دوره تخصصی کال سنتر یا Call Center Training به طور کلی به دورهها و آموزشهایی اشاره دارد که برای توسعه مهارتها و دانش مورد نیاز برای کار در یک مرکز تماس (Call Center) ارائه میشود. مراکز تماس معمولاً به مدیریت تماسهای ورودی و خروجی مشتریان به منظور ارائه خدمات مختلف از جمله پشتیبانی مشتری، فروش محصولات یا خدمات، رفع مشکلات و مشاوره مشتری میپردازند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
دوره تخصصی کال سنتر ویژه شرایط ایران
۱٫ آموزش مهارتهای ارتباطی: ارتباط موثر با مشتریان از جمله مهارتهای گفتاری و نوشتاری، گوش دادن فعال و حل مسائل ارتباطی.
۲٫ آموزش مهارتهای تلفنی: نحوه برقراری تماسهای تلفنی، مدیریت مکالمات، و رفع مشکلات در تماسهای ورودی و خروجی.
۳٫ آموزش نرمافزارها و تجهیزات مورد استفاده در کال سنتر: این شامل نرمافزارهای مدیریت مکالمات (مثل پیامرسانها و نرمافزارهای مشابه) و تجهیزات تلفنی میشود.
انجام خدمات بیزینس کوچینگ حرفه ای
۴٫ آموزش تکنیکهای حل مشکل: یادگیری چگونگی تشخیص و حل مشکلات مشتریان به صورت مؤثر.
۵٫ آموزش مهارتهای مذاکره و مدیریت وقت: برای مدیریت مکالمات و مشتریان به خوبی.
۶٫ آموزش مهارتهای تیمی: چگونگی همکاری با تیمهای مرکز تماس و ارتقاء کارکرد گروهی.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
۷٫ آموزش قوانین و مقررات: آشنایی با قوانین حریم خصوصی و مقررات مرتبط با تماسهای تلفنی و کال سنتر.
۸٫ آموزش مهارتهای مدیریت اضطراب: یادگیری چگونگی مدیریت و کاهش اضطراب در مکالمات با مشتریان.
دورههای تخصصی کال سنتر ممکن است توسط سازمانها، موسسات آموزشی، یا از طریق منابع آموزشی آنلاین ارائه شوند. آموزش در این زمینه میتواند به افراد کمک کند تا مهارتهای لازم برای موفقیت در حرفه کال سنتر را توسعه دهند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
پاسخ به سوال مخاطبین در خصوص کال سنتر
برای شرکت هایی که فروش تلفنی به سوپر مارکت ها و مغازه دار ها دارند، مثلا صنایع غذایی چه راهکاری را برای مدیریت فروش در کال سنتر پیشنهاد می دهید؟
برای شرکتهایی که فروش تلفنی به سوپرمارکتها و مغازهداران انجام میدهند، مدیریت فروش در کال سنتر (Call Center) میتواند کمک بزرگی باشد. در ادامه، چند راهکار برای مدیریت بهتر فروش تلفنی به سوپرمارکتها و مغازهداران را برای شما شرح دادهام:
۱٫ ایجاد تیم تخصصی پشتیبانی مشتری: ایجاد یک تیم پشتیبانی مشتری حرفهای و مجرب که به سفارشها و سوالات مشتریان پاسخ دهند و راهنمایی کنند. این تیم باید توانایی ارتباط موثر تلفنی داشته باشد و به مشتریان اطمینان بدهد.
۲٫ آموزش فروشندگان: فروشندگان شما باید دارای آموزشهای لازم برای انجام تبلیغات و فروش تلفنی به مشتریان باشند. آموزشهای مرتبط به تکنیکهای فروش تلفنی و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان میتواند کمک کننده باشد.
۳٫ استفاده از نرمافزار مدیریت مشتری (CRM): نرمافزارهای CRM به شما کمک میکنند تا اطلاعات مشتریان را مدیریت کرده و سفارشات را ردیابی کنید. این نرمافزارها همچنین به شما اطلاعاتی در مورد سابقه خرید مشتریان و نیازهای آنها ارائه میدهند.
۴٫ ایجاد تعاملات منظم با مشتریان: ایجاد تعاملات منظم با مشتریان به وسیله تماسهای تلفنی و ارسال پیامهای ایمیل یا پیامک به مشتریان میتواند ارتقاء فروش و افزایش وفاداری مشتریان را تسهیل کند.
۵٫ مدیریت موجودی به دقت: اطمینان حاصل کنید که شما همواره موجودی کافی برای تامین نیازهای مشتریان دارید. موجودیهای به موقع و به اندازه کافی میتواند به جلب رضایت مشتریان و جلب سفارشات تکراری کمک کند.
۶٫ تخفیفها و پیشنهادات ویژه: برنامههای تخفیف و پیشنهادات ویژه میتوانند ترغیب به سفارش دهی مشتریان کنند. ارائه تخفیفهای فصلی و بستههای ترکیبی از محصولات میتواند جذابیت افزایشی داشته باشد.
۷٫ اندازهگیری و بهبود مداوم: مدیریت کال سنتر به معنای نظارت مداوم بر عملکرد و اندازهگیری پیامدهای فروش است. بر اساس بازخورد مشتریان و دادههای آماری، بهبودهای مداوم در فرآیند فروش تلفنی را اعمال کنید.
استفاده از این راهکارها به شما کمک میکند تا فروش تلفنی به سوپرمارکتها و مغازهداران را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان را افزایش دهید.
فیلم کلاس آموزش پاسخگویی تلفنی در کال سنتر فروش
فیلم تمرین بازاریابی تلفنی در کال سنتر. در این فیلم نمونه ای از پاسخگویی تلفنی و صحبت با مشتری تلفنی نمایش داده شده است. کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر مدرس خانم دکتر منیره دارستانی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
[…] دوره تخصصی کال سنتر […]