بدون شک مهارت بازاریاب تلفنی میتواند به موفقیت در فروش تلفنی منجر شود. به همین سبب بسیاری از شرکتها دوره آموزش بازاریابی تلفنی را برای کارکنان و کارشناسان فروش خود برگزار میکنند. قطعا آموزش بازاریابی تلفنی میتواند به ارتقای مهارتهای کارشناسان فروش منجر شود.
همدلی، صبر، داشتن جذابیت و نفوذ در کلام، داشتن مهارتهای عالی ارتباطی از جمله مهمترین ویژگیهای یک بازاریاب تلفنی است.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
دوره آموزش بازاریابی و فروش تلفنی ویژه شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها
فروش تلفنی امکان تعامل مستقیم با مشتری را برای شما فراهم میکند و این امکان را به شما میدهد که مشتری موقت را به مشتری دائم و وفادار و یک مشتری بالقوه را به یک مشتری فعال تبدیل کنید. ارتباط تلفنی با مشتریان به شما کمک میکند که با نقاط ضعف خود در فروش آشنا شوید و نقاط قوت و اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید.
مهارتهای مورد نیاز برای فروشنده در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی
فروشنده برای موفق شدن در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی علاوه بر به کاربردن تکنیکهای افزایش فروش، باید به مهارتهایی مسلط باشد تا بتواند آن را به خوبی پیاده سازی کند؛ برخی از مهمترین مهارتها عبارتند از:
فن بیان:
مهارت فن بیان یکی از مهمترین مهارتهایی است که یک فروشنده باید به خوبی آن را فرا بگیرد. مهارت فن بیان کمک میکند که فروشنده قدرت نفوذ کلام بالایی داشته باشد، با صدا و لحنی جذاب صحبت کند و در هنگام صحبت کردن با کمبود واژه مواجه نشود. فروشندههای موفق نسبت به سایر افراد فن بیان بالاتری دارند.
مهارتهای ارتباطی:
مهارتهای ارتباطی از مهمترین مهارتهایی است که به فروشنده کمک میکند تا بتواند با مشتریان به خوبی برخورد کند و ارزش آنها را حفظ کند. مهارتهای ارتباطی مبحث بسیار گستردهای است که در مدارس بازاریابی و کارگاههای مهارت زندگی آموزش داده میشوند. اگر به دنبال یادگیری این مهارت بروید و با تیپهای شخصیتی آشنا شوید؛ دقیقاً میدانید که باید با چه نوع تیپ شخصیتی چه برخوردی داشته باشید و از طریق چه راههایی فرد را برای خرید قانع کنید. این مهارت میتواند به طور قابل توجهی آمار فروش شما را افزایش دهد.
مهارت نوشتن متن بازاریابی (اسکریپت):
فروشنده تلفنی فعال در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی باید با مهارت نوشتن اسکریپت به خوبی آشنایی داشته باشد.
یک فروشنده موفق هیچگاه بدون متن بازاریابی وارد مکالمه تلفنی نمیشود. شروع مکالمه تلفنی بدون داشتن اسکریپت مثل این است که فروشنده خود را وارد چالشی کند که در نهایت با شکست روبرو میشود. در نوشتن متن بازاریابی باید به مواردی چون نحوه شروع مکالمه تلفنی، نکات کلیدی و مهم محصول، مزیتهای خرید محصول برای مشتری اشاره کرد.
بازاریابی تلفنی در آژانس مسافرتی برای افزایش فروش
هنگام بازاریابی تلفنی در آژانس مسافرتی برای مشتری یک مشاوره باشید تا یک فروشنده
وظایف یک کارشناس فروش خدمات مسافرتی چیست؟
چند ویژگی یک کارشناس فروش حرفه ای را می توان در این موارد خلاصه کرد:
مشتریانش را که بالقوه خریدار محصول هستند را شناسایی و جذب کند.
هدفش از فروش محصول را برای خود مشخص کند.
برای رسیدن به اهدافش برای فروش برنامه ریزی منسجم داشته باشد.
همیشه و در همه حال آماده پاسخگویی و مشاوره دادن به مشتریان باشد.
یک کارشناس فروش حرفه ای باید اطلاعات مشتریانش را برای مراحل بعدی نگهداری کند.
برای عقد قرارداد با مشتری بر اساس مقررات آژانس یا دفتری که در آن فعالیت می کند عمل .کند
و در نهایت گزارش کاملی را از تمام مراحل فعالیتش به مدیر فروش ارائه دهد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
- چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
- در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
- چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
- چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
- چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
- محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
- چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
- مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
- چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
- چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
- چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
- چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
- چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
- چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
- چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
- چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
- چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
مدرس دوره بازاریابی و فروش تلفنی و تکنیک های کال سنتر : خانم دکتر منیره دارستانی
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
بدون دیدگاه