افزایش فروش با تمرکز بر تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربری (UX)آموزش توسعه کسب و کاراردیبهشت 27, 1404 افزایش فروش با تمرکز بر تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربری (UX) چرا تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربری (UX) ... ادامه مطلب
کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات پس از فروش از منظر تحقیقات MITآموزش توسعه کسب و کاراردیبهشت 25, 1404کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات پس از فروش از منظر تحقیقات MIT تحقیقات موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نشان میدهد که ... ادامه مطلب
کلاس آموزش افزایش فروش در فروشگاه کویر موتورآموزش توسعه کسب و کاراردیبهشت 23, 1404کلاس آموزشی فروش و نگهداشت مشتری در فروشگاه کویر موتور دوره آموزش فروش و جذب مشتری ویژه فروشندگان کویر موتور ... ادامه مطلب
بازاریابی هدفمند چیست + آموزش تارگت مارکتینگآموزش توسعه کسب و کاراردیبهشت 20, 1404بازاریابی هدفمند چیست و چرا شناخت مشتریان هدف برای موفقیت کسبوکار حیاتی است؟ چرا دیگر نمیتوان به بازاریابی سنتی اکتفا ... ادامه مطلب