هپی کال یا تماس شاد را میتوان مکملی بر بازاریابی تلفنی دانست.
در اصل تماس شاد تماسی است که پس از فروش با خریداران محصول یا خدمات گرفته می شود و تلاش دارد تا ضمن حک نام و برند ما از رضایت مشتری اطمینان حاصل شود.
هپی کال یا تماس شاد چیست و چه کاربردی دارد؟
همه میدانیم که فروش به مشتریانی که یک بار از ما خرید کردهاند بسیار ساده تر از مشتریانی است که ما را نمیشناسند. در اصل بیشتر تلاش بازاریابان بافتن مشتریان جدید است ولی فروش به مشتریان قدیمی راهی آسان تر است. و همه بازاریابان و صاحبان کسب و کارها باید تلاش کنند تا مشتریان وفاداری داشته باشند و شمار مشتریان وفادار را افزایش دهند.
همه کسب و کارها باید تلاش کنند تا مشتریان خود را حفظ کنند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش اصولی تکنیکها و راهکارهای خدمات پس از فروش و راههای خشنودی پس از خرید در ایران.
تجربه مشتری و مشتریان پس از خرید خدمات یا محصولی یکی از مهمترین شاخص های تصمیمگیری او برای خریدهای بعدی است. برای اینکه این تجربه را بخوبی به مشتری و خریداران محصولات خود منتقل کنیم باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
الگوهای برا بهبود تجربه مشتری برای کسب و کارها
شاید بتوان شرکتهای مانند گوگل، اپل و آمازون را بهترینها در جهت بهبود تجربه خریدارن دانست.
بهبود تجربه مشتری باعث وفاداری مشتریان میگردد
وفاداری مشتریان Apple سال ها است که رو به فزونی است. بهتر است بدانید که این امر از نگرش مشتریان به این برند سرچشمه می گیرد.
مزایای یک هپی کال چیست؟
یک هپی کال اگر برطبق اصول آن پیش برود، میتواند هم برای فروشنده و هم برای مشتری مفید عمل کند.
با برقراری تماس امکان پیبردن به ایرادات محصول برای عرضهکننده فراهم میآید. همینطور میتواند برای بهتر کردن محصول خود تلاش کند. همچنین قادر خواهد بود به نقاط مثبت محصول پی ببرد و برای تبلیغ آن، از آنها استفاده کند.
تماس نظرسنجی باعث میشود که فروشنده باسلیقه بازار آشنا شود و طبق آن بتواند فروش کالا را تضمین کرده باشد.
این تماس بهترین و بهصرفهترین روش بازاریابی است؛ چراکه با رضایت مشتری از خدمات ارائهشده توسط فروشنده، او شرکت را به اطرافیان خود معرفی خواهد کرد. در نتیجه به صورت رایگان برای فروشنده، جلب مشتری میکند.
جلب رضایت و اعتماد مشتری مهمترین مزیت برای فروشنده است. به این صورت میتواند با ایجاد حس ارزشمندی در مشتری، خریداری دائمی و وفادار برای محصولات خود فراهم کند.
آموزش پشتیبانی تلفنی
آموزش پشتیبانی و خدمات پس از فروش بصورت تلفنی از بسیار مهم و حیاتی و شرکتهای که با مشتری تلفنی سروکار دارند باید آن را به کارمندان خود آموزش دهند.
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
[…] تکنیک های سنجش رضایت مشتری (Happy Call) […]
[…] کنید و برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی تلفنی با HappyCall آماده […]
[…] تا مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری را بهبود بخشند و به بهبود خدمات مشتریان کمک […]
[…] تکنیک های سنجش رضایت مشتری (Happy Call) […]