مدیریت کلینیک

دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه


4.9/5 - (8 امتیاز)

یکی از سوالاتی که پزشکان و مدیران درمانگاه ها با آن روبرو می‌شوند این است که چگونه با بیماران ارتباط موثری بگیریم.

اصول ارتباط با بیمار در مراکز درمانی چیست؟ سطح ارتباط چگونه باید باشد؟ کانال‌های ارتباط با بیمار چیست؟ در چه مرحله ای از درمان باید ارتباط بیشتر باشد؟

بهبود رضایت بیماران در ایران
راه های بهبود رضایت بیماران
  • با اصول ارتباط غیرکلامی آشنا شوید
  • فیدبک صادقانه بخواهید
  • مخاطب را درگیر بحث و گفتگو کنید
  • یاد بگیرید که فی البداهه صحبت کنید
  • شنونده خوبی باشید و…

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

ارتباط موثر چیست؟

برخلاف باور عموم، منظور از ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات است. ارتباط موثر یا (Effective Communication) به معنای فهم احساسات و هدفی است که در پشت هر اطلاعات می‌باشد.

به عبارت دیگر برای آن که به طور دقیق بدانید مهارت ارتباط موثر چیست، لازم است بدانید مهارت گوش دادن موثر چیست و آن را یاد بگیرید تا بتوانید تمامی زوایا و معانی موضوعات بیان شده را متوجه شوید. مخاطبتان باید این اطمینان را به دست آورد که شما به خوبی به او توجه دارید و به سخنانش گوش می‌دهید. البته مهارت ارتباط موثر شامل چهار مهارت اصلی دیگر می‌شود:

گوش دادن موثر
ارتباط غیرکلامی
مدیریت استرس در لحظه
قاطعیت به شیوه محترمانه

آموزش ارتباط با بیمار
کلاس آموزشی مدیریت بیمارستان و کلینیک

آموزش اصول ارتباط با بیمار در کلینیک های و مراکز درمانی

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو با تجربه برگزاری دوره‌های متعدد ارتباط با مشتری و مطالعه در مورد شیوه های اصولی ارتباط با بیماران و همچنین ارتباط با همراهان بیمار، دوره آموزشی ارتباط با بیمار را طراحی نموده ایم. و امید داریم این کلاس آموزشی برای بهبود هرچه بهتر مدیریت ارتباط با بیمار و مدیریت کلینیک و مطب مفید باشد.

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *