همچنین ابزارها ، همان هایی هستند که در کلاس دیجیتال مارکتینگ طی سرفصل های مختلف ، مورد بحث و تدریس قرار می گیرند. با همین تعریف کوتاه و خلاصه باید متوجه اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ در حوزه بازاریابی و تبلیغات در دنیای پیچیده امروزی شده باشید. امروزه با توجه به رشد ابزارهای تکنولوژی و گرایش بیش از پیش مردم به سمت آن ها ، مؤثر و کارآمدترین شیوه تبلیغات و بازاریابی ، همین بازاریابی دیجیتال است.
بازاریابی دیجیتال شامل مجموعهای همه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرند. و ما برای پیشبرد اهداف سازما نمان باید از آن ها استفاده ی دست و بهینه داشته باشیم
در این دوره چه چیزی آموزش داده خواهد شد؟
آموزش کاربردی، مهارتی اصول بازاریابی و بازاریابی دیجیتال
آموزش مهارت و دانش لازم جهت استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
آموزش تولید محتوا بر اساس نیاز سنجی و بازار هدف
آموزش اصول مدیریتی در دیجیتال مارکتینگ و رهبری تیم
آموزش انتخاب شبکه های اجتماعی متناسب و نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی
آموزش استفاده از روش ها و ابزارهای تحلیل بازار و تدوین استراتژی
توانایی راه اندازی کمپین های بازاریابی اینترنتی و آنالیز آنها
توانایی به کارگیری ابزار های مدرن مدیریت ارتباط با مشتریان
همچنین
توانایی تدوین برنامه ها و ارائه استراتژی هایی در حوزه بازاریابی دیجیتال
توانایی مدیریت و کنترل اجرای برنامه ها و استراتژی ها و رهبری تیم
توانایی آنالیز فرآیندهای اجرایی و نتایج بدست آمده
توانایی به کارگیری متدهای مدرن مدیریت ارتباط با مشتریان
جهت برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ویژه شرکت ها و سازمان ها با ما در تماس باشید
ضرورت آموزش دیجیتال مارکتینگ
تاریخچه و قدمت دیجیتال مارکتینگ در جهان به کمتر از دو دهه گذشته باز می گردد (در کشور ایران از این هم کمتر است). پیش از آن بیشتر از مفهوم تبلیغات یا بازاریابی اینترنتی استفاده می شد که گستردگی آن به اندازه آموزش دیجیتال مارکتینگ نبوده و تنها یک سری روش های نسبتاً ساده جهت تبلیغات و معرفی محصولات در فضای اینترنت (وبسایت ها) را دربرمی گرفت. پیش از بازاریابی اینترنتی هم تقریباً می توان گفت تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و دیجیتال وجود خارجی نداشته و بی معنی بود.
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
- دوره آموزشی رفتار سازمانی
- دوره آموزشی روش تدریس
- دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
- دوره آموزشی خدمات پس از فروش
- دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
- دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
- دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
- دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
- دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
- دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
- دوره آموزشی بازاریابی
- دوره آموزشی فروش
- دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
- دوره آموزشی مدیریت زمان
- دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
- دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
- دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
- دوره آموزشی کارآفرینی
- دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
- دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
پیشنهاد شما برای فروش صنایع دستی چیست؟
چگونه صنایع دستی را بازاریابی کنیم؟
[…] هم میتوان مکملی مهم برای سایر مدلهای بازاریابی مانند دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی حضوری دانست و هم میتوان نوک پیکان ارتباط […]