مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ در ایران

آموزش مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ در ایران


5/5 - (1 امتیاز)

مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد و رضایت بیماران و کارکنان داشته باشد. در این روش، تمرکز بر روابط انسانی، ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و توسعه اهداف شخصی و حرفه‌ای متقابل است. در ادامه، چندین مرحله کلیدی برای مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ آورده شده است:

۱- توسعه ارتباطات موثر با بیمار و همکاران:

– ایجاد فضای باز برای گفتگوی صادقانه و با احترام بین پزشکان، کارکنان و بیماران.
– توجه به مهارت‌های ارتباطی و گفتگوی موثر برای ارتقاء همکاری و اعتماد.

۲- تعیین اهداف مشترک:

– بررسی و تعیین اهداف مشترک بین تیم، شامل بهبود خدمات به بیماران، افزایش رضایتمندی کارکنان و بهبود عملکرد مالی.

بیزینس کوچینگ حرفه ای ایران
انجام خدمات بیزینس کوچینگ حرفه ای در ایران

۳- کوچینگ فردی پزشکان:

– ارائه کوچینگ فردی برای پزشکان و کارکنان به منظور توسعه مهارت‌های فردی و حرفه‌ای و مدیریت استرس.

۴- توسعه مهارت‌های رهبری در پزشکان:

– آموزش مهارت‌های رهبری به مدیران و پزشکان برای مدیریت بهتر تیم و ایجاد محیط کار موثر.

۵- استفاده از بازخورد مداوم:

– فراهم کردن فرصت برای بازخورد مداوم و سازنده به اعضای تیم به منظور بهبود عملکرد و رفع مشکلات.

۶- توسعه مهارت‌های حل مسئله در کادر درمان:

– آموزش مهارت‌های حل مسئله و تصمیم‌گیری از طریق مشارکت تیمی و استفاده از روش‌های کوچینگ.

۷- توجه به خودمراقبتی:

– تشویق کارکنان و پزشکان به مراقبت از خود و مدیریت استرس به منظور حفظ سلامتی و عملکرد بهتر.

۸- ترویج فرهنگ و ارزش‌های مشترک:

– ایجاد و ترویج فرهنگ مشترک بر اساس ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای در تیم و کلینیک.

این رویکردها به عنوان یک چارچوب کلی می‌توانند به مدیران کمک کنند تا مدیریت کلینیک و مطب خود را بهبود بخشند و به سمت بهترین عملکرد و خدمات برای بیماران و کارکنان پیش بروند.

آموزش تیم سازی
آموزش تیم سازی برای کادر درمانی

برخی دوره های آموزشی برگزار شده در گروه آموزشی پژوهشی تکتو

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

همچنین:

 

آموزش اصولی بازاریابی تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در صرافی

برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش

خدمات مشتری
آموزش تخصصی خدمات مشتری

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

آموزش تارگت مارکتینگ

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *