مدرس دوره آموزشی اصول و تکنیک های کال سنتر در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، سرکار خانم دکتر منیره دارستانی میباشد.
خانم دارستانی مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور، اداره کل تهران هستند. ایشان دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی هستند که هم اکنون (امرداد ۱۴۰۱) در حال تدوین پایان نامه دکتری می باشند.
ایشان نویسنده کتاب تکنیکهای کاربردی بازاریابی تلفنی است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر در تهران
گروه آموزشی پژوهشی تکتو ببا سالها تجربه در برگزاری کلاس ها و دورههای آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر این امکان را دارد که برای شرکتها و سازمانهای ایرانی دورههای آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی با توجه به فرهنگ ایرانی و شرایط اقتصادی ایران برگزار کند.
دوره پاسخگویی تلفنی ویژه کارکنان خدمات پس از فروش
دوره آموزش بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی
دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه شرکتهای خدماتی
برگزاری کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش به کارکنان فروش شرکت نوین چرم.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش اصول پاسخگویی تلفنی در کال سنتر
آموزش پاسخگویی تلفنی بخش خدمات پس از فروش
آموزش اصول پاسخگویی تلفنی و فروش تلفنی
بدون دیدگاه