تجهیزات پزشکی را میتوان یکی از پر رونق ترین بازارها برای کار کردن در کشور ایران دانست.
در کشور ما سازندگان و وارد کنندگان و پخش کنندگان زیادی را سراغ داریم که بصورت گسترده در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی فعال هستند.
این افراد از لوازم مصرفی روزانه مانند سرنگ و سر سرنگ و دارو بگیرید تا تجهیزات چندین میلیاردی بیمارستانی را روزانه خرید و فروش و پخش میکنند.
بهترین مدل تبلیغات و بازاریابی در حوزه ملزومات پزشکی و دارو
شاید امروزه و در سال ۱۴۰۱ دیجیتال مارکتینگ را بهترین شیوه برای فروش ملزومات و تجهیزات حوزه سلامت و پزشکی دانست.
با استفاده از روشهای اصولی دیجتال مارکتینگ میتوان مشتریان زیادی را با محصولات شرکت تجهیزات بیمارستانی و درمانی خود آشنا کرد اما یک نکته مهم بعد از جذب مشتری وجود دارد و آن هم: متقاعد کردن مشتریان بخش درمان برای خرید است.
بازاریابی تجهیزات پزشکی بازی کودکانه نیست. برای فروش محصول خود در بازار باید از روندهای بازاریابی آگاهی داشته باشید. و این امر یک شبه اتفاق نمی افتد.
آموزش بازاریابی تلفنی و متقاعد کردن مشتری برای خرید در فروش تجهیزات پزشکی
شما از هر راه و روشی برای بازاریابی و فروش محصولات و دستگاههای پزشکی استفاده کنید باز هم نیاز به این دارید که با مخاطبین و مشتریان خود بصورت تلفنی صحبت کنید و ضمن شنیدن نیازهای آنها نسبت به متقاعد کردن مشتریان برای خرید از تلفن استفاده کنید.
مهارت پاسخگویی تلفنی مهارتی است که فروشندگان باید از آن بهره ببرند و از آن برای فروش بهتر استفاده کنند.
ما در گروه آموزشی پژوهش تکتو با سال ها تجربه در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی، این امکان را فراهم کرده ایم تا شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی بتوانند مهارت پاسخگویی تلفنی را باتوجه به نیاز خود فرا بگیرنند.
تکتو آموزش پاسخگویی تلفنی برای بخش بازاریابی و فروش و همچنین بخش خدمات پس از فروش را برای شرکت های تولید و توضیع کننده تدارک دیده است.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
نقش بهبود تجربه مشریان در افزایش فروش ملزومات و دستگاههای پزشکی
با توجه به حساسیت کار با تجهیزات و لوازمی که در درمانگاهها و بیمارستانها استفاده میشود. این نکته بسیار مهم است که شرکت های فروشنده و ارائه دهنده این دستگاهها در راستای بهبود تجربه مشتریان تلاش کنند.
[…] از روشهای بازاریابی موثر مانند تبلیغات در اینترنت، حضور در نمایشگاهها و […]
[…] از روشهای بازاریابی موثر مانند تبلیغات در اینترنت، حضور در نمایشگاهها و […]