برای شرکت های بیمه فروش تلفنی از اهمیت بالایی برخوردار است. فروش و پاسخ گویی تلفنی از ارکان اصلی فروش برای شرکت های بیمه است.
آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارمندان فروش و همچنین کارمندان بخش خدمات پس از فروش و کارکنان بخش خسارات و مراکز خسارات شرکت های بیمه.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش پاسخگویی به تلفن برای شرکت های بیمه
یکی از مهمترین ابزارهای شرکتهای بیمه و خدمات بیمهای تلفن و ارتباط تلفنی است. اما کارکنانی که مسول پاسخگویی تلفنی به مخاطبین هستند باید بدانند که چگونه باید با مشتریان صحبت کنند.
کارمندان بخش فروش و همچنین کارمندان بخش خدمات پس از فروش باید با روش های صحیح پاسخ گویی مشتریان اشنا باشند.
همچنین برای کارکنان و فروشندگان بیمه داشتن مهارت متقاعد سازی نیز مهم است. در متقاعد سازی مشتری یاد می گیرید که چگونه باید با مشتریان بویژه مشتریتان ناراضی رفتار کنند.
آموزش بازاریابی تلفنی و کال سنتر در تهران
سرفصل های دوره بازاریابی و فروش تلفنی
بررسی علل خرید کردن مشتریان
مروری بر شناسایی تیپهای شخصیتی
ابزارهای لازم برای بازاریابی و فروش تلفنی
تأثیر صدا و لحن در بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیک هدفگذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
تعاریف و مفاهیم اصول بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیکهای یادداشتبرداری صحیح و گوش دادن فعال
کلمات و عبارات ممنوعه در بازاریابی و فروش تلفنی
رسیدگی به شکایات مشتریان در بازاریابی و فروش تلفنی
مهارتها، تکنیکها و تاکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
شناسایی باورهای محدودکنندهی یک بازاریاب و فروشندهی تلفنی
آموزش تهیهی متن معرفی (Script) تأثیرگذار به صورت عملی در کارگاه
در بالا برخی از سرفصل های دوره بازاریابی و فروش گروه آموزشی پزوهشی تکتو ذکر شده است. هر چند در تکتو تلاش میشود که همواره آموزش ها سفارشی و با توجه به نیاز مخاطب ارائه شود.
مدرس دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی: خانم دکتر منیره دارستانی می باشند.
بدون دیدگاه