انواع دورههای مدیریتی را به صورت درونسازمانی و با توجه به نیاز خاص سازمانها ارائه مینماید
آموزش سازمانی فرآیند ایجاد، حفظ و انتقال دانش در درون سازمان است. هدف از آموزش سازمانی توسعه مهارت ها و دانش افراد است تا بتوانند نقشهای خود را بطور مؤثر و کارآمد انجام دهند. آموزش سازمانی شامل آموزش هایی برای حمایت از اهداف استراتژیک مشاغل سازمانی و برآوردن نیازهای آموزشی است که در پروژهها و فرایندهای سازمانی مشترک است.
آموزش کارآمد نیازمند ارزیابی نیازها، برنامه ریزی، طراحی دستورالعمل و ابزار و رسانههای آموزشی مناسب است. به عنوان یک فرایند سازمانی، مولفههای اصلی آموزش شامل برنامه های مستند، پرسنل با تسلط مناسب بر رشته های خاص و سایر زمینه های دانش و سازوکارهای سنجش اثربخشی برنامه آموزشی است.
اهمیت آموزش سازمانی با مزایای مختلفی در سازمان هایی که فرهنگ یادگیری را ایجاد می کنند نشان داده می شود:
۱. افزایش رضایت شغلی کارمندان
۲. مدیریت دانش
۳. افزایش بهره وری، سود و کارایی
۴. توسعه مهارتهای رهبری در همه سطوح
۵. سازگاری سطح بالا در کل سازمان
هنگامی که سازمان ها وقت و منابع خود را به توسعه فرهنگ یادگیری و اجرای آموزش سازمانی اختصاص می دهند، رقابتپذیری بیشتری خواهند داشت. این افزایش توانایی واکنش سریع به تغییرات سریع بازار فقط یکی از دلایل اهمیت آموزش سازمانی است.
متداول ترین روش برای سنجش اثربخشی آموزشهای سازمانی، منحنی یادگیری است. منحنیهای یادگیری، رابطهای را نشان می دهند که چگونه سازمان با تولید بیشتر محصول یا ارائه خدمات، بهره وری، کارایی، قابلیت اطمینان و یا کیفیت تولید و بازده را افزایش مییابد. منحنیهای یادگیری به دلیل میزان یادگیری سازمانی متفاوت است. میزان یادگیری سازمانی متأثر از مهارت فردی، پیشرفت در فناوری سازمان و پیشرفت در ساختارها، روال و روشهای هماهنگی است.
یادگیری سازمانی به عنوان تابعی از تجربه در درون یک سازمان اتفاق میافتد و به سازمان اجازه میدهد تا در یک محیط در حال تغییر، رقابت کند. در یک کلام، یادگیری سازمانی پیشرفت فرایندی است که می تواند بهره وری، دقت و سود را افزایش دهد.
خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمتگذاری
مشاوره برای بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
- دوره آموزشی رفتار سازمانی
- دوره آموزشی روش تدریس
- دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
- دوره آموزشی خدمات پس از فروش
- دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
- دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
- دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
- دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
- دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
- دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
- دوره آموزشی بازاریابی
- دوره آموزشی فروش
- دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
- دوره آموزشی مدیریت زمان
- دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
- دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
- دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
- دوره آموزشی کارآفرینی
- دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
- دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
[…] […]