کلاس رایگان بازاریابی تلفنی ویژه خواهران
انجام هر کاری نیازمند دانستن مهارت های مربوطه است، برای مذاکره ی تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارت های آن را بیاموزید، در این دوره تلاش شده تا تمام مهارت های مورد نیاز برای یک مکالمه تلفنی قوی جمع آوری و به علاقه مندان به آن آموزش داده شود. در این دوره علاوه بر مهارت های ارتباط تلفنی شما با چند مهارت در ارسال پیام های تبلیغاتی نیز آشنا می شوید.
فیلم زیر را ببینید
فیلم آموزشی بازاریابی تلفنی قسمت اول
من منیره دارستانی هستم، مدرس دوره بازاریابی تلفنی و در این فیلم آموزشی قصد دارم نکاتی را درباره بازاریابی تلفنی و نحوی درست و صحیح فروش تلفنی آموزش دهم. در این دوره آموزشی تکنیک های زیادی درباره بازاریابی تلفنی آموزش داده خواهد شد. شما در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق تلفن مخاطب را جذب کنید و فروش داشته باشید. در پایان این دوره آموزشی پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای داده خواهد شد.
آموزش بازاریابی تلفنی ویژه خواهران طبق استاندارد ۵۲۴۲۲۰۴۵۰۰۱۰۰۱۱ در مرکز فنی حرفه ای شماره ۱۳ خواهران تهران
۲۴ ساعت همراه با ارائه گواهینامه سازمان فنی حرفه ای
شماره رزرو ۰۲۱۶۶۰۵۸۵۹۹ مسئول پذیرش مرکز خانم موحدی روزهای پذیرش دوشنبه سه شنبه چهارشنبه
شماره تماس جهت رزرو در زمان غیر اداری فقط پیام ۰۹۹۰۴۶۹۴۳۸۳خانم خسروی تمام ایام هفته
ظرفیت محدود
آدرس محل برگزاری : خیابان آزادی – قبل از میدان آزادی – خیابان شهید میرقاسمی – بن بست ۴ – پلاک ۲
دوره بازاریابی تلفنی مختص چه افرادی است؟
دوره بازارایابی و فروش تلفنی برای تمام افرادی که در کسب و کارشان با تلفن سروکار دارند، مفید است.
موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
خدمات تکتو در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۱- تشخیص مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۲- تکنیک ها و مدل های متفاوت در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۳- چگونگی پیدا کردن راه حل های جایگزینی
۴- طراحی یک برنامه مناسب برای فعالیتهای اثربخش در حل مشکلات تولیدی –اقصادی و بازرگانی
۵- چگونگی پیاده سازی برنامه مطرح شده در واحدهای تولیدی و اقتصادی
۶- ارزیابی موفقیت آمیزبودن راه حل ها و برنامه ها
تبلیغات خوب و حرفهای چیست؟
بدون دیدگاه