کارشناس فروش تلفنی

کلاس بازاریابی و فروش تلفنی در تهران


Rate this post

کارشناس فروش تلفنی و فروش تلفنی در کسب و کارهای امروزی و روش‌های بازاریابی امروزی بسیار مهم است. شاید بتوان بازاریابی و فروش تلفنی را مکملی برای سایر روش‌های بازاریابی دانست.

در کشور ایران میتوان به جرعت ادعا نمود که اکثر فروشندگان تلفنی از دانش کافی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود برخوردار نیستند. . حتی میتوان گفت که بسیاری از فروشندگان در شرکت‌ها و موسسات ایرانی آموزش‌های لازم و کافی را برای فروش تلفنی ندیده اند.

اما چگونه می‌توان مهارت‌های فروش و بازاریابی تلفنی را فرا گرفت و از این مدل بازاریابی که مکمل سایر بازاریابی‌ها است استفاده نمود؟

آموزش بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی

کلاس آموزش بازاریابی و کارشناس فروش تلفنی ویژه بازار ایران

گروه آموزشی پژوهشی تکتو با برخورداری از اساتید مجرب و کارآزموده و با تکیه بر سال‌ها تجربه اقدام به راه اندازی دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی ویژه بازار ایران نموده است. و تلاش دارد تا با تربیت دانش آموختگانی حرفه ای گامی اساسی در آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش تلفنی در ایران بنماید.

دوره حرفه ای آموزش کارشناسان فروش تلفنی میتواند تحولی بنیادین در فروش محصولات و خدمات شرکت ها و موسسات ایرانی داشته باشد

آموزش فروش تلفنی
آموزش فروش و بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید.

برگزاری یازدهمین دوره کلاس آموزش بازاریابی و فروش در تهران

تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹

مدرس دوره: خانم دکتر منیره دارستانی

مکان برگزاری: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

ارائه لوازم و التحریر و وسایل بهداشتی به همراه وعده نهار و دو میان وعده

ارائه کتاب یا جزوات آموزشی

هزینه کلاس آموزش بازاریابی و فروش تلفنی ۹۹۰ هزار تومان است که برای افرادی که تا مورخ ۱۶ خرداد ثبت نام و واریز وجه داشته باشند ۷۹۰ هزار تومان خواهد بود

 

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

فیلم آموزشی بازاریابی تلفنی

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *