مشاوره راه اندازی و رونق کسب و کار، چگونه کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید

چگونه می توانیم یک کسب و کار پر درآمد و پر رونق داشته باشیم؟

آموزش راه هایی برای رونق کسب و کار

چگونه درآمد خود را افزایش دهیم؟

مشاوره راه اندازی ،رهبری و بهبود عملکرد کسب و کار

راه اندازی کسب و کار و یا داشتن یک شغل مناسب، یکی از بزرگترین چالش های زندگی روزمره مردم به ویژه جوانان شده است و شبانه روز به این می اندیشند که آیا توانایی و یا راه حلی برای این مسئله وجود دارد؟
این سوال، اساسی ترین سوالی است که این روزها مردم و حتی مسئولین  به دنبال پاسخ دادن به آن هستند.

 

از برندسازی شخصی چه می‌دانید؟

چارچوب و یا قالب راه اندازی کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، همواره به دنبال طراحی و ایجاد قالب و یا چارچوبی بوده ایم که افراد بتوانند با توجه به شناخت مهارت ها و توانایی ها و استفاده از فرمول های مناسب و طراحی مناسب، شغل ایده آل خود را طراحی کنند و برای شخص خودشان و دیگران اشتغال آفرینی کنند.

بخش هایی که مدیران برای راه اندازی و توسعه کسب و کار باید بدانند

هر کسب و کار از بخش های مختلفی تشکیل شده است و معمولا مدیران یک کسب و کار هم که به فکر رونق بخشیدن به کسب و کار خودشان هستند سعی می کنند در تمامی این بخش ها  به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

بخش هایی مثل رهبری،مدیریت بازاریابی مدیریت، منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت حقوقی، مدیریت پروژه، مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی و بخش های دیگری که یک مدیر همانطور که گفتیم برای رونق بخشیدن به کسب و کار باید دانش آن ها را داشته باشد تا بهترین نتیجه را در کسب وکار بگیرد و در این جا است که نقش مشاور پر رنگ تر می شود که بتوانند با خرد جمعی و کمک گرفتن از افرادی که در این بخش ها تخصص دارند،بهترین نتیجه را بگیرند.

حتما بخوانید: از روش‌های قیمت گذاری چه می‌دانید؟

 

راه اندازی کسب و کار شما

به همین منظور  گروه آموزشی پژوهشی تکتو  اهمیت این موضوع را درک کرده است و بر این شده است که در این راستا در کنار علاقمندانی قرار بگیرد که دوست دارند کارآفرینی کنند و به معنای واقعی یک ارزش آفرین برای جامعه باشند.

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو با هدف ارائه راهکار جامع برای کارآفرینان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات  مشاوره ای به کسب و کار های نوپای کشور کمک کند.

آموزش اصول راه اندازی کسب و کار و برندسازی کسب و کار

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

آدرس: تهران، میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، خیابان فلسطین شمالی نبش کوچه راد پلاک ۴۳۹ واحد سوم

ایمیل: takto.ir@gmail.com

تلفن: ۰۹۳۸۰۲۴۲۹۴۸

 

کمک به آغاز کسب وکار