بخش پشتیبانی تلفنی بدنه اصلی ارتباط سازمان و شرکت با مشتری است. آموزش کارکنان بخش پاسخگویی مشتریان و بخش خدمات و پشتیبانی بسیار مهم و حیاتی است.
آموزش نکاتی که برای پاسخگویی تلفنی در هر صنفی که با مشتریان تلفنی سروکار دارد مهم و ضروری است.
آموزش بازاریابی تلفنی با توجه به شرایط داینامیک (پویا) دنیای امروز
آموش پاسخگویی تلفنی برای موسسات آموزشی
در موسسات و مراکز آموزشی و مراکزی که با دانش آموزان و دانشجویان سروکار دارند مانند موسسات کنکوری، بسیار مهم است که مخاطبین حسی توام با دوستی و اطمینان دریافت کنند.
این مهم است که مخاطبین این موسسات اطمینان لازم را از پشتیبان دریافت کنند.
آموزش مشاوره تلفنی در مراکز صنعتی و فروشندگان محصولات صنعتی
در مراکز صنعتی و بخشهای فروش آنها مهم این است که پشتیبانان و کسانی که پاسخگوی تلفنی هستند علاوه بر دانش فنی درباره شرکت و محصول تولیدی ان قدرت چانه زنی و جلب اطمینان را نیز داشته باشند.
برای هماهنگی جهت مشاوره و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
شاید قدرت و مهارت متقاعد سازی از تمامی این مهارتها مهمتر باشد.
آموزش بازاریابی و جلب مخاطب در کلینیکها و مراکز درمانی
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است
چگونه برنامه،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
در تماس اول چه و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنیم؟
محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید؟
مهمترین عامل در مارکت تلفنی چیست؟
چگونه در حسابداری تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
چه زمانی به دنبال مشتری برگردید؟
چگونه برنامه تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
چگونه در ذهن مدیر ارتباط ذهنی ایجاد کنید؟
چگونه در مشتریان تلفنی را برای خرید متقاعد کنید؟
چگونه مشتری را پای تلفن نگاه کنید و محصول خود را معرفی کنید؟
چرا باید به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
چگونه با استفاده از فروش تلفنی خود را متحول کنید؟
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
[…] آموزش کارکنان بخش پشتیبانی تلفنی در شرکتها […]
[…] آموزش کارکنان بخش پشتیبانی تلفنی در شرکتها […]