توسعه مهارت فروش تلفنی

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر


5/5 - (1 امتیاز)

توسعه مهارت فروش تلفنی در ایران و به اصطلاح ایرانیزه کردن مهارت های فروش تلفنی همسو با آداب و فرهنگ بازار ایرانی، مهارتی است که تمام فروشندگان و بازاریابان تلفنی باید آن را فرا بگیرند.

آموزش توسعه مهارت فروش تلفنی در کال سنتر

امروز پاسخگویی تلفنی امری جدا نشدی از کسب و کارها است. هر چند وسایل ارتباطی بیشتر از گذشته شده اند ولی همچنان تلفن نقش مهمی در فروش و متقاعد کردن مشتریان برای خرید دارد.

حتی پس از فروش نیز این تماس و ارتباط تلفنی است که همچنان حرف نخست را در بیزینس های ایرانی می زند.

آموزش کال سنتر برای فروشندگان تلفنی
آموزش کال سنتر برای فروشندگان تلفنی ویژه بازار ایران

 

بهبود مهارت‌های فروش تلفنی در کال سنتر

آیا می‌خواهید مهارت‌های فروش تلفنی خود را در کال سنتر بهبود بخشید؟ اینجا مجموعه‌ای از راهکارهای کارآمد برای شماست:

۱- آموزش مداوم کارکنان کال سنتر

آموزش‌های مداوم به شما کمک می‌کنند تا بهترین تکنیک‌ها و راهکارهای فروش را فرا بگیرید.

۲- پذیرش بازخورد

بازخوردهای مثبت و منفی را به جدیت در نظر بگیرید و بر اساس آنها عمل کنید.

تاثیر کال سنتر در نگهداشت مشتریان
تاثیر مهارت کارکنان کال سنتر در نگهداشت مشتریان

۳- مطالعه مشتری

به نیازها و مشکلات مشتریان خود گوش کنید و راهکارهای مناسب را ارائه دهید.

۴- تسلط بر مهارت‌های ارتباطی

به مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید تا ارتباط موثر با مشتریان برقرار کنید.

۵- استفاده از فناوری

از فناوری‌های مدرن مانند CRM برای بهبود مدیریت اطلاعات مشتری استفاده کنید.

۶- ایجاد روحیه مثبت

روحیه مثبت و انگیزه کاری باعث موفقیت در فروش تلفنی می‌شود.

با اعمال این راهکارها، می‌توانید مهارت‌های فروش تلفنی خود را بهبود بخشیده و در کال سنتر عملکرد بهتری داشته باشید.

 

کلمات ممنوعه در بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از روش‌های موثر برای ارتباط با مشتریان است، اما استفاده نادرست از آن می‌تواند به نتایج منفی منجر شود. به منظور احترام به مشتریان و رعایت قوانین مربوط، باید از کلمات معینی در تبلیغات تلفنی خود پرهیز کنید.

برخی از کلمات ممنوعه در بازاریابی تلفنی شامل:

۱٫ “فروش اضطراری” یا “فروش فوری”
۲٫ “پیشنهاد ویژه”
۳٫ “جایزه رایگان”
۴٫ “بازاریابی چند سطحی”
۵٫ “تبلیغات تقلبی”
۶٫ “شغل ایده‌آل”
۷٫ “تقلب”
۸٫ “محصولات غیرقانونی یا ممنوع”
۹٫ “تبلیغات نامناسب”
۱۰٫ “استفاده از شماره‌های تلفن جعلی یا ناشناس”

توجه داشته باشید که رعایت قوانین مربوط به بازاریابی تلفنی در هر منطقه یا کشور بسیار حائز اهمیت است. از این رو، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات تلفنی شما با مقررات محلی و ملی هماهنگ است.

 

برخی دوره های آموزشی برگزار شده در گروه آموزشی پژوهشی تکتو

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

همچنین:

 

آموزش اصولی بازاریابی تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در صرافی

برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش

خدمات مشتری
آموزش تخصصی خدمات مشتری

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

آموزش تارگت مارکتینگ

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

2 دیدگاه

    • معیارهای ارزیابی برای بهبود فروش بیمه در مراکز تماس

      در مراکز تماس یا کال سنترهای بیمه، به دنبال بهبود عملکرد و افزایش فروش می‌باشیم. برای دستیابی به این هدف، از معیارهای ارزیابی خاصی برای اندازه‌گیری عملکرد استفاده می‌کنیم:

      ۱٫ **تبدیل تماس‌ها به معاملات**: نسبت تعداد معاملات بیمه موفقیت‌آمیز به تعداد کل تماس‌های ورودی، که نشان دهنده توانایی ما در تبدیل تماس‌ها به فروش بیمه است.

      ۲٫ **میزان تماس‌های موفق**: تعداد معاملات بیمه موفقیت‌آمیز نسبت به تعداد کل تماس‌های ورودی.

      ۳٫ **متوسط مبلغ پرداختی**: میانگین مبلغ پرداختی برای هر معامله بیمه، که نشاندهنده ارزش معاملات است.

      ۴٫ **رضایت مشتریان**: ارزیابی نظرات و بازخوردهای مشتریان پس از انجام معامله و خدمات ارائه شده.

      ۵٫ **پیگیری و پشتیبانی پس از فروش**: ارزیابی میزان خدمات پس از فروش ارائه شده به مشتریان برای حفظ رضایت آنها و افزایش احتمال معاملات آینده.

      ۶٫ **معیارهای کیفیت مکالمه**: ارزیابی کیفیت و کارایی مکالمات نمایندگان با مشتریان، از جمله ارتباط، دانش فنی و حل مشکلات.

      استفاده از این معیارها به ما کمک می‌کند تا عملکرد خود را ارزیابی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنیم تا به فروش بیشتری دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *