بازاریابی دیجیتالی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی برای آوردن مشتری جدید بسیار حیاتی است
این روزها بسیار مهم است که پزشکان و مراکز مراقبت های بهداشتی محتوای مهم ، معتبر و قابل اشتراک گذاری را ارائه دهند. بیماران گوگل ، حساب های شبکه های اجتماعی ، علاوه بر یوتیوب و سایت های اینترنتی را برای پاسخ سریع به نگرانی های سلامتی خود در قالب مقالات آموزشی ، فیلم ، اینفوگرافیک و ایمیل جستجو می کنند.
بیماران همچنین به توصیه هایی نیاز دارند که به طور خاص برای نیازهای آنها طراحی شده است. برای بهینه سازی مشارکت ، سازمان های مراقبت های بهداشتی باید به دنبال ارائه یک تجربه شخصی گردآوری شده در اطراف پیگیری های بیمار خود ، از جمله محتوای به موقع و مناسب به صورت یک بار ، باشند.
در دوره استراتژی دیجیتال، چگونگی ایجاد نقشه راه دیجیتال مورد بررسی قرار میگیرد و سپس استراتژیهای ورود و تدوین مسیر مشخص میگردد.
در این دوره با برخی اصطلاحات رایج فضای دیجیتال آشنا خواهید شد. این دوره سرآغاز مطالعه و موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد بود دوره تبلیغات آنلاین و کمپین دیجیتال، آشنایی با فرآیند تبلیغات، چرایی استفاده از فضای دیجیتال در کمپینها و تدوین یک کمپین موفق دیجیتال در خود جای داده است و در انتها دانشجویان توانایی تدوین یک کمپین ابتدایی دیجیتال را خواهند داشت.و با با اصول پایه و ساختار سئو و بهنیه سازی موتورهای جستجو ، همچنین کاربری سئو تکنیکال و متدهای seo-onsite seo-offsite آشنا خواهیم شد، و در کنار آن آشنایی با نرم افزارها و ابزاری های مختلف از جمله: google search console , google analytic , ahref , screamingfrog و ایجاد و مدیریت کمپین های googleAds و آشنایی با ریتارگتینگ خواهیم داشت.
در مورد بیمارستان ، موارد زیر مهمترین حوزه هایی هستند که باید بر بازاریابی دیجیتال تمرکز کنند.
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
بازاریابی محتوا
بازاریابی ایمیلی
بخشی سرفصل های آموزشی دوره دیجیتال مارکتینگ درمانگاه ها و پزشکان
طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
بازاریابی محتوایی
آشنایی با کسب و کارهای پلتفرمی، وب و سیستم های مدیریت محتوا
سئو، ادودز و ابزارهای پایش وب و سئو
شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین و کمپین
فروش آنلاین
بدون دیدگاه